klempic
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Apenootje zei:

klempic zei:k denk dat vrouwen eerder onder indruk zijn van stel mooie ronde schouders dan buikspieren ( bij de eerste indruk). was ook gebleken uit een onderzoek. en spreek ook uit eigen ervaring.

MightyDuck zei:Dat komt omdat zij in de oertijd die abs nog niet zagen door al dat haar, maar het silouet van brede delts zit in elk vrouweninstinct in gebakken.![]()

MightyDuck zei:U zingt wel mooi pap van rotti maar nu vind ik het tijd voor 3FM *louis draait aan tepel*![]()
Ontopic : zeg Louis heb je intussen al een oplossing uitgeprobeerd of nog geen kans gezien ?![]()
bij ONS? maak je er nu al een trio'tje van met je moeder ofzo?louis zei:nog geen kans gehad ze komt pas eind deze week slapen bij ons

Wakaera zei:bij ONS? maak je er nu al een trio'tje van met je moeder ofzo?![]()
?louis zei:Hallo aan alle a.s. gebruikers en de rest ook natuurlijk!

louis zei:haha, bij mij thuis bedoel ik dan
P.S. had nooit verwacht dat ik zoveel reacties zou krijgen, jullie hebben echt niks te doen he?
whahahahahVar zei:We hebben niet allemaal zo'n Braziliaanse vriendin van 17, He Lious!!!![]()
,nou en heb je dat wijf nog gepaald of heb je een blauw oog

sanniejj zei:ja dat heb ik ook ondervonden.. heb nooit problemen gehad om leuke vriendinnetjes te krijgen zonder die massa die ik nu heb.. maar nu hoef je echt maar te knippen met je vingers en je hebt al raak! *zonder overdrijven*
The_Oak zei:Tuurlijk SannieJJ....
Is de S1 naar je kop gestegen?
En je brengt altijd je avond door op de wallen?sanniejj zei:lol![]()
ok overdrijven is ook een vak.. maar het is dus echt niet lastig om aan het eind van de avond een chick te hebben veroverd!
Mastho zei:'t is stilletjes rond Louis, misschien ligt ie wel op intensieve nu![]()
louis zei:intensive care mnnnnn nee, had het druk met school en bullshit verzinnen, je weet wel...