Champ
Competitive Powerlifter
- Waardering
- 41
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 130kg
Klopt, je woont immers in DL, toch?
Zelf heb ik een hekel gekregen aan ver rijden...ik vind het al ver genoeg als ik 1,5 uur rijdt naar Nijmegen (KSV Atlas)
Anders moeten we wimwam eens vragen of hij in Papendal eens een training wil organiseren speciaal voor bankdrukkers...dat zou dan voor iedereen wellicht het meest centraal zijn.
Wim is een goeie kerel.. maar net als de rest van de wereld denkt hij heel anders over bankdrukken dan ik! ik kom ergens om te trainen en niet om 1 uur mensen duidelijk te maken dat ik het op mijn methode doe en niet de jouwe!

plus daar komt bij dat mijn arrogantie niet toelaat me te laten trainen!
ik wil best tips aannemen en wil graag op mijn fouten gewezen worden, maar iemand laten denken dat hij wat te zeggen heeft.. hehe dacht het niet!
Niet meer tenminste..
de laatste keer dat ik een schema van een ander aannam liep ik met blessures rond! ik luister naar me lichaam en naar me maatjes..
maatjes zien en weten wat kan en wat niet kan..
geef iron devoted 4 trainingen met mij en hij verteld mij wat ik moet doen en niet moet doen!

maar omdat ik het schema niet teveel hoefde aan te passen bedacht ik dan borst te kunnen trainen.
iron devoted kwam met het idee in groningen te trainen omdat dat maar 1 uur rijden is voor mij en 40 min voor hem.
?