Fitness Seller

de waarheid

tompy

Novice
Waardering
0
hallo jongens,

sinds kort ben ik op dit forum aanwezig en lees ik dagelijks de comentaren..
wat me is opgevallen is dat er steeds word gesproken over dat je wanneer de met aas begint de nodige info moet hebben, trainervaring, je lichamelijke top moet bereikt hebben enz.. ik heb 3jaar getraind (naturel) en had iets moois opgebouwd, om profesionele redene ben ik ong 5jaar gestopt.. resultaat, buikje, striemen hier en daar maar nog maar weinig spiermassa. door op mijn voeding te letten en terug te trainen (sinds 3maand) is mijn overtollig vet er terug af! wat ik onthouden heb over mijn trainervaring is dat je keihard moet werken om iets te bereiken en dat er gastjes zijn zonder enige trainervaring je in een paar maand voorbij steken met aas..
nu de waarheid, zijn er mensen die "zoals velen" snel groot wouden zijn en al snel naar aas grepen en wat zijn de ervaringen?
Ik wil eerlijk toegeven, ik wil groeien en liefst zo snel mogelijk, het enige wat me op dit moment tegenhoud is mijn ervaring met aas, misschien ga ik maar eens op zoek naar een dokter die me kan begeleiden, we zien wel!

NO PAIN NO GAIN!!

ik denk dat er velen zijn die dat hier hebben gedaan, ik heb er aan de ene kant spijt van omdat ik genoeg zonder had kunnen groeien maar aan de andere kant ben ik in een jaar gegroeid waar je normaal 3 a 4 jaar over doet.
t belangerijkste is dat je training en voedsel en rust op orde zijn, dit was bij mij wel het geval.
er zijn ook mensen die trainen dan al 10 jaar maar hebben nooit een voedingsschema gehad of trainen niet goed en hebben hun leven dus niet helemaal op orde om aan AAS te beginnen, en gaan toch kuren.

Wat over het algemeen de stelling is, een goede voeding en trainschema zullen je ver laten komen, als je dat onder controle hebt kun je weer es verder gaan kijken. Ga eens door de topics heen, kijk eens naar ervaringen van anderen, lees en leer en dan komt het allemaal wel goed. Aas is geen wondermiddel dat je brengt waar je heen wil zonder je voeding en training op orde te hebben.

maartenonnink zei:
ik denk dat er velen zijn die dat hier hebben gedaan, ik heb er aan de ene kant spijt van omdat ik genoeg zonder had kunnen groeien maar aan de andere kant ben ik in een jaar gegroeid waar je normaal 3 a 4 jaar over doet.
t belangerijkste is dat je training en voedsel en rust op orde zijn, dit was bij mij wel het geval.
er zijn ook mensen die trainen dan al 10 jaar maar hebben nooit een voedingsschema gehad of trainen niet goed en hebben hun leven dus niet helemaal op orde om aan AAS te beginnen, en gaan toch kuren.

He bro, je was me net ff voor. :D

• Topic Starter Topic Starter
tja en toch ben ik van mening dat er heel wat snotapen zijn die genen bal verstand hebben van trainen, voeding of aas.. en toch steken ze u na enkele maanden voorbij..

ja maar als ze er wel vertsand van hadden hadden ze het dubbele kunnen winnen, t gaat erom dat je t uiterste uit je kuur haalt

Het hele 'zoveel mogelijk uit je kuur halen' is voor mij secundair. Ik stoor me vooral aan het gebrek aan kennis of gebrek aan de wil deze kennis op te doen. Het gemak waarmee sommige allerhande troep in hun lijf gooien zonder aan eventuele consequenties te denken... Als je dan toch wilt gebruiken zorg dan iig dat je weet WAT je doet. Je hebt maar 1 lichaam wat nog heel lang mee moet, ik denk dat het daarom wel een beetje respect verdient.

Hardlopers zijn doodlopers.

Sommige apen gooien vlak voor de zomer wat d-boll in hun mik en trainen dan 2 maanden en na de zomer kappen ze weer.Lekker laten gaan en niet aan storen.:rolleyes:

redhead zei:
Hardlopers zijn doodlopers.

Sommige apen gooien vlak voor de zomer wat d-boll in hun mik en trainen dan 2 maanden en na de zomer kappen ze weer.Lekker laten gaan en niet aan storen.:rolleyes:
makkelijker gezegt dan gedaan :D

Infinity zei:
makkelijker gezegt dan gedaan :D

Misschien wel maar je kan die apen wel vertellen dat ze het verkeerd doen maar dat laat ze toch koud.Ze doen het toch wel.Bij mij op de gym zitten mannetjes die even gezellig een oxy only doen voor de zomer.Compleet gestoord maar ok.Het is indd makkelijker gezegd dan gedaan haha:p

Ik ben uitzonderlijk vroeg beginnen kuren en het enige wat me daar van spijt is dat ik er destijds niets vanaf wist en het dus volledig verkeerd heb gedaan.
Verder vindt ik dat iedereen het voor zichzelf moet uitmaken hoe snel zij aan de AAS gaan.
Hoe je het ook draait of keert: de meeste reuzen zijn er nu eenmaal vroeg mee begonnen, van mensen die het voor hunzelf doen tot zelfs de profs.

Terug
Naar boven