XXL Nutrition

de waarheid......tijd voor discussie!

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb geen angst om zonder religie perfect te fungeren..............ik denk helaas dat anderen daar wel de dupe van gaan worden!

ik ben soms nogal heetgebakerd en heb losse handjes...........( niet naar vrouwen!!)
;)

vriend, ik sta zelf gekend als iemand die je fysiek NIET moet uitdagen.. (kort lontje)
Ook ik heb het dan zeeeeer moeilijk om me in te houden.. ik sla veel liever dan me te moeten beheersen.. mar met gezond verstand kan ik de adrenaline/testos/what ever onderdrukken. (aller doorgaans dan toch :grumble::headbang:)
IK HEB ER GEEN SPROOKJES VERHALEN VOOR NODIG. (PUNT)

Laatst bewerkt:
ik ben soms nogal heetgebakerd en heb losse handjes...........( niet naar vrouwen!!)
;)

Jij kan je zelf niet onder controle houden zonder geloof, en met geloof wel? Dan heb je echt geen gevoel voor eigenwaarde. En stom dat iemand anders je moet vertellen wat wel en niet mag, en dat je dat zelf niet kan doen

Jij kan je zelf niet onder controle houden zonder geloof, en met geloof wel? Dan heb je echt geen gevoel voor eigenwaarde. En stom dat iemand anders je moet vertellen wat wel en niet mag, en dat je dat zelf niet kan doen

Verlies van eigenwaarde is nodig om een waar christen te zijn. Je bent immers vanaf de geboorte een verdoemd zondaar. Slechts die realisatie is de basis van aanvaarding voor het 'kruisoffer', het epicentrum van het christendom.

Verlies van eigenwaarde is nodig om een waar christen te zijn. Je bent immers vanaf de geboorte een verdoemd zondaar. Slechts die realisatie is de basis van aanvaarding voor het 'kruisoffer', het epicentrum van het christendom.

en dan durven ze nog afgeven op andere sekten die dit OOK misbruiken om hun leden leeg te roven of stuff te laten doen volledig tegen hun 'heldere' wil... :cool:

en dan durven ze nog afgeven op andere sekten die dit OOK misbruiken om hun leden leeg te roven of stuff te laten doen volledig tegen hun 'heldere' wil... :cool:

Nee, nee, dat zie je verkeerd: god heeft de mens immers geschapen met een 'vrije wil' :D

Behalve dan de wil om een goed leven te leiden, want dat is per definitie onmogelijk gemaakt door Eva; ze hapte immers in een top wiet (net zo zinnig (zo niet zinniger) als het noemen van een appel), na influistering door een slang (de bijbel is écht een fabel), waarna ze Adam ook tot een hapje verleidde.

Geen speld tussen te krijgen :roflol:

yeah.. was het vergeten.. je mag zelf niet nadenken.. je moet enkel de corrupte (TV preachers..), gefrustreerde (meeste pastoors hier) of demente (hogere geestelijken) leiders volgen...
:cool:

• Topic Starter Topic Starter
Nee, nee, dat zie je verkeerd: god heeft de mens immers geschapen met een 'vrije wil' :D

Behalve dan de wil om een goed leven te leiden, want dat is per definitie onmogelijk gemaakt door Eva; ze hapte immers in een top wiet (net zo zinnig (zo niet zinniger) als het noemen van een appel), na influistering door een slang (de bijbel is écht een fabel), waarna ze Adam ook tot een hapje verleidde.

Geen speld tussen te krijgen :roflol:

nee, laten we de wetenschap als waarheid beschouwen.....

discussie over de oertijd, meteoriet inslagen, hoe er water en leven door meteorieten op aarde zijn gebracht (vanmorgen nog gehoord op tv)

hoezo alleen de aarde? en de rest van de planeten blijven dan verschoond door deze wonderbaarlijke, uit de duim gezogen, evolutie?
:D

nee, laten we de wetenschap als waarheid beschouwen.....

discussie over de oertijd, meteoriet inslagen, hoe er water en leven door meteorieten op aarde zijn gebracht (vanmorgen nog gehoord op tv)

hoezo alleen de aarde? en de rest van de planeten blijven dan verschoond door deze wonderbaarlijke, uit de duim gezogen, evolutie?

Der ligt ook ijs op Mars, dus der is ook water geweest.

Are you ****ing kidding me...

Bekijk maar even de verhouding tussen al die wetenschappelijke onderzoeken en dat ene boekje waar jij al je geloof uit haalt. Om nog maar te zwijgen over het feit dat wetenschap continue nieuwe dingen vindt of oude dingen aanpast. Zoiets noemen ze vooruitgaan.

Ow en was jij vroeger geen landmeter? Die gebruiken toch een hoop wiskunde? Da's toch ook een wetenschap? ???
Ik zal mezelf nog maar even quoten. Misschien kan Klusmier dan even dat laatste uitleggen. Want zonder wetenschap had jij nooit dat beroep kunnen uitoefenen.

Al heb ik het gevoel dat je gewoon de boel ligt te ****en. :o

Begin toch aardig te twijfelen of er een God bestaat.

God heeft volgens de bijbel de wereld geschapen planten dieren noem maar op..
en de eerste mensen adam en eva. Maar heeft hij de dinosauriers ook geschapen? Want die waren er natuurlijk eerder dan ons en toen waren er ook al planten en noem maar op..

Begin toch aardig te twijfelen of er een God bestaat.

God heeft volgens de bijbel de wereld geschapen planten dieren noem maar op..
en de eerste mensen adam en eva. Maar heeft hij de dinosauriers ook geschapen? Want die waren er natuurlijk eerder dan ons en toen waren er ook al planten en noem maar op..
Er waren er helemaal geen dino's. God maakte eerst adam en daarna eva en vervolgens maakte ie wat beestjes voor adam en eva om op te eten dat was het dan.

En die dino botten in de grond zijn er door de wetenschappers zelf ingestoken, is allemaal nep.

[/einde klusmier mode]

Er waren er helemaal geen dino's. God maakte eerst adam en daarna eva en vervolgens maakte ie wat beestjes voor adam en eva om op te eten dat was het dan.

En die dino botten in de grond zijn er door de wetenschappers zelf ingestoken, is allemaal nep.

[/einde klusmier mode]

:roflol:

over 1000 jaar vragen ze zich af: who the #%$@ was Klusmier?

Ik zal mezelf nog maar even quoten. Misschien kan Klusmier dan even dat laatste uitleggen. Want zonder wetenschap had jij nooit dat beroep kunnen uitoefenen.

Al heb ik het gevoel dat je gewoon de boel ligt te ****en. :o

ik haalde de wetenschap aan ivm evolutie theorie.............andere wetenschap trek ik niet in twijfel ( zoals atheisten wel doen met religies in het algemeen!)
;)

ik haalde de wetenschap aan ivm evolutie theorie.............andere wetenschap trek ik niet in twijfel ( zoals atheisten wel doen met religies in het algemeen!)
;)

Kerel je topic heet tijd voor discussie. Maar volgens mij kan je nog beter met de muur discuseren, want het is jou 100% overtuigde mening tegen de rest. Eigenlijk totaal nutteloos dus

;)
Dus wat je zegt is dat de wetenschappers die zich bezighouden met evolutie fout zijn, maar de andere wetenschappers niet. Het lijkt er sterk op dat je wetenschap die in strijd is met je eigen idee over het ontstaan van de mens, een beetje gemakkelijk opzij schuift omdat deze wetenschap je niet aanstaat. Wat maakt de 'evolutie-wetenschappers' zo verschillend met de andere wetenschappers? Beiden handelen namelijk vanuit dezelfde principes: achterhalen van de waarheid door middel van onderzoek en berekeningen.

Ik zie ook niet in waarom een gelovige bepaalde bewezen feiten zou moeten negeren of ontkennen. Het is best mogelijk voor gelovigen om aan te nemen dat het oude testament vooral symboliek wilde gebruiken om gebeurtenissen weer te geven. Misschien moet je eens een poging doen om wetenschap en geloof niet apart te zien. Stel dat god de aarde en het leven geschapen heeft, dan hoeft dat niet volgens het adam en eva verhaal gebeurd te zijn. Het is veel aannemelijker dat als er een god is, hij gewoon de big bang heeft opgestart en de rest bij toeval is gebeurd. Daarna toen er op bepaalde plaatsen in het heelal leven begon te ontstaan, hij zijn zoon Jezus heeft gestuurd.

Zelf heb ik hier geen bewijs voor, maar het klinkt in elk geval een pak aannemelijker dan het standaard adam/eva verhaaltje. En zo heb je ook nog eens respect voor de (harde) bewijzen die de wetenschap levert ivbm de evolutietheorie. Stof tot nadenken klussemans ;)

Hehe laat klusmier toch in zijn waarden als hij wil geloven en het maakt hem een beter mens laat hem doen.
Hij bedoelt het goed.
Volgens de bijbel gaan ongelovigen naar de hel dat zal misschien wel de reden zijn dat hij hier probeert mensen te overtuigen.

slotje dan maar, T?
:)

...........ik vertrek morgen voor een 4-daagse trip naar Canada, Niagara Falls!
( en jullie ff wat rust)
:lol:

ik stel voor dat je gewoon op een forum voor gelovigen gaat posten. Niemand hier luistert toch naar je, iedereen lult je er vierkant uit en met die stats onder je posts fop of imponeer je ook niemand.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven