- Waardering
- 97
Aaahh te laat.. auw! oei! grrrr.. zucht.. ja nu ben ik dood!
En het is allemaal jou schuld huggyhehe
Dat lost dan het concurrentieprobleem op de bench mooi op voor mij....

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ben ik het absoluut niet mee eens...hoezo MOETEN
Weet je...ik zal niet van mezelf beweren dat ik een sterke body heb...ik kan wellicht vrij zwaar bankdrukken (en dat is ook meteen alles wat ik kan)...maar wat ik van mezelf wel kan beweren is dat ik een sterk karakter heb door heel bewust niet voor doping te kiezen! Er zijn jongens die ook zonder doping 200kg bankdrukken...wellicht dat velen die doping gebruiken de zwakheid van hun eigen lichaam willen compenseren?
net of zijn ze bij de NPB clean!
Is allemaal een kwestie van timing!
je wordt toch echt pas een beest als je kuurt!
:shut: 

Dat is een aardige afstand dat je afgelegd hebt om met dat knulletje te trainen.wel goede training natuurlijk![]()

toen heel veel geluld.. overlegt omdat ik me lekker begon te voelen en nog wat wilde doen.. andere mensen in de gym vonden dat ik al teveel had gedaan en ik keek iron devoted aan en die had ook een waterbron in zijn gezicht gevonden.. dus na 15 min ouwehoeren nog ff

bedankt uncleZ !

Gister getrained met de wel bekende en vereerde Iron Devoted!
Begonnen met BP
20xstrang
8x60
5x100
3x130
3x150
3x165 vanaf hier voelde het niet zo lekker, maar moest doorgaan!
3x170
3x170
3x170
5x160
5x160
Ik had gisteren ruim 400km gereden om te trainen met iron devoted en weer terug te zijn in me huisje.. ging om kwart over 4 weg vanuit het zonnige duitsland, had me dakje van me bmw open.. heerlijk weer was het! iron opgehaald. getrained.. naar huis!
ineens vette hypo dus moest vreten. ik naar de mac mezelf volgevreten en naar huis..
was 0:20 thuis dook me bed in en weg was ik![]()
Dus je rijdt wel eens ver om te trainen...kom je ook eens een keertje in Limburg trainen?...beschouw het maar als een uitnodiging
.Weet niet of groningen beetje voor je in de buurt is, anders dan mag je mij ook wel een x assisteren.

Jezelf na een rit van 200 km laten OMLULLEN en minder doen dan je eigenlijk wil, tsk tsk tsk...
Of je had eigenlijk zelf ook geen zin meer, of je hebt je mentaliteit laten beinvloeden, beiden eigenlijk een Champ onwaardig, natuurlijk... Een flinke bitchslap sessie waarna jullie alsnog 10 oefeningen hadden gedaan zou meer op zijn plaats geweest zijn, lijkt me
Succes met de cardio!![]()

Groningen is dichterbij dan emmeloord of drachten!
Volgende week zondag trainen in groningen met iron devoted??
@Huggy.. Limburg is damn ver rijden.. ik woon noorderlijker dan nederland is
Maar een tussen station lijkt me straK!
hoorde van iron devoted dat ik ook in zwolle/raalte ga trainen.. en dat is eigenlijk mijn max.. dan blijf ik daar in de buurt slapen anders red ik het niet..
ben geen 20 meer en dat hoor bij een natural![]()

Mij best maar liever geen bovenlichaam want dan kan ik totaal niet leuk mee trainen.