s4ndro
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 82
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 77kg
Een pendlay row is een bent over row, een bent over row is geen pendlay rowDude een bent over row is anders dan een pendlay row..

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een pendlay row is een bent over row, een bent over row is geen pendlay rowDude een bent over row is anders dan een pendlay row..

Ik dacht net dat het eerst de benen waren. Als ik eerst de rug doe, dan botst de barbell tegen mijn knieën.en bij de opwaartse beweging eerst de rug, de benen volgen vanzelf
Heb ik ook last van, maar dat is wel de correcte vorm en een perfect rechte lijn van de stang omhoog. Anders zijn vaak je benen te snel gestrekt.Ik dacht net dat het eerst de benen waren. Als ik eerst de rug doe, dan botst de barbell tegen mijn knieën.

dat is wel de correcte vorm en een perfect rechte lijn van de stang omhoog.
Bij deadlift moet de lijn van de bb niet recht omhoog.
Als je serieus bent dan kan je het beter zelf opzoeken dan leer je het het best. Dit is zo basis dat ik niet weet waar te beginnen. Het is de essentie van de pull imo. Rippetoe schrijft er vast wel iets over, zoek even in zijn ebook of andere artikels en filmpjes op bijvoorbeeld begrippen als 'pull back' e.d.Waarom niet Clubber Lang? Leg het hier even uit, dan heeft iedereen er wat aan.![]()

Dat heb ik het afgelopen uur geprobeerd, maar nergens is zo stellig te lezen dat het niet in een rechte lijn zou moeten.