AndroidHealthClinic

de waarheid over mij

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vind het eerder slim, ik zou echt schijt hebben hoor... Liever dat ik geld van de overheid zou krijgen, dan in een tomatenkas werken.. En ik denk dat jij ook liever voor het gratis geld kiest;) dan 8u per dag in een kas?

Haha natuurlijk is het fijn als je veel geld krijgt.

Maar ik heb het over de motivatie er van. Dat klopt gewoon niet.
Als je nog maar 1 ouder hebt of je ouders zijn gehandicapt oke.

Mijn vader is nu ook bijna 2 jaar werkloos. Ik kan meer stufie krijgen. Maar ik neem het niet. Vind het oneerlijk tegen over iemand anders.

Vooral nu. Iedereen met geld inleveren met de crisis. Iedereen betaald meer ziektekosten, enz enz.
En meneer spaart 20k aan overheidsgeld. Dat vind ik gewoon triest.

Mijn vader is nu ook bijna 2 jaar werkloos. Ik kan meer stufie krijgen. Maar ik neem het niet. Vind het oneerlijk tegen over iemand anders.

Oneerlijk tegenover wie dan??? Ik vind dat echt een belachelijke vergelijking:D Ik zou me eerder zorgen maken om al die miljarden die we kwijt zijn geraakt aan Griekenland, ijsland etc. Maar om een paar honderd euro extra... please..;)

Als hij zo door spaart kan hij over een aantal jaar toch een mooi huisje kopen van jullie belastingscenten(dat was hij ook van plan dacht ik...). Terwijl de gemiddelde DBBer het moet doen met een huur flatje;)

Wat is nu precies je punt? Dat een uitkeringtrekker t beter doet dan iemand die werkt en daarmee rond de 1200 verdient? Dat lijkt me nogal logisch..

Daarnaast is 't niet slim van Corleone maar achterlijk van de overheid dat ze zulke gasten uitkeringen blijven geven.

Je bent gwn een trieste motherfcker als je een uitkering trekt terwijl je in staat bent om te werken... die gasten mogen ze ook wel is een celstraf gaan geven van 2 jaar..k*tvolk

Uitkering en 20.000 euro sparen? Die uitspraak is tot daar aan toe, maar dat mensen dit daadwerkelijk geloven....

Denk je nou echt dat hij cared waar het geld vandaan komt? Zolang het maar iedere maand op zijn rekening word gestort;):D

Hahaha en de dingen die hij met dat geld koopt. Wie denk je dat die dingen gemaakt heeft? Hebben mensen ook voor gewerkt. Staan ze een beetje gratis te werken voor je. Geen wonder dat mensen voor een drol moeten werken. Als iedereen zo egoistisch zou denken zou er weinig over blijven van de wereld.

Oneerlijk tegenover wie dan??? Ik vind dat echt een belachelijke vergelijking:D Ik zou me eerder zorgen maken om al die miljarden die we kwijt zijn geraakt aan Griekenland, ijsland etc. Maar om een paar honderd euro extra... please..;)

Paar honderd euro? Er zijn duizenden gasten die zo de boel lopen te naaien, waardoor t niet een paar honder euro is...

daarbij vindt ik t nogal om makkelijk om met t ene probleem t andere probleem weg te vagen

Vooral nu. Iedereen met geld inleveren met de crisis. Iedereen betaald meer ziektekosten, enz enz.

Je kan het ook als geniaal zien, iedere moet extra inleveren... Corleone krijgt meer:D

Wat is nu precies je punt? Dat een uitkeringtrekker t beter doet dan iemand die werkt en daarmee rond de 1200 verdient? Dat lijkt me nogal logisch..

Daarnaast is 't niet slim van Corleone maar achterlijk van de overheid dat ze zulke gasten uitkeringen blijven geven.

Je bent gwn een trieste motherfcker als je een uitkering trekt terwijl je in staat bent om te werken... die gasten mogen ze ook wel is een celstraf gaan geven van 2 jaar..k*tvolk

+1.

Van mij mogen die smerige uiterkingtrekkers gewoon in de winter gaan stoepevegen. Parkjes schoonhouden enzovoort.

---------- Post toegevoegd Sat 7 Apr 2012 om 17:26 ----------

Je kan het ook als geniaal zien, iedere moet extra inleveren... Corleone krijgt meer:D

Volgens mij moet je ons gewoon wat vertellen hoody:D

Jij krijgt volgens mij ook iets meer als 90 euro stufie pm:D

+1.

Van mij mogen die smerige uiterkingtrekkers gewoon in de winter gaan stoepevegen. Parkjes schoonhouden enzovoort.

---------- Post toegevoegd Sat 7 Apr 2012 om 17:26 ----------

Volgens mij moet je ons gewoon wat vertellen hoody:D

Jij krijgt volgens mij ook iets meer als 90 euro stufie pm:D

Jij weet dondersgoed hoe ik mijn geld verdien online:D:D:D

1294752314_824_FT44117_hijacked.gif

DAT is precies mijn punt... Eindelijk iemand die het snapt;):D De overheid kan gewoon niet met geld omgaan, waardoor er dit soort gaten in het systeem komen;):D;):D;):D

Laat ieder lekker zijn eigen leven leiden, eerst deden jullie ook al moeilijk tegen Corleone, maar uiteindelijk heeft hij het wel beter dan jullie.. Hij krijgt lekker 900 euro per maand gratis, terwijl jullie je reet eraf moeten werken bij de AH, voor hooguit 300 euro:roflol::roflol: Dan vind ik persoonlijk dat Corleone het beter heeft geregeld dan jullie:D:D Vind hem wel een baasje.

Thx!

En dan heb je die gasjes op DBB die mad worden, omdat het ''hun belastingscenten zijn'':roflol:, ik zou daar echt ****ing schijt aan hebben, hij heeft het gewoon slim geregeld en ik dacht dat Corleone al bijna €20.000,- bij elkaar heeft gespaard, van zijn uitkering:D

18.500€ om precies te zijn.:cool::D

Persoonlijk vind ik je toch meer een Kay Adams ofzo.

:roflol:

Zulke zaken vind ik eerlijk gezegd triest.

Ik heb ook van die mannetjes in mijn klas die veel stufie krijgen, omdat hun ouders werkeloos zijn.
En dan heb ik het niet over arbeid ongeschikt, maar gewoon te lui om te werken.
Dat resulteert erin dat hun zoon ook niet gaat werken omdat hij genoeg geld krijgt van de overheid. Dus feitelijk is hij net zo lui als zijn ouders.

Tuurlijk is het relaxt. Maar het blijft een rare situatie.
Het is echt oneerlijk tegen de studenten die hard staan te werken in een tomatenkas bijvoorbeeld.

Oneerlijk, ach ja, de wereld is zoiezo oneerlijk.

Als je daar tevreden mee bent... Hij werkt daarnaast ook nog?

Ben invalide..

En het meest trieste is nog dat ik vind dat ik er recht op heb!

Vind ik dan eerder dom van jou alleen maar omdat je het oneerlijk vind, terwijl het hele leven gewoon oneerlijk is... Als je in deze maatschappij kan profiteren moet je het gewoon doen imo.

En we hebben een hater:roflol:

Zie je wel dat ik niet trollde;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven