Champ
Competitive Powerlifter
- Waardering
- 41
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 130kg
zou het net zeggen!Je MP is gewoon zwak!
iemand met jouw UB moet easy reps op 110kg doen!
film die shit anders es!
zag net strongman zijn lifts, maar ik moet die stang eerst van de grond trekken en dan ben ik eigenlijk al moe, denk ik

Filmen gaat niet, ik filmde altijd met de camera van mijn broer en daarna met de camera van mijn maatje.. mijn camera is zo vaag en slecht dan worden jullie boos! je moet er gewoon een keertje bij zijn.
Waarom begin je niet zwaarder en bouw je af naar lichter?
Als je goede warming up hebt hoef je toch niet met 10hh te beginnen op de MP, gewoon gelijk beuken op 3-5 of minimaal 5 en eventueel daarna wat pompsets.
Hetzelfde voor je BOR, en op je bank kan je wel 3tjes met 180 draaien.
Die 10 reps was mijn warming up, kan niet zonder warming up ineens 90kg erop gooien? :S minimaal 5 klinkt beter! wetende dat die 10, 8 en 6 reps mijn warmingup was, vind je dan alsnog dat ik zwaarder moet beginnen?
eensch met IMPO!
niet boven de 5 reps,zie het als een compound!
veel Mensen hier zitten tussen 2 en 5 reps!
voor de mooie ronde schoudertjes zijn wel weer andere oefeningen!
Veel mensen hier zijn sukkels! wat heb ik nou te maken met wat die andere doen! hehe ik streef naar die 5 reps en die 10 8 en 6 was warming up
De oefeningen na MP en upright row zijn idd voor de ronde schoudertjes..
heb ik nooit gehad, zelfs niet toen ik net zo vol zat als Y and zijn gang!
omdat ik maar 2x5x90 had gedaan postte ik die warmingup erbij, dan leekt het tenminste nog wat

Kun je die barbell niet in de steun van je bench zetten en die op max hoogte instellen champ?