Fitness Seller

de waarheid over mij

  • Topic starter 2006
  • Startdatum
  • Reacties 234
  • Weergaven 10K
  • Volgers 31

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gelukkig hoef ik jou niets uit te leggen maar lees je eerste post in dit topic anders nog een keer opnieuw.

Je bent ook een loser als je profiteert van hard werkende mensen. Is gewoon een feit, kan ik niets aan veranderen.
 
Ok ja, laat ons hopen.



Gelukkig hoef ik jou niets uit te leggen maar lees je eerste post in dit topic anders nog een keer opnieuw.

---------- Post toegevoegd Sat 7 Apr 2012 om 18:13 ----------



Als ze alleen bezig zijn om hun kapitaal te vergroten is het ook maar triest.


Idd, waar moet de grens dan liggen? Als we BV een groot bedrijf als BP nemen, die alles doet om hun kapitaal te vergroten(met alle risicos van dien), zijn hun dan minder ''triest'' dan corleone? Terwijl dat bedrijf een olieramp veroorzaakt heeft? Waar ligt die grens dan volgens jou Z100? En leg uit waarom.
 
Je bent ook een loser als je profiteert van hard werkende mensen. Is gewoon een feit, kan ik niets aan veranderen.

Dan ben ik mss een loser als ik dat doe, maar het is ook een feit dat de slimme leven met de domme.;)
 
Idd, waar moet de grens dan liggen? Als we BV een groot bedrijf als BP nemen, die alles doet om hun kapitaal te vergroten(met alle risicos van dien), zijn hun dan minder ''triest'' dan corleone? Terwijl dat bedrijf een olieramp veroorzaakt heeft? Waar ligt die grens dan volgens jou Z100? En leg uit waarom.

++

Heb trouwens onlangs (met dank aan Voorarm) een beter, positiever alternatief voor de huidige maatschappij leren kennen, nl een Resource Based Economy

[Link niet meer beschikbaar]

Watch and learn:
http://www.youtube.com/watch?v=j6z5INKGUEE
 
Dan ben ik mss een loser als ik dat doe, maar het is ook een feit dat de slimme leven met de domme.;)

Je hoeft niet slim te zijn om gratis geld van de goedgelovige overheid af te troggelen, eerder achterlijk en lui.
 
Ik had het over ''iets toevoegen aan de maatschappij'', mijn punt was dat er zat mensen zijn die dat niet doen, zelfs veel miljonairs niet. Een bank heel iets anders dan de overheid? Zonder banken is een overheid onmogelijk:p;) Er is een forse samenwerking tussen banken en overheden, met name in Amerika, waar banken zowat de baas zijn;):D Rare vergelijking dus van jou kant.

Lol. Tuurlijk is er een bank nodig. Maar een bank vervult toch echt een andere functie dan de overheid Hoody.:D
 
Lol. Tuurlijk is er een bank nodig. Maar een bank vervult toch echt een andere functie dan de overheid Hoody.:D

Je meent het:roflol::roflol:


Al hebben banken in Amerika wel aardig wat zeggenschap in de overheid, door rente.
 
Je hoeft niet slim te zijn om gratis geld van de goedgelovige overheid af te troggelen, eerder achterlijk en lui.

Achja laat hem lekker maar. Corleone zal altijd denken dat hij gelijk hebt.

Kijk maar naar Griekenland. In feite gewoon een land vol met oplichters en Corleontjes.
 
haha de corleone-discussie weer, dat was lang geleden

mij maakt het eigenlijk niet uit, als hij dat kan motiveren voor zichzelf dat hij thuisblijft; goed hoor... het moment dat hij weer zal beginnen werken zie ik niet echt een goeie job voor hem weggelegd; als je een gat van enkele jaren hebt in je cv zal een werkgever nu niet direct geneigd zijn om je aan te nemen. Voorts denk ik niet echt dat hij er trots op is; maar dat hij eerder inziet dat het naar een neerwaardse spiraal neigt en dat dit zo een beetje compensatiedrang is (ik ken natuurlijk de hele situatie niet)

Als ik hem zie posten op het forum maakt hij best een intelligente indruk, maar vanuit mijn eigen situatie (nog geen enkele dag werkloos geweest in mijn leven; vakantiejobs van het moment dat ik kon) kun je me niet vragen om hem als mijn gelijke te beschouwen; hij heeft in tegenstelling tot de meeste mensen nog niks bijgedragen aan de maatschappij en dat lijkt ok te zijn; als hij met zichzelf en het stigma van sociale parasiet kan leven, dan is dat alles wat nodig is. Ik vind het jammer; dat je zo je leven kan weggooien...
 
Je meent het:roflol::roflol:


Al hebben banken in Amerika wel aardig wat zeggenschap in de overheid, door rente.

Zullen we een keer gaan debatteren? :D
 
Je zou de rollen ook kunnen omdraaien en stellen dat de overheid parasiteert op de burger. Dan is dat een groter probleem dan het handje vol mensen die dan weer parasiteert op de overheid.
 
Je meent het:roflol::roflol:


Al hebben banken in Amerika wel aardig wat zeggenschap in de overheid, door rente.

Je profiteert anders maar wel mooi van mensen die hun kapitaal hebben willen uitbreiden. Gelukkig zijn mensen zoals jij en corleone zeldzaam anders liepen we nu nog in berenvellen rond.
 
Zullen we een keer gaan debatteren? :D

Je weet dat rente niet persee geld hoeft te zijn, maar ook in de vorm vam ''macht'' kan komen?:rolleyes: In die zin heb ik dus inprencipe gelijk:D;) Dat banken ook overheidstaken ''kunne'n'' vervullen:o:D

---------- Post toegevoegd Sat 7 Apr 2012 om 18:34 ----------

Je profiteert anders maar wel mooi van mensen die hun kapitaal hebben willen uitbreiden. Gelukkig zijn mensen zoals jij en corleone zeldzaam anders liepen we nu nog in berenvellen rond.

Wacht even? Hoe profiteer IK van de overheid ookalweer?:rolleyes:;)
 
Je hoeft niet slim te zijn om gratis geld van de goedgelovige overheid af te troggelen, eerder achterlijk en lui.

Je moet wel goed kunnen acteren, en lui ben ik zeker.:p
 
Je weet dat rente niet persee geld hoeft te zijn, maar ook in de vorm vam ''macht'' kan komen?:rolleyes: In die zin heb ik dus inprencipe gelijk:D;) Dat banken ook overheidstaken ''kunne'n'' vervullen:o:D

---------- Post toegevoegd Sat 7 Apr 2012 om 18:34 ----------



Wacht even? Hoe profiteer IK van de overheid ookalweer?:rolleyes:;)

Hierin volg ik je niet Hoody.
Rente is gewoon een beloning. Daarnaast komt het aspect risico er bij kijken.
 
Op wajong en aow in Nederland wordt bezuinigd en gehandicapten moeten dus gaan werken danzij de rechtse regering. Maar hoe zit het in Belgie met aow en wjaong?
 
Je weet dat rente niet persee geld hoeft te zijn, maar ook in de vorm vam ''macht'' kan komen?:rolleyes: In die zin heb ik dus inprencipe gelijk:D;) Dat banken ook overheidstaken ''kunne'n'' vervullen:o:D

---------- Post toegevoegd Sat 7 Apr 2012 om 18:34 ----------



Wacht even? Hoe profiteer IK van de overheid ookalweer?:rolleyes:;)

Is ook zo. Er zijn tenslotte ook geen overheidsorganen die de banken nauwlettend in de gaten houden. De poep die uit jouw mond komt man.. jezus
 
Je zou de rollen ook kunnen omdraaien en stellen dat de overheid parasiteert op de burger. Dan is dat een groter probleem dan het handje vol mensen die dan weer parasiteert op de overheid.

Heb je gelijk in, maar hoe je 't ook went of keert 't is beide een probleem..

Daarentegen is de overheid bedacht uit iets goeds, dat 't niet bestand is tegen gluiperige mensen die zo snel mogelijk hun zakken willen vullen & zo min mogelijk willen werken is 1 ding wat zeker is..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven