XXL Nutrition

De weg van de duivel Deel 2

• Topic Starter Topic Starter
Klopt, je woont immers in DL, toch?
Zelf heb ik een hekel gekregen aan ver rijden...ik vind het al ver genoeg als ik 1,5 uur rijdt naar Nijmegen (KSV Atlas) :o

Anders moeten we wimwam eens vragen of hij in Papendal eens een training wil organiseren speciaal voor bankdrukkers...dat zou dan voor iedereen wellicht het meest centraal zijn.

Wim is een goeie kerel.. maar net als de rest van de wereld denkt hij heel anders over bankdrukken dan ik! ik kom ergens om te trainen en niet om 1 uur mensen duidelijk te maken dat ik het op mijn methode doe en niet de jouwe!;)

plus daar komt bij dat mijn arrogantie niet toelaat me te laten trainen!
ik wil best tips aannemen en wil graag op mijn fouten gewezen worden, maar iemand laten denken dat hij wat te zeggen heeft.. hehe dacht het niet!
Niet meer tenminste..

de laatste keer dat ik een schema van een ander aannam liep ik met blessures rond! ik luister naar me lichaam en naar me maatjes..
maatjes zien en weten wat kan en wat niet kan..
geef iron devoted 4 trainingen met mij en hij verteld mij wat ik moet doen en niet moet doen!:cool:

Wat een onzin! mijn idee van een training is elkaar helpen, motiveren en in elkaar slaan! de ene keer wordt ik vernederd de andere keer jij..
Iron devoted moet ff een setje hebben in de juiste richting en dat gebeurt door ff 2 of 3 trainingen overal op te letten en aan te sturen!
we zijn er als het ware de volgende keer voor hem! en die keer erna voor jou en die keer erna hoop ik dat jullie er voor mij zijn???

Als we zondag nou borst pakken.. en je vind me niet een te grote kl***zak:D
Dan pakken we die keer erna wat jij zegt! zo leren van van elkaar voor elkaar!

what do you say m8?

Weet niet of je wel is in mijn logje kijkt maar ik heb blessure en daarom kan ik amper wat drukken. Lijkt me niet zo tof als ik jullie enorme gewichten zie drukken en ik zit wat te k*tten met 100kg. In mijn sportschool heb je zoiezo niet zo'n enorm goed bankdrukbankje (is mijn mening). Ik vind alleen borst voor een training ook wat weinig.
En als we nou volgende week gaan deadliften maak ik misschien nog een miniscuul kansje dat ik je voor blijf ;)

Weet niet of je wel is in mijn logje kijkt maar ik heb blessure en daarom kan ik amper wat drukken. Lijkt me niet zo tof als ik jullie enorme gewichten zie drukken en ik zit wat te k*tten met 100kg. In mijn sportschool heb je zoiezo niet zo'n enorm goed bankdrukbankje (is mijn mening). Ik vind alleen borst voor een training ook wat weinig.
En als we nou volgende week gaan deadliften maak ik misschien nog een miniscuul kansje dat ik je voor blijf ;)

Oke.. begrijp je!

het is zo dat dit weekend me vriendin dienst heeft, ze is dan niet hier! hierdoor ben ik gaan training in emmeloord! mijn schema is dat ik op zaterdag borst pak en heb door nu op vrijdag borst te trainen niet al te veel hoeven veranderen.
volgende week zondag heeft ze ook dienst en dan wilde ik weer gaan trainen, zondag is de rust dag van onze god:rolleyes: maar omdat ik het schema niet teveel hoefde aan te passen bedacht ik dan borst te kunnen trainen.
mijn gedachte is.. dat ik de persoon ben die de afstand moet afleggen, de losse les moet betalen en dus alle moeite doe..:p iron devoted kwam met het idee in groningen te trainen omdat dat maar 1 uur rijden is voor mij en 40 min voor hem.

ik wil graag een keertje deadliften met je.. en dan wil ik graag dat jij de master bent.. maar zou het voor deze keer tof vinden als iron devoted en ik ff goed kunnen banken en dat jij er bent voor de motivatie en meet?
zwaar banken is niet belangrijk. we banken alle 3 niet zwaar.. misschien dat je blessure net als bij iron devoted wel partieel oorzaak is van een slechte uitvoering daar kunnen we dan naar kijken!

als je hier echt niets voor voelt, zal ik kijken hoe ik me schema aanpas en overleggen met iron detoved

en ik heb heus wel in je log gekeken hoor! ik heb zelfs gepost als ik me niet vergist. we kunnen anders ook de grote 3 doen.. in wedstrijd volgorde?

Oke.. begrijp je!

het is zo dat dit weekend me vriendin dienst heeft, ze is dan niet hier! hierdoor ben ik gaan training in emmeloord! mijn schema is dat ik op zaterdag borst pak en heb door nu op vrijdag borst te trainen niet al te veel hoeven veranderen.
volgende week zondag heeft ze ook dienst en dan wilde ik weer gaan trainen, zondag is de rust dag van onze god:rolleyes: maar omdat ik het schema niet teveel hoefde aan te passen bedacht ik dan borst te kunnen trainen.
mijn gedachte is.. dat ik de persoon ben die de afstand moet afleggen, de losse les moet betalen en dus alle moeite doe..:p iron devoted kwam met het idee in groningen te trainen omdat dat maar 1 uur rijden is voor mij en 40 min voor hem.

ik wil graag een keertje deadliften met je.. en dan wil ik graag dat jij de master bent.. maar zou het voor deze keer tof vinden als iron devoted en ik ff goed kunnen banken en dat jij er bent voor de motivatie en meet?
zwaar banken is niet belangrijk. we banken alle 3 niet zwaar.. misschien dat je blessure net als bij iron devoted wel partieel oorzaak is van een slechte uitvoering daar kunnen we dan naar kijken!

als je hier echt niets voor voelt, zal ik kijken hoe ik me schema aanpas en overleggen met iron detoved

en ik heb heus wel in je log gekeken hoor! ik heb zelfs gepost als ik me niet vergist. we kunnen anders ook de grote 3 doen.. in wedstrijd volgorde?

Nou vooruit dan probeer ik jullie wel te motiveren, ongemotiveerde lapzwansen. Ik zal alvast mijn poseerroutine doornemen zodat ik zondag geen fouten maak.

Zo dan... ik ben er weer..
heb deze week niet kunnen trainen en niet gepost.. morgen even de boel inhalen!
en ik kijk nog steeds uit naar Zondag met strongman en Iron devoted!!

had wat problemen hier met de verbouwing! na dit maandag te hebben gehoord, heb ik wat maten opgetrommeld en zijn we hier ff druk bezig geweest.. van half 7 tot half 7 de laatste 3 dagen gewerkt!
damn wat een werk en damn wat een training.. honderde kilo's stenen en ik overdrijf niet duizende kilo's hout verplaatst, gesorteerd en afgebroken!

kozijn van 3x3m ingestort dwars door me kabine van me graafmachine heen in me gezicht. allemaal glas in me face en armen! maar goed dat me baard een deel van me face beschermd heeft haha...

Zo dan... ik ben er weer..
heb deze week niet kunnen trainen en niet gepost.. morgen even de boel inhalen!
en ik kijk nog steeds uit naar Zondag met strongman en Iron devoted!!

...

de boel inhalen is niet gebeurt!
deze week niet getraint dus!! slecht gegeten en elke dag hard gewerkt!

deze zondag moest ik wel, want afspraken zijn afspraken!
getraint met Iron Devoted en Strongman..
Lache die gasten! iron devoted is 2x zo voll als ik en strongman is 1 kop groter en ook 2xzo vol! is dus motiverend te trainen met die knakkers! tnx gasten

begonnen met latpull 2x20 van 40kg ofzo
lekker opgewarmt zoals jullie kunnen zien in iron en strongman hun logs.

160x3 easy
170x3 easy
170x3 easy

ik dacht dat ik hem dan maar 4 reps zou doen, vervolgens :
170x5
daarna dropset
170x5 - 120x5 - 100x2 - 60x8

en toen de rest, maar en loopt een gast me huis binnen en die moet ik ff klappen

Zo nu de rest van de training :
Incline BP
6x90 (denk ik)
6x120
6x120
6x120

Boomstam tillen
3 sets van 5 reps dacht ik.. gewichten heb ik geen verstand van

Dippen
10xBW
10xBW+18kg

Laatst bewerkt:
eey champ je deed het volgende: 2x3 170kg en daarna 2x5 170kg!was iig nice!
Groetjes je volle vriendje!

de boel inhalen is niet gebeurt!
deze week niet getraint dus!! slecht gegeten en elke dag hard gewerkt!

deze zondag moest ik wel, want afspraken zijn afspraken!
getraint met Iron Devoted en Strongman..
Lache die gasten! iron devoted is 2x zo voll als ik en strongman is 1 kop groter en ook 2xzo vol! is dus motiverend te trainen met die knakkers! tnx gasten

begonnen met latpull 2x20 van 40kg ofzo
lekker opgewarmt zoals jullie kunnen zien in iron en strongman hun logs.

160x3 easy
170x3 easy

ik dacht dat ik hem dan maar 4 reps zou doen, vervolgens :
170x5
daarna dropset
170x5 - 120x5 - 100x2 - 60x8

en toen de rest, maar en loopt een gast me huis binnen en die moet ik ff klappen

Wat wil je hiermee suggereren!!!!
Wij gaven tenminste alles! Jij deed het met het grootste gemak!

Wat wil je hiermee suggereren!!!!
Wij gaven tenminste alles! Jij deed het met het grootste gemak!

hahaha... dat leek maar zo!
maar dat wilde ik niet zeggen hoor.. ik was gewoon te lui om de hele warmingup op te schrijven en bedacht me dat jullie het al gedaan hadden:cool:

zo gister lekker gerust, vandaag ff rug en biceps trainen!
gister avond feestje gehad bij die alte nachbarren!

toffe gasten joh. altijd lachen en lol en ik als wereld vreemd figuur heb weer allerlei nieuwe dingen kunnen eten.
had nog nooit gerookte haring in olie gegeten, smaakte niet verkeerd.. heb gelijk een doos meegekregen die ik nu achter de comp opeet.
en een soort varkensgehakt, maar dan gewoon rauw op een toastje.

ik drink niet.. maar als de sfeer goed is (en dat was het) dan doe ik wel mee..
die gasten zuipen bijv een glaasje jenever of vodka en daarna komt de bier.
voor elk glas bier een glas sterke drank!
Hoe meer je drinkt hoe beter me duits wordt hehehe..

maar ja, nu weer 1 jaar onthouden van de drank! me hele trainings resultaat van zondag weg gedronken.. beetje jammer, maar was de moeite waard :D

zo gister lekker gerust, vandaag ff rug en biceps trainen!
gister avond feestje gehad bij die alte nachbarren!

toffe gasten joh. altijd lachen en lol en ik als wereld vreemd figuur heb weer allerlei nieuwe dingen kunnen eten.
had nog nooit gerookte haring in olie gegeten, smaakte niet verkeerd.. heb gelijk een doos meegekregen die ik nu achter de comp opeet.
en een soort varkensgehakt, maar dan gewoon rauw op een toastje.

ik drink niet.. maar als de sfeer goed is (en dat was het) dan doe ik wel mee..
die gasten zuipen bijv een glaasje jenever of vodka en daarna komt de bier.
voor elk glas bier een glas sterke drank!
Hoe meer je drinkt hoe beter me duits wordt hehehe..

maar ja, nu weer 1 jaar onthouden van de drank! me hele trainings resultaat van zondag weg gedronken.. beetje jammer, maar was de moeite waard :D

En dan wil jij met mij :klink: ?
Hehehe...ik zal je iets bekennen...ik drink ook geen alcohol...alleen tijdens de jaarwisseling laat ik me wel eens verleiden...
Ik rook overigens ook niet...leef eigenlijk vrij gezond...heb alleen paar pondjes te veel ;)

En dan wil jij met mij :klink: ?
Hehehe...ik zal je iets bekennen...ik drink ook geen alcohol...alleen tijdens de jaarwisseling laat ik me wel eens verleiden...
Ik rook overigens ook niet...leef eigenlijk vrij gezond...heb alleen paar pondjes te veel ;)

Een paar?????

zo dan..

net ff wat rug gedaan, vanavond is me meisje er niet en dan moet ik maar ff biceps trainen.

voor nu dus alleen :

BOR
10x60
8x80
5x100
5x100
5x100
5x100
5x100

Chinups
3x7xBW

Supersetje
chinups-BOR
5xBW chins - 10x60 bor

klaar.....

Weighted rukken?

grappig:sukkeltje:

gister avond wat biceps gedaan, maar zat snel vol...

vandaag schouders gedaan

MP
10x60
8x70
6x80
5x90 pittig hoor
5x90 pittig hoor eigenlijk deed ik 4 volle reps en 2 halve :p

Upright row
5x50
5x70
5x70
5x70

Superset backraise -side raise
2 sets 7x12 - 7x12

Front barbell raise ;)
2x7x25kg

MP
8x60
6x80
6x80
6x80
10x60

Upright row
4x6x60

Sideraise
3x 10x12

Superset MP - backraise
3x 6x60 - 10x12

NOTE TO SELF aangezien niemand anders mij advies geeft! sukkels
Weinig verbetering, misschien maar 2,5kg ofzo als je reps en kg omrekend :S
Toch tevreden met de kleine verbetering... volgende week eens 3x 5van 90proberen en dan langer rusten.
Upright row volgende keer maar gewoon 4x6x70 pakken

Laatst bewerkt:
gister avond wat biceps gedaan, maar zat snel vol...

vandaag schouders gedaan

MP
10x60
8x70
6x80
5x90 pittig hoor
5x90 pittig hoor eigenlijk deed ik 4 volle reps en 2 halve :p

Upright row
5x50
5x70
5x70
5x70

Superset backraise -side raise
2 sets 7x12 - 7x12

Front barbell raise ;)
2x7x25kg

NOTE TO SELF aangezien niemand anders mij advies geeft! sukkels
Weinig verbetering, misschien maar 2,5kg ofzo als je reps en kg omrekend :S
Toch tevreden met de kleine verbetering... volgende week eens 3x 5van 90proberen en dan langer rusten.
Upright row volgende keer maar gewoon 4x6x70 pakken

zou het net zeggen!Je MP is gewoon zwak!
iemand met jouw UB moet easy reps op 110kg doen!
film die shit anders es!

Waarom begin je niet zwaarder en bouw je af naar lichter?
Als je goede warming up hebt hoef je toch niet met 10hh te beginnen op de MP, gewoon gelijk beuken op 3-5 en eventueel daarna wat pompsets.

eensch met IMPO!
niet boven de 5 reps,zie het als een compound!
veel Mensen hier zitten tussen 2 en 5 reps!
voor de mooie ronde schoudertjes zijn wel weer andere oefeningen!

Terug
Naar boven