Leophyte
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 92
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

THE CHAMP!
tnx for the offer.. shirtjes zullen nu idd wel losjes zitten, nog een reden om te wachten
Hoe zal jou shirt zitten denk je?![]()
![]()

wat voor auto zoek je wel niet dat je zulke afstanden aflegd?

wit.. ben er blij mee..

Ik heb die van mij na mijn laatste wedstrijd (200kg) niet meer aangehad. Volgens mij was dat in mei/juni 2007.
Ik denk dat ik hem met een maand of drie weer eens zal passen. Ik ben niet veel afgevallen, alleen mijn massa is wat naar beneden gezakt![]()

Niet afgevallen wel massa minder.. je bent gewoon vet geworden dus
Beetje kingsize zijn kant op
Maand of 3? betekend dat dat je ook weer wat regelmaat erin gaat brengen?
betekend dat een dubbele comeback van de Champ en The Champ?
geworden. Maar Kingsize haal ik voorlopig niet in...wees maar gerust. Wie heeft eigenlijk het legendarische Kingsize shirt in bezit
Jij...of H.J.Over een come back ben ik aan het nadenken. Vind het op dit moment vooral belangrijk om de regelmaat weer in het trainen te brengen. Train nu 3x in de week en wil straks weer naar de 4 á 5 keer.
Ik ben idd rond mijn middel iets volslankergeworden. Maar Kingsize haal ik voorlopig niet in...wees maar gerust. Wie heeft eigenlijk het legendarische Kingsize shirt in bezit
Jij...of H.J.

Soms zou ik graag een snelle kuur willen doen zoals de rest![]()
We gaan niet generaliseren: kuren zoals DE REST
Er zijn genoeg sterke mannen èn vrouwen die geen anabolen of whatever in hun body pompen! Zeker weten...dus een volgende keer niet op mijn tere zieltje trappen, O.K?
hé...wel op je woorden letten, hè! Big huggybear is watching youwe gaan niet generaliseren: Kuren zoals de rest
Er zijn genoeg sterke mannen èn vrouwen die geen anabolen of whatever in hun body pompen! Zeker weten...dus een volgende keer niet op mijn tere zieltje trappen, o.k?
![]()
Hé...wel op je woorden letten, hè! Big huggybear is watching youWe gaan niet generaliseren: kuren zoals DE REST
Er zijn genoeg sterke mannen èn vrouwen die geen anabolen of whatever in hun body pompen! Zeker weten...dus een volgende keer niet op mijn tere zieltje trappen, O.K?
![]()

Hehe precies een van de reacties die ik aan het uitlokken was
Het is dat je je verhaal afsluit met niet op "jouw" tere zieltje te trappen.. anders had ik er graag over door gegaan.. maar met jouw ziel houd ik uiteraard rekening![]()
...maar met dat "erover" doorgaan...kweenie...ik heb zoiets als iets een feit is (aantoonbare bewijzen) dan moet je er iets mee doen en dan word jij de klokkenluider bij de NPB
...is het echter een fabel (geruchten, roddels, achterklap) dan kun je beter zwijgen lijkt me, toch?Hé...wel op je woorden letten, hè! Big huggybear is watching youWe gaan niet generaliseren: kuren zoals DE REST
![]()
...hoezo MOETEN 
Fijn dat je met zo'n gevoelsmens als ik rekening houdt, dat weet ik wel te waarderen!...maar met dat "erover" doorgaan...kweenie...ik heb zoiets als iets een feit is (aantoonbare bewijzen) dan moet je er iets mee doen en dan word jij de klokkenluider bij de NPB
...is het echter een fabel (geruchten, roddels, achterklap) dan kun je beter zwijgen lijkt me, toch?
Maar wanneer mogen we jouw comeback verwachten?
Volgend seizoen neem ik aan...en voor welke bond wil je uitkomen?
In NL zijn er twee de NPB (met dopingcontrole) en Powerlifting Holland (zonder dopingcontrole). Sporters die persé willen gebruiken hoeven toch niet persé voor de NPB te liften...ze kunnen toch van bond wisselen...en hoeven verder niet moeilijk te doen...ik vraag me altijd af wie men voor de gek wilt houden...anderen of jezelf?

Prachtig ben jij kerel! Je wilt niet dat andere erover doorgaan! of laat ik het zo zeggen, je adviseerd het niet! of nog anders.. beter van niet dus
maar je bent en blijft 1 groot reclameblok die steeds verkondigd dat alles clean moet de NPB de beste is, leon smeets de beste is.. sporters die willen gebruiken kunnen bij een andere bond enz..
Het barst van de sporters bij PL holland die niet gebruiken, maar bij PL holland zitten wegens politieke redenen.. of wegens hun lokatie of wegens weet ik veel wat!!?
er zijn gebruikers die houden niemand voor de gek! daarvan weet iedereen het en die geven het gewoon toe.. en je hebt van die sporters die doen dat anders en dit soort sporters daarom gooit men steeds weer een balletje op over dit onderwerp.
ik vond gewoon dat ik weinig reactie kreeg op mijn log en wilde weer wat herrie schoppen! zoals je ziet gaat mijn training niet zo denderend als mensen zouden verwachten en aangezien ik net als huggybear een gevoelsmens ben ga ik dan herrie schoppen
maar huggybear.. je hoeft niet in elke post het veschil uit te leggen tussen npb en andere.. dat je zelfs maar 1 soort eiwitten neemt wegens mogelijke doping die ze erin verstopt hebben. Niemand anders let er zo op als jij.
je bent zoveel bezig clean te zijn of clean over te komen dat het niet meer leuk is! focus je op je training! als je al die energie die je nu steeds steekt in de veer die je in de npb steekt in je training stopt.. damn dan wordt je een monster!! een monster zeg ik je![]()
en je training gaat naar mijn mening wel goed...je hebt nu alleen wat meer tijd nodig om oude glorie te herstellen...that's all.
) Advies:Sporten...Ik ging naar een gym met het voornemen om kilo's kwijt te raken wat me ook lukte (zo'n 35kg viel ik af) maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan...ik ging weer onder het halter liggen en merkte dat ik na bijna 10 jaar lang niet meer te hebben getraind toch nog met 100kg zo'n 8 reps kon maken...Ik begon weer serieus met krachtraining...de begeleiding op de gym liet naar mijn mening wat te wensen over ( ik had geen wespentaille, was niet blond en had geen DD in mijn bloes
). In 2007 nam ik contact op met Piet Strolenberg van gewichthefvereniging Helios...ik maakte kenbaar dat ik belangstelling had in bankdrukwedstrijden en hij adviseerde me vervolgens om contact op te nemen met Leon Smeets. Van de NPB had ik nog niet gehoord...ik was echter meteen "verkocht" toen ik zag met welk enthousiasme en toewijding Leon sporters die bij hem kwamen deed begeleiden...toen ik hoorde dat hij in het bestuur zat van de NPB dè powerliftingbond in NL waar dopingcontrole is, was ik in heaven...eindelijk gevonden wat ik zocht...en de rest is inmiddels bekend, toch?
...ik hou je in de gaten, maar hou mij ook in de gaten...ik zal een monster worden...ik ga 200kg raw èn natural drukken!!! Groawwwwwwww...je hebt de kwaje beer in me los gemaakt

Hehe... in elke post moet je gewoon blijven vermelden over die controles enz..
Mensen en ik weten het wel! ik begrijp je standpunt, ik respecteer je standpunt! ik ben het grotendeels eens met een hoop..
maar in mijn log hoef je niet in elke post te beginnen over doping, controles en dat elk supplementen bedrijf niet durft te garanderen dat ze dopingvrij zijn..
ik bedoel. ik ben niet meer de grootste en sterkste! strax val ik dood neer.. want je gooit iedereen dood met die teksten van je![]()

O.K., I get the message...time-out...jouw dood of die van anderen wil ik niet op mijn geweten hebben
Fijn overigens dat je het grotendeels met een hoop eens bent![]()
Train ze!

hehe