Kixat
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 305
- Lengte
- 1m83
Ik gebruikte de afstanden als voorbeeld om mn verhaal duidelijk proberen te maken. Ik heb vrij veel gelezen en gekeken over vorm en ik probeer de stang ter hoogte van ongeveer halverwege mn schoen te houden en bij het optillen schuurt ie bijna tegen mn scheen aan als ik niet oppas. Ik denk/hoop dat ik wat dit betreft wel goed zit.
Dus onderhands iets meer naar buiten op de stang zou wel kunnen helpen? Ik snap wel wat je bedoelt want mn onderhandse arm komt soms bijna tegen mn been aan, omdat die dus wat naar binnen staat.
ik lift bijna nooit mixed dus ik weet het niet of ik nu zelf goed zit, maar als kijk naar hoe mijn hand wisselt van overhands naar mixed dan schuift die automatisch op naar links. Is ook logisch want mijn elleboog blijft op dezelfde plek.
Misschien dat jij je hand naar dezelfde plek forceert als je overhands doet?
**** ik veranderde met me linkerhand van overhands naar onderhands******
Edit2:
Ik snap wel wat je bedoelt want mn onderhandse arm komt soms bijna tegen mn been aan, omdat die dus wat naar binnen staat.
Je onderarm van de arm die je onderhands pakt komt bijna tegen je been aan? Volgens mij is jou arm dan misvormd want als ik een onderhandse grip hanteer dan gaat mijn onderarm toch echt iets verder naar links(bij linkerarm voor rechts gaat onderarm naar rechts ofc) staan.
Laatst bewerkt: