AndroidHealthClinic

De weg van de duivel Deel 2

Ben ik het absoluut niet mee eens:mad:...hoezo MOETEN ???

Weet je...ik zal niet van mezelf beweren dat ik een sterke body heb...ik kan wellicht vrij zwaar bankdrukken (en dat is ook meteen alles wat ik kan)...maar wat ik van mezelf wel kan beweren is dat ik een sterk karakter heb door heel bewust niet voor doping te kiezen! Er zijn jongens die ook zonder doping 200kg bankdrukken...wellicht dat velen die doping gebruiken de zwakheid van hun eigen lichaam willen compenseren?

net of zijn ze bij de NPB clean!
Is allemaal een kwestie van timing!
je wordt toch echt pas een beest als je kuurt!

• Topic Starter Topic Starter
hahaha niet in mijn log over kuren, aanleg of mentaliteit discuseren.. daar zijn die flame treads voor :p

Gister getrained met de wel bekende en vereerde Iron Devoted!

Begonnen met BP

20xstrang
8x60
5x100
3x130
3x150
3x165 vanaf hier voelde het niet zo lekker, maar moest doorgaan!
3x170
3x170
3x170
5x160
5x160

toch? of heb ik een setje teveel opgeschreven, ik weet het niet meer, was meer bezig met Iron devoted te pesten en slaan

Decline
5x90
5x140
5x140
5x150

ik dacht nog een setje van 5x150 te hebben gedaan, omdat ik weet dat ik er wat tegenop zag omdat het bankje want kantelde.. maar iron devoted had ook maar 4 sets genoteerd dus zal ik er ook maar 4 hebben gedaan denk :s

Incline
6xpff 110 of 120 ofzo
5x zelfde als hierboven
5x zelfde

preexhaustion
10x flyes 18kg - 4x incline BP 100kg- 10x60kg

toen heel veel geluld.. overlegt omdat ik me lekker begon te voelen en nog wat wilde doen.. andere mensen in de gym vonden dat ik al teveel had gedaan en ik keek iron devoted aan en die had ook een waterbron in zijn gezicht gevonden.. dus na 15 min ouwehoeren nog ff

2x10chinups BW

Ik had gisteren ruim 400km gereden om te trainen met iron devoted en weer terug te zijn in me huisje.. ging om kwart over 4 weg vanuit het zonnige duitsland, had me dakje van me bmw open.. heerlijk weer was het! iron opgehaald. getrained.. naar huis!
ineens vette hypo dus moest vreten. ik naar de mac mezelf volgevreten en naar huis..
was 0:20 thuis dook me bed in en weg was ik :D

vandaag in me eentje de hele schuur van me boerderij leeg trekken.. het dak is ingestort aan 1 zijde en alles moet leeg! pfff dat word dus cardio vandaag

was cool man!heb nu al spierpijn!

Dat is een aardige afstand dat je afgelegd hebt om met dat knulletje te trainen.
wel goede training natuurlijk ;)

Edit, dubbel postje, my bad...

Laatst bewerkt:
toen heel veel geluld.. overlegt omdat ik me lekker begon te voelen en nog wat wilde doen.. andere mensen in de gym vonden dat ik al teveel had gedaan en ik keek iron devoted aan en die had ook een waterbron in zijn gezicht gevonden.. dus na 15 min ouwehoeren nog ff

Jezelf na een rit van 200 km laten OMLULLEN en minder doen dan je eigenlijk wil, tsk tsk tsk...
Of je had eigenlijk zelf ook geen zin meer, of je hebt je mentaliteit laten beinvloeden, beiden eigenlijk een Champ onwaardig, natuurlijk... Een flinke bitchslap sessie waarna jullie alsnog 10 oefeningen hadden gedaan zou meer op zijn plaats geweest zijn, lijkt me ;)

Succes met de cardio! :D

Zo.. ff korte pauze van het cardio-en ;) bedankt uncleZ !

Ja was een leuke training? Spierpijn?? echt?? hmm heb je wel genoeg gedronken en gegeten toen je thuis was..
ik eet alleen in het weekend junkfood. en had gister na die hypo snel een sunday ijsje met choco genomen, 1 large quarterpounder menu, 1 hamburger en 6 kipnuggets.. en 1 water.. toen ging het weer beter.. hoewel ik na een uur de hele tijd moest schijten hehe

en jij iron devoted? wat heb jij gegeten en gedronken na je workout en vanmorgen?
post je het ff in je log?

@ Salieri
Zekerz een stukje gereden.. maar ja je moet wat over hebben! Hij en Wackonielsje zijn de enige die met me wilde trainen dus dan ben ik stom als ik niet die km maak!
en ik moet zeggen het was een genot te rijden in mijn auto.
ik heb hiervoor een porsche gehad en 306 gti-6.. deze bmw is geen sportauto,maar wat een wegligging zeg!! rijd heerlijk!
hoewel ik op de terug weg de laatste 30 min wel damn last van me rug ging krijgen :(
maar ja.. moet ik maar sterkere rug kweken :D

Gister getrained met de wel bekende en vereerde Iron Devoted!

Begonnen met BP

20xstrang
8x60
5x100
3x130
3x150
3x165 vanaf hier voelde het niet zo lekker, maar moest doorgaan!
3x170
3x170
3x170
5x160
5x160

Ik had gisteren ruim 400km gereden om te trainen met iron devoted en weer terug te zijn in me huisje.. ging om kwart over 4 weg vanuit het zonnige duitsland, had me dakje van me bmw open.. heerlijk weer was het! iron opgehaald. getrained.. naar huis!
ineens vette hypo dus moest vreten. ik naar de mac mezelf volgevreten en naar huis..
was 0:20 thuis dook me bed in en weg was ik :D

Nette training champ, je ligt ruim 10kg op me voor...en dan maar zeggen dat je niet tevreden bent met je training...;) Dus je rijdt wel eens ver om te trainen...kom je ook eens een keertje in Limburg trainen?...beschouw het maar als een uitnodiging:D.

Weet niet of groningen beetje voor je in de buurt is, anders dan mag je mij ook wel een x assisteren.

Weet niet of groningen beetje voor je in de buurt is, anders dan mag je mij ook wel een x assisteren.

Groningen is dichterbij dan emmeloord of drachten!
Volgende week zondag trainen in groningen met iron devoted??

@Huggy.. Limburg is damn ver rijden.. ik woon noorderlijker dan nederland is:p
Maar een tussen station lijkt me straK!

hoorde van iron devoted dat ik ook in zwolle/raalte ga trainen.. en dat is eigenlijk mijn max.. dan blijf ik daar in de buurt slapen anders red ik het niet..
ben geen 20 meer en dat hoor bij een natural:p:p

Jezelf na een rit van 200 km laten OMLULLEN en minder doen dan je eigenlijk wil, tsk tsk tsk...
Of je had eigenlijk zelf ook geen zin meer, of je hebt je mentaliteit laten beinvloeden, beiden eigenlijk een Champ onwaardig, natuurlijk... Een flinke bitchslap sessie waarna jullie alsnog 10 oefeningen hadden gedaan zou meer op zijn plaats geweest zijn, lijkt me ;)

Succes met de cardio! :D

hehe... waarom had ik dit net niet gelezen??
Ik wil vaak meerdere dingen in het leven! ik wilde ook nog dezelfde dag thuis zijn! dat is niet gelukt.. ik wilde ook nog ff me vriendin een tondzoen geven in winschoten, dat is wel gelukt
en ik wilde iron devoted niet afschrikken anders wil niemand meer trainen met me.. en dat is ook gelukt!
een van de punten van mentaliteit is opofferingen doen.. ik heb een stukje van mezelf opgeofferd om er zoveel voor terug te krijgen:cool:

Mij best maar liever geen bovenlichaam want dan kan ik totaal niet leuk mee trainen.

Groningen is dichterbij dan emmeloord of drachten!
Volgende week zondag trainen in groningen met iron devoted??

@Huggy.. Limburg is damn ver rijden.. ik woon noorderlijker dan nederland is:p
Maar een tussen station lijkt me straK!

hoorde van iron devoted dat ik ook in zwolle/raalte ga trainen.. en dat is eigenlijk mijn max.. dan blijf ik daar in de buurt slapen anders red ik het niet..
ben geen 20 meer en dat hoor bij een natural:p:p

Klopt, je woont immers in DL, toch?
Zelf heb ik een hekel gekregen aan ver rijden...ik vind het al ver genoeg als ik 1,5 uur rijdt naar Nijmegen (KSV Atlas) :o

Anders moeten we wimwam eens vragen of hij in Papendal eens een training wil organiseren speciaal voor bankdrukkers...dat zou dan voor iedereen wellicht het meest centraal zijn.

hehe... waarom had ik dit net niet gelezen??

Hehehe, dat was mijn foutje. Ik zat nog te typen etc en toen had ik per ongeluk al een post gedaan en moet ik weer overnieuw beginnen en had toen per ongeluk gereplied op mezelf ipv editen.. dat soort onzin :)

Mij best maar liever geen bovenlichaam want dan kan ik totaal niet leuk mee trainen.

Wat een onzin! mijn idee van een training is elkaar helpen, motiveren en in elkaar slaan! de ene keer wordt ik vernederd de andere keer jij..
Iron devoted moet ff een setje hebben in de juiste richting en dat gebeurt door ff 2 of 3 trainingen overal op te letten en aan te sturen!
we zijn er als het ware de volgende keer voor hem! en die keer erna voor jou en die keer erna hoop ik dat jullie er voor mij zijn???

Als we zondag nou borst pakken.. en je vind me niet een te grote kl***zak:D
Dan pakken we die keer erna wat jij zegt! zo leren van van elkaar voor elkaar!

what do you say m8?

Terug
Naar boven