Fitness Seller

De weg van de duivel Deel 2

• Topic Starter Topic Starter
zou het net zeggen!Je MP is gewoon zwak!
iemand met jouw UB moet easy reps op 110kg doen!
film die shit anders es!

zag net strongman zijn lifts, maar ik moet die stang eerst van de grond trekken en dan ben ik eigenlijk al moe, denk ik:p
Filmen gaat niet, ik filmde altijd met de camera van mijn broer en daarna met de camera van mijn maatje.. mijn camera is zo vaag en slecht dan worden jullie boos! je moet er gewoon een keertje bij zijn.

Waarom begin je niet zwaarder en bouw je af naar lichter?
Als je goede warming up hebt hoef je toch niet met 10hh te beginnen op de MP, gewoon gelijk beuken op 3-5 of minimaal 5 en eventueel daarna wat pompsets.

Hetzelfde voor je BOR, en op je bank kan je wel 3tjes met 180 draaien.

Die 10 reps was mijn warming up, kan niet zonder warming up ineens 90kg erop gooien? :S minimaal 5 klinkt beter! wetende dat die 10, 8 en 6 reps mijn warmingup was, vind je dan alsnog dat ik zwaarder moet beginnen?

eensch met IMPO!
niet boven de 5 reps,zie het als een compound!
veel Mensen hier zitten tussen 2 en 5 reps!
voor de mooie ronde schoudertjes zijn wel weer andere oefeningen!

Veel mensen hier zijn sukkels! wat heb ik nou te maken met wat die andere doen! hehe ik streef naar die 5 reps en die 10 8 en 6 was warming up
De oefeningen na MP en upright row zijn idd voor de ronde schoudertjes..
heb ik nooit gehad, zelfs niet toen ik net zo vol zat als Y and zijn gang!

omdat ik maar 2x5x90 had gedaan postte ik die warmingup erbij, dan leekt het tenminste nog wat;)

ik trek mijn overhead ook altijd van de grond en mijn PR is 3x105 bij een bw van 62 en een bp van 170. dus geen excuses lamzak :D

Probeer net als bij bench je ellebogen dicht te houden bij je lichaam.

En goed je hoofd erdoor duwen!

wat ik vaak doe als ik bvb bij 90 wil uitkomen:
5x40
5x40
5x60
3x80
en beuken met 90 (voor een set of 5);)

170bp bij 62kg? Dan ben je waarschijnlijk niet erg lang, of je hebt geen benen :eek: Kun je die barbell niet in de steun van je bench zetten en die op max hoogte instellen champ?

2 Halve reps maken nog geen hele!!!! Dat zou jij als powerlifter toch moeten weten!

Ok, dat stond er niet bij.
Ik was in de veronderstelling dat jouw warming up ervoor was.
Daarom schreef ik ook, doe een goede warming up en gelijk zwaar. Maar dat doe je dus al!:cool:

Wat betreft BOR:
Wat is je uitvoering, tussen Regulier en Pendlay in heb ik begrepen?
Probeer eens wat andere technieken, grip of combinaties!

Eet smakelijk!

bedankt, ik zal eens kijken naar die BOR

ik trek mijn overhead ook altijd van de grond en mijn PR is 3x105 bij een bw van 62 en een bp van 170. dus geen excuses lamzak :D

5x40
5x40
5x60
3x80

Gelijk heb je.. ik zou wel eens een filmpje willen zien hiervan. dat is verdomt motiverend!!
Vertel eens wat meer over jezelf? heb je een log hier?

170bp bij 62kg? Dan ben je waarschijnlijk niet erg lang, of je hebt geen benen :eek: Kun je die barbell niet in de steun van je bench zetten en die op max hoogte instellen champ?

nee dat kan niet, mijn bankje is zo gammel als de jouwe, vandaar dat ik bereid ben lang te rijden om te kunnen banken.
maar bedankt voor het meedenken :thumbs:

2 Halve reps maken nog geen hele!!!! Dat zou jij als powerlifter toch moeten weten!

U R right!! helemaal gelijk heb je.. best geil om te horen zeker? :P

Hij squat meer dan 2x zo zwaar als jij. :roflol:

Gaat niet om squatten, maar om MP / OHP, hoe lang nog voor je jouw rack krijgt Champ?

5x40
5x40
5x60
3x80

excuses heren, ik heb blijkbaar een zeer ernstige fout gemaakt bij het typen. mijn BW was toen 92, nu weeg ik 94. excuses voor het ongemak.

omte beantwoorden aan champ zijn vraag in een ander topic:

RAW:
230
2x170
240

Suited:
285
185
260

excuses heren, ik heb blijkbaar een zeer ernstige fout gemaakt bij het typen. mijn BW was toen 92, nu weeg ik 94. excuses voor het ongemak.

omte beantwoorden aan champ zijn vraag in een ander topic:

RAW:
230
2x170
240

Suited:
285
185
260

Dank! pff je ziet maar hoe zo een type fout de boel op stelten kan zetten hahaha... eerst was ik nog totaal flabbergasted! nu gewoon wat onder de indruk! :p
bedankt voor je reactie, je mag me vaker op die manier bekritiseren;)

vandaag naar DH geweest, voor afsluiting van bepaalde zaken!
Er was nog iets dat speelde dat opgelost moest worden en dat is nu opgelost.(in mijn nadeel)

dat nam veel spanning weg en daardoor ging de training goed.

BP
10x50
8x70
5x90
5x120
5x150
3x160
3x170 ;) beste had geweest 5x5, maar ik wilde meer en andere hier motiveerde me 3x180 te proberen
dus
3x185 ging lekker, daarna nog ff spelen met 160
7x160

hierna incline BP
5x50
5x90
5x120
5x130

dropset
5x140
5x110
6x70
10x40

toen sauna, deli france en terug naar DE...
tevreden over de training, maar nadat ik hersteld was ging ik me toch afvragen of ik niet 3x190 had moeten doen...
next time toch??

heftige training Champ!

Bizarre training qua kg`s erg goed.
3x190 had er zeker in gezeten als je naar eerdere adviezen had geluisterd.
Teveel relatief easy tussensets voor jou.

Bouw eens van zwaar naar licht beest. Wel met goede opwarming/sets natuurlijk.

Laatst bewerkt:
zow zow nice!!!

vandaag naar DH geweest, voor afsluiting van bepaalde zaken!
Er was nog iets dat speelde dat opgelost moest worden en dat is nu opgelost.(in mijn nadeel)

dat nam veel spanning weg en daardoor ging de training goed.

BP
10x50
8x70
5x90
5x120
5x150
3x160
3x170 ;) beste had geweest 5x5, maar ik wilde meer en andere hier motiveerde me 3x180 te proberen
dus
7x160

hierna incline BP
5x50
5x90
5x120
5x130

dropset
5x140
5x110
6x70
10x40

toen sauna, deli france en terug naar DE...
tevreden over de training, maar nadat ik hersteld was ging ik me toch afvragen of ik niet 3x190 had moeten doen...
next time toch??

Inderdaad een sterke bank om jaloers op te worden...jammer dat je niet aan het NK bankdrukken meedoet...het is een vereiste om mee te mogen doen aan het WK wat dit jaar in Luxemburg en het EK wat in België gehouden wordt.

7x160

Je had beter naar die 190/195 kunnen gaan. Als het lekker gaat waarom dan stoppen? Als je je goed voelt en 3 x 185 gaat lekker dan voel je je sterk, en als het in je koppie goed zit pak je die 190 easy. En ik kan het weten. GO FOR IT.

P.s. Was je bij Hammergym?

Deze champ is idd een echte champ. Wat is die sterk zeg.....huge mofo!

Je had beter naar die 190/195 kunnen gaan. Als het lekker gaat waarom dan stoppen? Als je je goed voelt en 3 x 185 gaat lekker dan voel je je sterk, en als het in je koppie goed zit pak je die 190 easy. En ik kan het weten. GO FOR IT.

P.s. Was je bij Hammergym?

Misschien wel ja, maar moet eerlijk zeggen dat me rechter schouder zich iets liet horen vanaf het begin van de training.. maar wilde er niet teveel aandacht aan geven!!

Was ff bij hammergym voor de gezelligheid, maar ben naar de concurrent geweest omdat ik nog ff wilde genieten van de sauna voordat ik weer terug ging:cool: sauna heeft ook zijn voordelen voor herstel

Zondag wil ik ff in groningen banken en voor me maatjes deadliften.
als de bank goed voelt wil ik die 190 wel weer eens doen. als die 3x gaat en de sfeer is goed doe ik die 200kg RAW ook wel ff:p
Deadlift zou ik vorige week zondag al doen en daarom die hele week geen DL gedaan, omdat ik het nu deze zondag wil doen deze week weer geen DL..
strax dus 2 weken geen DL en dan eens kijken of ik het niet "weer" verleerd ben:o

Weinig verbetering, misschien maar 2,5kg ofzo als je reps en kg omrekend :S
Toch tevreden met de kleine verbetering... volgende week eens 3x 5van 90proberen en dan langer rusten.
Upright row volgende keer maar gewoon 4x6x70 pakken

Zo dan.. had ik dat maar eerder gelezen!
wilde schouders doen dus begon met MP, uiteraard nog steeds vanaf de grond.
dacht dat ik tegen mezelf had gezegt 5x5.. zie hier nu boven dat ik maar 3x5 had gezegt

dus net opwarmen voor MP
8x50
5x70
5x90
5x90
4x90
5x90
4x90

ik moet eerlijk zijn. dus bijna 5x5x90.. viel me zwaar.. maar ben niet ontevreden!

Terug
Naar boven