AndroidHealthClinic

De vriendin van mijn moeder is lekker paalbaar!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Centaur zei:
Dan zeg je dat toch gewoon tegen haar! :D

zal ik doen haha...

Trouwens haar vriendje zit nu vast voor een maandje of twee, kijken wat er nu gebeurt.Ik denk niet dat ze te lang droog wil staan, jullie?

Komt ie ons weer lekker maken :tomato:

ga ze alvast wat troosten..
ze kan wel wat support gebruiken in deze zware tijden van eenzaamheid :D

muhaha heerlijke thread :roflol:

Doe het volgende :

Neem uw digicam en trek een picje van die hottie...post die op DBB...liefst in een ietwat sexy kleding...en dan NEUKEN DIE MILF!!!!!!!

P.S.: heeft ze grote t**ten? Das een must aan een milf van 37 ze :grinny:

Ik wil dat mokkel ook s zien...pak n pic van haar samen met je moeder en plaats die s hier....rukvoer,rukvoer,rukvoer!!

louis zei:
zal ik doen haha...

Trouwens haar vriendje zit nu vast voor een maandje of twee, kijken wat er nu gebeurt.Ik denk niet dat ze te lang droog wil staan, jullie?

Ik denk dat je wel wat kans maakt, koop gewoon zo'n bewaker om en je mag wel een uurtje of 2 plezieren in zijn cel!

Volgens mij zijn al die verhalen niets meer dan natte dromen...

Elysium zei:
Doe het volgende :

Neem uw digicam en trek een picje van die hottie...post die op DBB...liefst in een ietwat sexy kleding...en dan NEUKEN DIE MILF!!!!!!!

P.S.: heeft ze grote t**ten? Das een must aan een milf van 37 ze :grinny:

Haha, zal ik doen, echt!
Trouwens ze heeft een cup a of zo kleine borsten man

Cup A??

Dan moet je dr harder opblazen kerel.

En dat dr eigenaar nu in de bak zit, wil niet zeggen dat je zo maar andermans opblaaspop kan gaan penetreren.

Pumpin' zei:
Cup A??

Dan moet je dr harder opblazen kerel.

En dat dr eigenaar nu in de bak zit, wil niet zeggen dat je zo maar andermans opblaaspop kan gaan penetreren.
`

WAt is dit nou weer voor shit, ow ja da's waar ook, dit ben ik aan het verzinnen. In dat geval is het wel grappig, denk ik dan...

Of jet het nou verzint of niet, beide zijn triest. :)

En de moraal van dit verhaal is... ?

nieuw rukmateriaal? staan er foto's dan? Ik ga me niet zitten rukken op een stukje tekst hoor :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven