AndroidHealthClinic

De waarheid van AAS

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vind dat ie veel minder definitie heeft dan toen die 20/21 jaar was. Alsnog ik ben echt super slecht in het inschatten of mensen juicen ja of de nee. :D

Daarom ook dit topic ofcourse
- Ronde schouders, dikke traps zijn meestal goeie tekenen.
- Hoeveelheid spier tegenover vetpercentage.
- Ook kan je het vaak zien aan hun leeftijd tegenover mannelijke eigenschappen. Als iemand 16 jaar is en buff maar hij ziet eruit alsof hij 28 is dan is er hoogstwaarschijnlijk sprake van juice.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ben zelf jaar gestopt en zelfs een jaar bijna zonder test rondgelopen.

Wel gewoon 4/5dagen getraind en goed gegeten maar kwa massa hielt ik het redelijk vast alleen alles oogt zacht weinig hardheid en vetpercentage stijgt met 4 5% als ik off ga.

Ik ken een paar jongens die bij de junioren op een leeftijd van 18-20 jaar wedstrijden deden en wonnen (m.a.w. ze waren dus best goed) en vervolgens zijn gestopt met gebruiken.

Ik denk eerlijk gezegd niet dat ze veel massa hebben verloren sinds de tijd dat ze gebruikten. Ze zijn nog steeds groot alleen ook veel vetter natuurlijk.

Ik denk dat je met een goed dieet en harde training best wel veel spiermassa kan consolideren.
Ik heb ook zo iemand gekend maar niet meer gebruiken betekende: wel af en toe lichte kuurtjes met enkel test enathaat. In hun ogen was dat: niet meer gebruiken.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven