- Waardering
- 2.136
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 22%
Weleens een seminar van hem gevolgd met @Nicky! was echt vet!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weleens een seminar van hem gevolgd met @Nicky! was echt vet!
Vorig jaar overwogen een seminair bij Gabby te volgen, maar zit momenteel niet in een Oly-friendly gym.Weleens een seminar van hem gevolgd met @Nicky! was echt vet!
Ik ben mezelf bewust van wat de gemiddelde fysio wel en niet weet, en ken de beperkingen.Een fysio heeft vanuit zijn of haar scholing echt 0,0 verstand van trainen hoor.
Deze oefening gebruikt Klokov om de druk tijdens z'n deadlift op de erector spinae te (leren) houden en z'n ruggengraat te ontlasten.Als je een lichtere hiphinge wilt en gewichtheffen leuk vindt:
Dan begreep ik het goed. Mijn ervaring is dat het beter werkt om iedere training aan een specifieke vaardigheid te werken. Wat voor mij werkt is een opwarming doen om de structuren die ik ga gebruiken te primen, om vervolgens de oefening goed en bewust uit te kunnen voeren. Dat is eigenlijk ook wat Klokov vertelde dat hij doet in de video die ik deelde. Daarna doe ik dan oefeningen die de vaardigheid die je die training wilt leren verder verbeteren.Ja ik squat en deadlift vaak in dezelfde training. Squat altijd als eerste.
Het is wel duidelijk dat je er serieus mee bezig bent. Neem de tijd om de verschillende technieken te leren (begrijpen). Je hebt de vaardigheden die bij je zwarte band horen ook niet op een dinsdagmiddag behaald. Bovendien was dat onder begeleiding van iemand, en moet je het nu allemaal zelf uitvogelen te midden van mensen die het niet met elkaar eens zijn.Het is niet dat ik totaal geen kennis heb maar ik ben wel zoekende wat het beste bij mijn stijl/lichaamsbouw hoort
kijk: https://m.youtube.com/shorts/Qpxd0AKE_Ic
Kwam ik toevalig tegen, en ik moest aan dit topic denken
Poeh.. lastig. Over het algemeen zou ik zeggen eerst in beweging blijven en de cat cow oefening doen als dat wil. Later zou ik nadenken over de tva trainen. Die werkt samen met de multifidi, welke je ruggenwervels op het plek horen te houden. Ik ben alleen geen fysio..Ik was net aan het deadliften
(gewoon normale, geen snatch grip stiff leg deadlift) 2 setjes van 8. Tijdens de 5e of 6e herhaling van de 2e set zei mijn rug "pop'
Iemand ervaring met wat het beste te doen? Uiteraard ga ik als het niet weg is na het weekend naar de fysiotherapeut.
Die HAD ik...😅 laatste jaren is dat flink minder geworden. Zeker in mijn hamstring. Ik ben altijd leninger geweest in mijn liezen dan mijn hamstring (kan beter een split dan spagaat. 10 jaren geleden viel ik zo in een split. Maar die tijd is voorbij.Heb je trouwens van/voor karate geen hele goede hamstring flexibiliteit? Dat je splits enzo kunt, voor hoge trappen, en dan ook met rechte rug heel ver kunnen hingen?