AndroidHealthClinic

de waarheid over mij

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vind ik dan eerder dom van jou alleen maar omdat je het oneerlijk vind, terwijl het hele leven gewoon oneerlijk is... Als je in deze maatschappij kan profiteren moet je het gewoon doen imo.

En we hebben een hater:roflol:

Lol. Van mij mogen zulke mensen als jouw gewoon worden opgehangen.
Je hebt er helemaal niks aan. Kost alleen maar geld.;)

Waarom heb je er recht op dan? Wat voor problemen heb je?

Ik had problemen en heb toen gedurende 3 jaar maar 200-250€ per maand ontvangen. Nu ik aan de ziekenkas zit en meer krijg vind ik dat ik recht heb op die 25 000€ die ik toen (gedurende die 3 jaar) te weinig heb ontvangen. (en plus nog wat interesten natuurlijk).

Lol. Van mij mogen zulke mensen als jouw gewoon worden opgehangen.
Je hebt er helemaal niks aan. Kost alleen maar geld.;)

Hater nr 2.

Pecius pakt popcorn (zonder zout) en trekt een koud biertje open. Genieten van de wedstrijd XD

Ben je mad omdat hij rijker is? en jij 12u per week moet werken voor niet eens 100 euro:D

Nee ik vind dat hij zich moet schamen. En we zijn nu aan het discussiëren. Ik ga hier niet thuis om rage:D. In een debat blijf je ook rustig. Emotie moet niet de boventoon voeren. Dat moet jij weten van poker:cool:

Ik denk alleen dat er weinig mensen jouw gelijk geven wat betreft dit standpunt.:D

mwah niet echt, t zal je verder een rotzorg zijn hoe ik er over denk..

De overheid moet zulke gasten alleen een x hard aanpakken, maargoed de overheid naait haar burgers net zo hard met hun declaratie's etc..dus denk dat je de komende jaren nog lekkr kunt genieten van je "loon"

De overheid moet zulke gasten alleen een x hard aanpakken, maargoed de overheid naait haar burgers net zo hard met hun declaratie's etc..dus denk dat je de komende jaren nog lekkr kunt genieten van je "loon

Daarom hoop ik ook echt niet dat de SP ooit in het kabinet komt.
Ondergang van Nederland.

• Topic Starter Topic Starter
Déjà vu

Nee ik vind dat hij zich moet schamen. En we zijn nu aan het discussiëren. Ik ga hier niet thuis om rage:D. In een debat blijf je ook rustig. Emotie moet niet de boventoon voeren. Dat moet jij weten van poker:cool:

Ik denk alleen dat er weinig mensen jouw gelijk geven wat betreft dit standpunt.:D

Slaat nergens op bro, er zijn ook zat miljonairs die lekker van hun rente leven en niks toevoegen aan het maatschappij:cool: Als iets JOU goed uitkomt, zie ik niet in waarom je er niet van zou mogen profiteren, mensen zijn namelijk egoisten:D:D Je gaat voor je eigen succes, niet voor de ander:p;)

• Topic Starter Topic Starter
Ik mag trouwen ook een wajong uitkering voor gehandicapten maar begin hier niet aan omdat ik niet in dezelfde positie wil raken als hele familie. Toch maar studeren en dan fulltime werken en als dat niks wordt in de steigerbouw fulltime. Aan de ene kant is het een mooi leven zoals mijn oom leeft: hele dag in park met alcoholisten vrienden zitten en lekker drinken en praten en genieten van wao uitkering en beetje zwart werken. Maar dat soort mensen zijn ook degenen die voor de deur komen bedelen voor zus en zo. Het zal goed bij me passen een uitkering maar ik ga toch liever werken.

Slaat nergens op bro, er zijn ook zat miljonairs die lekker van hun rente leven en niks toevoegen aan het maatschappij:cool: Als iets JOU goed uitkomt, zie ik niet in waarom je er niet van zou mogen profiteren, mensen zijn namelijk egoisten:D:D Je haat voor je eigen succes, niet voor de ander:p;)

Nee dit slaat ergens op:D. Je hebt echt weinig miljonair's die alleen maar rentenieren hoor. De meeste hebben echt nog wel ergens een belang in of zijn bezig om op andere manieren hun kapitaal te vergroten.

Daarnaast is een bank heel iets anders als een overheid.

---------- Post toegevoegd Sat 7 Apr 2012 om 18:08 ----------

Ik mag trouwen ook een wajong uitkering voor gehandicapten maar begin hier niet aan omdat ik niet in dezelfde positie wil raken als hele familie. Toch maar studeren en dan fulltime werken en als dat niks wordt in de steigerbouw fulltime. Aan de ene kant is het een mooi leven zoals mijn oom leeft: hele dag in park met alcoholisten vrienden zitten en lekker drinken en praten en genieten van wao uitkering en beetje zwart werken. Maar dat soort mensen zijn ook degenen die voor de deur komen bedelen voor zus en zo. Het zal goed bij me passen een uitkering maar ik ga toch liever werken.

Kijk props. Zo hoort het.

De overheid moet zulke gasten alleen een x hard aanpakken, maargoed de overheid naait haar burgers net zo hard met hun declaratie's etc..dus denk dat je de komende jaren nog lekkr kunt genieten van je "loon"

Ok ja, laat ons hopen.

Gelukkig hoef ik jou niets uit te leggen maar lees je eerste post in dit topic anders nog een keer opnieuw.

---------- Post toegevoegd Sat 7 Apr 2012 om 18:13 ----------

Nee dit slaat ergens op:D. Je hebt echt weinig miljonair's die alleen maar rentenieren hoor. De meeste hebben echt nog wel ergens een belang in of zijn bezig om op andere manieren hun kapitaal te vergroten.

Als ze alleen bezig zijn om hun kapitaal te vergroten is het ook maar triest.

Daarnaast is een bank heel iets anders als een overheid.

---------- Post toegevoegd Sat 7 Apr 2012 om 18:08 ----------

Kijk props. Zo hoort het.

Ik had het over ''iets toevoegen aan de maatschappij'', mijn punt was dat er zat mensen zijn die dat niet doen, zelfs veel miljonairs niet. Een bank heel iets anders dan de overheid? Zonder banken is een overheid onmogelijk:p;) Er is een forse samenwerking tussen banken en overheden, met name in Amerika, waar banken zowat de baas zijn;):D Rare vergelijking dus van jou kant.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven