Fitness Seller

deadlift

ramboke

Novice
Waardering
0
Zijn er oefeningen die de deadlift vervangen?
In mijn fitness heb ik nog nooit iemand zien deadliften dus vandaar vraag ik alternatieve oefeningen

Alvast bedankt!

Niks, maar dan ook niks kan de deadlift vervangen. Ja squaten misschien.

Niks geeft zo'n beestachtig oergevoel als het kruisheffen.

Alle oefeningen die effectief zijn en er enigszins bij in de buurt komen doen ze ook niet dus dat heeft geen zin. Trouwens wat maakt het in godsnaam uit wat de rest doet. 90% van de oefeningen die ik doe doet de rest niet. Voor zover ik het zie zijn er ook maar weinig echt sterk. Dus trek je conclusie.

Goede oefeningen

DEADLIFT!!!!!!!!!
Goodmorning
Pullthroughs
Powercleans

Succes.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Zijn er oefeningen die de deadlift vervangen?
In mijn fitness heb ik nog nooit iemand zien deadliften dus vandaar vraag ik alternatieve oefeningen

Alvast bedankt!

En dat is een reden om niet te deadliften?
Bestaan volgens mij geen andere oefeningen die zoveel spiergroepen en inspanning vereisen als deadlift.

Er is geen compound die je zo zwaar kan doen als de deadlift. Dat is ook de reden dat deze oefening zo'n gigantische invloed op je CZS heeft en daardoor op je spieren. En dat is de reden dat je lichaam vol komt te zitten met Testosteron en groeihormonen nadat je hem gedaan hebt.

Natuurlijk kan je naar vervanging zoeken in andere oefeningen, maar je kan beter je gym vervangen als je niet in staat bent hem te doen.

Er is geen compound die je zo zwaar kan doen als de deadlift. Dat is ook de reden dat deze oefening zo'n gigantische invloed op je CZS heeft en daardoor op je spieren. En dat is de reden dat je lichaam vol komt te zitten met Testosteron en groeihormonen nadat je hem gedaan hebt.

Natuurlijk kan je naar vervanging zoeken in andere oefeningen, maar je kan beter je gym vervangen als je niet in staat bent hem te doen.

Helemaal mee eens!

Squaten, banken, deadlifts zijn de basis. Doe je die niet, dan ben je:

A. een mietje

Of:

B. gehandicapt, in dat geval heb je een legitieme reden.

Dus. Wil je een beetje serieus sterk of gespierd worden, wat je sport ook is. Squat en deadlift.

En daarbij. Er is toch niks stoerders dan deadliften?

probeer het een keer. je zal zien dat het een heerlijke oefening is.

Heb een vraagje, als ik deadlift doe in een vier dagen split schema, steek ik het dan bij benen-dag of bij rug-rdag? Rug zeker?

Heb een vraagje, als ik deadlift doe in een vier dagen split schema, steek ik het dan bij benen-dag of bij rug-rdag? Rug zeker?

NR 12243374 die dat vraagt. Bestaan tientallen topics over.

Bij alle enquets is de uitslag altijd dat de meesten de DL bij rug zetten.
Voor benen worden andere variaties eerder in de training geplaatst zoals Romanian en Stiff legged deadlifts.

Succes.

thanks, vroeg me het gewoon even snel af terwijl ik het las...

deadlifts

Terug
Naar boven