iron devoted
Huge Freak
- Waardering
- 302
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo dan.. had ik dat maar eerder gelezen!
wilde schouders doen dus begon met MP, uiteraard nog steeds vanaf de grond.
dacht dat ik tegen mezelf had gezegt 5x5.. zie hier nu boven dat ik maar 3x5 had gezegt
dus net opwarmen voor MP
8x50
5x70
5x90
5x90
4x90
5x90
4x90
ik moet eerlijk zijn. dus bijna 5x5x90.. viel me zwaar.. maar ben niet ontevreden!

Gaat lekker omhoog!zou je 100kg ook al een aantal reps kunnen?

Ik doe me best je te negeren! maar ik laat me altijd makkelijk uit de kast lokken!! het blijft tenslotte lollig om te reageren op jou.
wil alleen zeggen dat je me tegenvalt. een volwassen man zou toch wat mensen kennis moeten hebben.. dan post je eerder dat je me wel door hebt enz. toch maak je daarna opmerkingen in een ander log alsof je zou denken dat ik iets slechts met iemand voor heb of dat ik mensen bepaalde dingen niet gun.
ik gun iedereen op de wereld het beste, zelfs de mensen met wie ik ruzie maak! Sadam Hoesein gunde ik zelfs meer dan hij nu gekregen heeft evenals alle andere mensen op de wereld.. het feit dat ik een andere taal spreek als jullie betekend niet dat ik een andere boodschap heb!
dus de bovenstaande post! niemand zou jalours moeten zijn op de presses, mensen kunnen ernaar streven als dat nodig zou zijn, mijn normale gestel en normale prestaties zijn niet iets om naar te streven, ik zou mensen adviseren er voorbij te streven.
mp slap vergeleken met mijn slappe bench? ja mee eens. me mp is slap en me bench is slap, daarom post ik ook en daarom heb ik ook me motivatie nodig!
snel tevreden? niet ontevreden zijn betekend niet dat ik tevreden ben..
je moet echt meer tijd nemen om te lezen want je maakt zoveel misvattingen dat ik bijna zou denken dat je het bewust doet en een doel hebt!
als je een doel hebt waarom je zoveel uitspraken omdraait, wens ik je het beste met je doel!!
Ik doe me best je te negeren! maar ik laat me altijd makkelijk uit de kast lokken!! het blijft tenslotte lollig om te reageren op jou.
wil alleen zeggen dat je me tegenvalt. een volwassen man zou toch wat mensen kennis moeten hebben.. dan post je eerder dat je me wel door hebt enz. toch maak je daarna opmerkingen in een ander log alsof je zou denken dat ik iets slechts met iemand voor heb of dat ik mensen bepaalde dingen niet gun.
ik gun iedereen op de wereld het beste, zelfs de mensen met wie ik ruzie maak! Sadam Hoesein gunde ik zelfs meer dan hij nu gekregen heeft evenals alle andere mensen op de wereld.. het feit dat ik een andere taal spreek als jullie betekend niet dat ik een andere boodschap heb!
dus de bovenstaande post! niemand zou jalours moeten zijn op de presses, mensen kunnen ernaar streven als dat nodig zou zijn, mijn normale gestel en normale prestaties zijn niet iets om naar te streven, ik zou mensen adviseren er voorbij te streven.
mp slap vergeleken met mijn slappe bench? ja mee eens. me mp is slap en me bench is slap, daarom post ik ook en daarom heb ik ook me motivatie nodig!
snel tevreden? niet ontevreden zijn betekend niet dat ik tevreden ben..
je moet echt meer tijd nemen om te lezen want je maakt zoveel misvattingen dat ik bijna zou denken dat je het bewust doet en een doel hebt!
als je een doel hebt waarom je zoveel uitspraken omdraait, wens ik je het beste met je doel!!
Thanks man!
Wel netjes die bijna 5x5 maar ik vraag me af hoe bescheiden je legdrive is!

Dat was wel degelijk een pushpress! Bij deze neem ik mijn netjes terug en verwacht ik de volgende x hetzelfde met 100.....

Je bent echt grappig! je hebt nog geen 1 keer gelezen of geluisterd naar wat er gezegt wordt!ik begon me post met dat het lollig is om te reageren op jou!! Elke post interpreteer je totaal anders als ik het geschreven heb!!
en zoals de waar is vertrouwd hij zijn gasten dus verwacht je ook dat ik het anders interpreteer..
verder zie ik niet in wie ik voor schut heb gezet!? als ik bepaalde zaken duidelijker heb gemaakt zet ik niemand voor schut maar de persoon zelf!
en wat je zelf zegt wie de bal kaatst kan hem terug verwachten, maar een goed spelletje met ballen is niet 1x heen en 1x weer.. nee dat is heen en weer heen en weer.. als ik met me ballen speel dan doe ik dat niet 1x, maar stop nooit meer! mijn ballen zijn veel te lekker om los te laten!
daarom is voetbal tegenwoordig niets meer aan, mensen hebben de ballen verstand!

ok! daarom ben ik dus geen voorstander van imigratie uit andere culturen!
ik kom uit het noorden en ben verhuist naar het noorden! hier heerst een zelfde soort cultuur of eigenlijk beter!! en ik kan me goed aanpassen
jij komt uit het zuiden.. en ik weet! The south will rise again!! maar dat is een ander land
The North Rules!!!! :evilnana:![]()

Beginnen we zondag wel met deadlift? Ik heb gruwelijke plannen!

Vertel... bereid mij maar vast voor! incl de mensen hier.. die willen vast graag weten hoe ik vernederd ga worden!
Eerst DL? is goed.. kost veel kracht, dus als ik daarna nog die 190 3 reps kan, dan heb ik voor mezelf wel bewezen dat ik dat gewicht beheers..
red ik het niet..(wat mogelijk is) dan moet ik die week erna me best doen![]()
Beter doe je gewoon je best zondag, want het is knaplastig bankdrukken met 2 gebroken armen.