Fitness Seller

De weg van de duivel Deel 2

Lijkt 't je niet wat om eens wat strongman-stuff te doen?

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga van de week met iron devoted banken.. als dat bevalt zal ik aan hem vast wel eens vragen wat strongman oefeningen te doen..

En wackonielsje ga ik ook wat mee trainen over een week of 2.. hij wil ook vast alleen maar strongman doen :D

THE CHAMP!
tnx for the offer.. shirtjes zullen nu idd wel losjes zitten, nog een reden om te wachten :D
Hoe zal jou shirt zitten denk je? :p

Gisteravond nog ff hersteltraining gedaan :
3x10x60 BOR
3x10x80 Decline BP

superset bicepscurl - reverse grip skullcrushers
3x 3x10 - 3x10

vandaag weer ff 3,5uur rijden voor een auto.. als dat hem wordt kan ik in sT terugrijden en geestelijk voorbereiden op DL vanmiddag of vanavond..
als ik er nu al aan denk.. in totaal 8 uur in de auto zitten op k*tstoelen en dan me rug trainen :(

wat voor auto zoek je wel niet dat je zulke afstanden aflegd?

THE CHAMP!
tnx for the offer.. shirtjes zullen nu idd wel losjes zitten, nog een reden om te wachten :D
Hoe zal jou shirt zitten denk je? :p :(

Ik heb die van mij na mijn laatste wedstrijd (200kg) niet meer aangehad. Volgens mij was dat in mei/juni 2007.

Ik denk dat ik hem met een maand of drie weer eens zal passen. Ik ben niet veel afgevallen, alleen mijn massa is wat naar beneden gezakt;)

wat voor auto zoek je wel niet dat je zulke afstanden aflegd?

Gewoon een goedkope:cool:
Heb gister een BMW 525td gekocht :D wit.. ben er blij mee..
deeze auto mag ik namelijk mee spelen! mag er alles aan doen wat ik wil :D:D
tips? truuks?

Ik heb die van mij na mijn laatste wedstrijd (200kg) niet meer aangehad. Volgens mij was dat in mei/juni 2007.

Ik denk dat ik hem met een maand of drie weer eens zal passen. Ik ben niet veel afgevallen, alleen mijn massa is wat naar beneden gezakt;)

Niet afgevallen wel massa minder.. je bent gewoon vet geworden dus :P
Beetje kingsize zijn kant op ;)

Maand of 3? betekend dat dat je ook weer wat regelmaat erin gaat brengen?
betekend dat een dubbele comeback van de Champ en The Champ?

gister laat thuis wegens vele reistijd daarom vanmorgen ff training gepakt.

DL
5x100
5x140
5x170
5x200
5x200
5x200
5x200+chains Vorige week 3 sets van 200.. nu 4 sets..

BOR
5x5x100

Chinups
4x6xBW

Pffff nu ff fietsen naar de Multi, wat eten en na het avondeten weer trainen.

ik moet zeggen dat ik 2 doelen heb.. afvallen omdat ik gewoon een strak fysiek wil en langzaam kracht opbouwen.. speel dus veel met mijn voedsel en met extra lichaamsbeweging.
Als ik nu dubbele biceps pose doe, zie je de onderste lijn van me borst bijna niet meer en dat is jammer.. in rust zie ik er goed uit, maar nog niet zo vol.
Heb dus constant tegenstrijdige gevoelens, me ego wil kracht om iedereen te vernederen! en wraak te nemen wegens gebrek aan naamsbekentheid terwijl ik het meeste gedrukt heb in nederland en op film heb :p
maar je andere persoonlijkheid zegt dat ik er damn goed uit moet zien om te voldoen aan mijn positieve en overdreven zelfbeeld:cool:

Soms zou ik graag een snelle kuur willen doen zoals de rest:eek:

Niet afgevallen wel massa minder.. je bent gewoon vet geworden dus :P
Beetje kingsize zijn kant op ;)

Maand of 3? betekend dat dat je ook weer wat regelmaat erin gaat brengen?
betekend dat een dubbele comeback van de Champ en The Champ?

Over een come back ben ik aan het nadenken. Vind het op dit moment vooral belangrijk om de regelmaat weer in het trainen te brengen. Train nu 3x in de week en wil straks weer naar de 4 á 5 keer.

Ik ben idd rond mijn middel iets volslanker:o geworden. Maar Kingsize haal ik voorlopig niet in...wees maar gerust. Wie heeft eigenlijk het legendarische Kingsize shirt in bezit??? Jij...of H.J.

Over een come back ben ik aan het nadenken. Vind het op dit moment vooral belangrijk om de regelmaat weer in het trainen te brengen. Train nu 3x in de week en wil straks weer naar de 4 á 5 keer.

Ik ben idd rond mijn middel iets volslanker:o geworden. Maar Kingsize haal ik voorlopig niet in...wees maar gerust. Wie heeft eigenlijk het legendarische Kingsize shirt in bezit??? Jij...of H.J.

Klinkt goed!! heel goed!

Ik bezit momenteel het legendarische kingsize shirt! ik wilde hem van de week nog aantrekken, maar vond mezelf het nog niet waard:cool:

Helaas heb ik niemand mee de kans gegeven het shirt te heroveren door te vluchten naar het buitenland hehe..
Maar als de H-man of jij uiteraard een filmpje post met onwijze resultaten of we krijgen de kans weer te trainen en ik wordt medogenloos vernederd dan uiteraad zal ik het legendarische shirt moeten afstaan:eek:

Soms zou ik graag een snelle kuur willen doen zoals de rest:eek:

Hé...wel op je woorden letten, hè! Big huggybear is watching you;) We gaan niet generaliseren: kuren zoals DE REST??? Er zijn genoeg sterke mannen èn vrouwen die geen anabolen of whatever in hun body pompen! Zeker weten...dus een volgende keer niet op mijn tere zieltje trappen, O.K?:p

Doe je nu een langzame dan?

hé...wel op je woorden letten, hè! Big huggybear is watching you;) we gaan niet generaliseren: Kuren zoals de rest??? Er zijn genoeg sterke mannen èn vrouwen die geen anabolen of whatever in hun body pompen! Zeker weten...dus een volgende keer niet op mijn tere zieltje trappen, o.k?:p

+1

Hé...wel op je woorden letten, hè! Big huggybear is watching you;) We gaan niet generaliseren: kuren zoals DE REST??? Er zijn genoeg sterke mannen èn vrouwen die geen anabolen of whatever in hun body pompen! Zeker weten...dus een volgende keer niet op mijn tere zieltje trappen, O.K?:p

Hehe precies een van de reacties die ik aan het uitlokken was:p:p
Het is dat je je verhaal afsluit met niet op "jouw" tere zieltje te trappen.. anders had ik er graag over door gegaan.. maar met jouw ziel houd ik uiteraard rekening:cool:

hehe.... ja nu is het langzaam idd!

Hehe precies een van de reacties die ik aan het uitlokken was:p:p
Het is dat je je verhaal afsluit met niet op "jouw" tere zieltje te trappen.. anders had ik er graag over door gegaan.. maar met jouw ziel houd ik uiteraard rekening:cool:

Fijn dat je met zo'n gevoelsmens als ik rekening houdt, dat weet ik wel te waarderen!;)...maar met dat "erover" doorgaan...kweenie...ik heb zoiets als iets een feit is (aantoonbare bewijzen) dan moet je er iets mee doen en dan word jij de klokkenluider bij de NPB:D...is het echter een fabel (geruchten, roddels, achterklap) dan kun je beter zwijgen lijkt me, toch?

Maar wanneer mogen we jouw comeback verwachten?
Volgend seizoen neem ik aan...en voor welke bond wil je uitkomen?
In NL zijn er twee de NPB (met dopingcontrole) en Powerlifting Holland (zonder dopingcontrole). Sporters die persé willen gebruiken hoeven toch niet persé voor de NPB te liften...ze kunnen toch van bond wisselen...en hoeven verder niet moeilijk te doen...ik vraag me altijd af wie men voor de gek wilt houden...anderen of jezelf?

-1 elk beest moet kuren!

Ben ik het absoluut niet mee eens:mad:...hoezo MOETEN ???

Weet je...ik zal niet van mezelf beweren dat ik een sterke body heb...ik kan wellicht vrij zwaar bankdrukken (en dat is ook meteen alles wat ik kan)...maar wat ik van mezelf wel kan beweren is dat ik een sterk karakter heb door heel bewust niet voor doping te kiezen! Er zijn jongens die ook zonder doping 200kg bankdrukken...wellicht dat velen die doping gebruiken de zwakheid van hun eigen lichaam willen compenseren?

Ik denk voornamelijk dat je je goed hard op de kast hebt laten jagen, eigenlijk :)

Fijn dat je met zo'n gevoelsmens als ik rekening houdt, dat weet ik wel te waarderen!;)...maar met dat "erover" doorgaan...kweenie...ik heb zoiets als iets een feit is (aantoonbare bewijzen) dan moet je er iets mee doen en dan word jij de klokkenluider bij de NPB:D...is het echter een fabel (geruchten, roddels, achterklap) dan kun je beter zwijgen lijkt me, toch?

Maar wanneer mogen we jouw comeback verwachten?
Volgend seizoen neem ik aan...en voor welke bond wil je uitkomen?
In NL zijn er twee de NPB (met dopingcontrole) en Powerlifting Holland (zonder dopingcontrole). Sporters die persé willen gebruiken hoeven toch niet persé voor de NPB te liften...ze kunnen toch van bond wisselen...en hoeven verder niet moeilijk te doen...ik vraag me altijd af wie men voor de gek wilt houden...anderen of jezelf?

Prachtig ben jij kerel! Je wilt niet dat andere erover doorgaan! of laat ik het zo zeggen, je adviseerd het niet! of nog anders.. beter van niet dus:p

maar je bent en blijft 1 groot reclameblok die steeds verkondigd dat alles clean moet de NPB de beste is, leon smeets de beste is.. sporters die willen gebruiken kunnen bij een andere bond enz..

Het barst van de sporters bij PL holland die niet gebruiken, maar bij PL holland zitten wegens politieke redenen.. of wegens hun lokatie of wegens weet ik veel wat!!?

er zijn gebruikers die houden niemand voor de gek! daarvan weet iedereen het en die geven het gewoon toe.. en je hebt van die sporters die doen dat anders en dit soort sporters daarom gooit men steeds weer een balletje op over dit onderwerp.

ik vond gewoon dat ik weinig reactie kreeg op mijn log en wilde weer wat herrie schoppen! zoals je ziet gaat mijn training niet zo denderend als mensen zouden verwachten en aangezien ik net als huggybear een gevoelsmens ben ga ik dan herrie schoppen:p:p

maar huggybear.. je hoeft niet in elke post het veschil uit te leggen tussen npb en andere.. dat je zelfs maar 1 soort eiwitten neemt wegens mogelijke doping die ze erin verstopt hebben. Niemand anders let er zo op als jij.
je bent zoveel bezig clean te zijn of clean over te komen dat het niet meer leuk is! focus je op je training! als je al die energie die je nu steeds steekt in de veer die je in de npb steekt in je training stopt.. damn dan wordt je een monster!! een monster zeg ik je:p

Prachtig ben jij kerel! Je wilt niet dat andere erover doorgaan! of laat ik het zo zeggen, je adviseerd het niet! of nog anders.. beter van niet dus:p

maar je bent en blijft 1 groot reclameblok die steeds verkondigd dat alles clean moet de NPB de beste is, leon smeets de beste is.. sporters die willen gebruiken kunnen bij een andere bond enz..

Het barst van de sporters bij PL holland die niet gebruiken, maar bij PL holland zitten wegens politieke redenen.. of wegens hun lokatie of wegens weet ik veel wat!!?

er zijn gebruikers die houden niemand voor de gek! daarvan weet iedereen het en die geven het gewoon toe.. en je hebt van die sporters die doen dat anders en dit soort sporters daarom gooit men steeds weer een balletje op over dit onderwerp.

ik vond gewoon dat ik weinig reactie kreeg op mijn log en wilde weer wat herrie schoppen! zoals je ziet gaat mijn training niet zo denderend als mensen zouden verwachten en aangezien ik net als huggybear een gevoelsmens ben ga ik dan herrie schoppen:p:p

maar huggybear.. je hoeft niet in elke post het veschil uit te leggen tussen npb en andere.. dat je zelfs maar 1 soort eiwitten neemt wegens mogelijke doping die ze erin verstopt hebben. Niemand anders let er zo op als jij.
je bent zoveel bezig clean te zijn of clean over te komen dat het niet meer leuk is! focus je op je training! als je al die energie die je nu steeds steekt in de veer die je in de npb steekt in je training stopt.. damn dan wordt je een monster!! een monster zeg ik je:p

1) Ik volg je log met argusogen;) en je training gaat naar mijn mening wel goed...je hebt nu alleen wat meer tijd nodig om oude glorie te herstellen...that's all.

2) Als het zo over kwam alsof bij Powerlifting Holland alleen maar de dopingzondaars zitten en bij de NPB de naturalangels dan bied ik mijn excuses aan...natuurlijk zijn er ook mensen die om andere reden dan doping een bewuste keuze voor een bepaalde bond maken.

3) Je hebt gelijk...ik zie niet graag dat "anderen" erover doorgaan op een forum...als je keiharde bewijzen hebt, stap naar de bond, en vervolgens zou er zonder onderscheid des persoons gepaste sancties genomen moeten worden.

4) Je hebt ook op een ander punt gelijk...ik ben antidoping, ik ben bewust lid van de NPB, ik kies bewust voor EAS en ik vind Leon Smeets een van de beste trainers....so what...wat is daar mis mee?
Alles heeft zijn reden...in 1994 werd ik op een SM wedstrijd -de IronManGames- door het Limburgs Dagblad geïntervieuwd...ik kreeg vragen over doping...ik heb toen (wellicht wat naïef) heel eerlijk alle vragen beantwoord...dat er o.a. in de krachtsport word gebruikt, maar dat ze niet moesten generaliseren omdat dat vrijwel in iedere sport voorkwam. Op de vraag of ik voor iemand de hand in het vuur wilde leggen antwoordde ik toen:"Alleen maar voor mezelf"...'s-maandags stond in de sportbijlage een heel artikel waarin ik letterlijk was geciteerd. Ik werd toen door vrijwel iedereen in de SM wereld met de nek aangekeken en behandeld als een paria...waarom? Omdat ik natural was! Ik ging effies later in dat zelfde jaar tijdens een training met DL door mijn rug waarna ik 6 weken lang mijn eigen schoenveters niet kon binden (helaas bleek mijn rug de achillespees van mijn body)...en ben toen uit frustraties gestopt met krachtsport. 2003...medische keuring bij de bedrijfsarts. Conclusie:goede gezondheid maar ernstig overgewicht (zo'n 160kg:o) Advies:Sporten...Ik ging naar een gym met het voornemen om kilo's kwijt te raken wat me ook lukte (zo'n 35kg viel ik af) maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan...ik ging weer onder het halter liggen en merkte dat ik na bijna 10 jaar lang niet meer te hebben getraind toch nog met 100kg zo'n 8 reps kon maken...Ik begon weer serieus met krachtraining...de begeleiding op de gym liet naar mijn mening wat te wensen over ( ik had geen wespentaille, was niet blond en had geen DD in mijn bloes;) ). In 2007 nam ik contact op met Piet Strolenberg van gewichthefvereniging Helios...ik maakte kenbaar dat ik belangstelling had in bankdrukwedstrijden en hij adviseerde me vervolgens om contact op te nemen met Leon Smeets. Van de NPB had ik nog niet gehoord...ik was echter meteen "verkocht" toen ik zag met welk enthousiasme en toewijding Leon sporters die bij hem kwamen deed begeleiden...toen ik hoorde dat hij in het bestuur zat van de NPB dè powerliftingbond in NL waar dopingcontrole is, was ik in heaven...eindelijk gevonden wat ik zocht...en de rest is inmiddels bekend, toch?

4) je hebt ook nog op een ander punt gelijk...als ik (èn jij) minder zouden lullen op dit forum èn harder zouden trainen dan zouden we gigantische monsters worden...ben ik nu diep genoeg voor je door het stof gekropen?..maar ik zweer je Champ...ik ben nu al 3x per week aan het trainen...dat is voor lazy bear ongekend;)...ik hou je in de gaten, maar hou mij ook in de gaten...ik zal een monster worden...ik ga 200kg raw èn natural drukken!!! Groawwwwwwww...je hebt de kwaje beer in me los gemaakt;)

Hehe... in elke post moet je gewoon blijven vermelden over die controles enz..
Mensen en ik weten het wel! ik begrijp je standpunt, ik respecteer je standpunt! ik ben het grotendeels eens met een hoop..

maar in mijn log hoef je niet in elke post te beginnen over doping, controles en dat elk supplementen bedrijf niet durft te garanderen dat ze dopingvrij zijn..
ik bedoel. ik ben niet meer de grootste en sterkste! strax val ik dood neer.. want je gooit iedereen dood met die teksten van je :p

Hehe... in elke post moet je gewoon blijven vermelden over die controles enz..
Mensen en ik weten het wel! ik begrijp je standpunt, ik respecteer je standpunt! ik ben het grotendeels eens met een hoop..

maar in mijn log hoef je niet in elke post te beginnen over doping, controles en dat elk supplementen bedrijf niet durft te garanderen dat ze dopingvrij zijn..
ik bedoel. ik ben niet meer de grootste en sterkste! strax val ik dood neer.. want je gooit iedereen dood met die teksten van je :p

O.K., I get the message...time-out...jouw dood of die van anderen wil ik niet op mijn geweten hebben ;)
Fijn overigens dat je het grotendeels met een hoop eens bent :D
Train ze!

O.K., I get the message...time-out...jouw dood of die van anderen wil ik niet op mijn geweten hebben ;)
Fijn overigens dat je het grotendeels met een hoop eens bent :D
Train ze!

Aaahh te laat.. auw! oei! grrrr.. zucht.. ja nu ben ik dood!

En het is allemaal jou schuld huggy:p:p hehe

Terug
Naar boven