gast 301121
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 116
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

+1zowieso dat je veel fout doet, je bent 63 kg .. dan al 140kg ?
niet stoer of leuk ofso .. eerder erg slecht lijkt me, heb je wel is spierpijn gehad in je hamstrings?
bij een ja geloof ik het alsnog niet eerlijk gezegt
maarja,
zoals DJ_phreak zei: ''Ach, jongens van jouw leeftijd en gewicht heb ik 140 zien doen de eerste keer dat ze het deden. En ik heb ze gezien die niet eens 40 kg konden. Waar je begint maakt niets uit, het gaat om waar je eindigt.
(FWIW: degene die begon met minder dan 40 kg was uiteindelijk sterker) ''
this is so true

Je doel voor 1 okt bereik je wel snel. Kan je ook 130 van maken denk ik zo![]()

+1
Beste manier om er achter te komen of je het uberhaupt goed doet is om te checken of je spierpijn hebt in de hams/glutes. Of ze in ieder geval flink voelt werken tijdens de oefening (spierpijn is natuurlijk geen indicatie, wel voor de eerste paar keren).
Echter voel ik mn traps nooit, die dingen lijken bijna immuun voor alles![]()

Neen ik wou hier zeker niet laten zien hoe sterk ik ben want ik weet dat ik niet sterk ben.
Ik wou gewoon weten hoeveel andere mensen van mijn leeftijd konden.
Ik kan met 100kg setjes maken, maar dat doe ik niet. Ik heb mijn gewicht laten zakken tot 60 kg en doe daar nu setjes bij.
zowieso dat je veel fout doet, je bent 63 kg .. dan al 140kg ?
niet stoer of leuk ofso .. eerder erg slecht lijkt me, heb je wel is spierpijn gehad in je hamstrings?
bij een ja geloof ik het alsnog niet eerlijk gezegt
maarja,
zoals DJ_phreak zei: ''Ach, jongens van jouw leeftijd en gewicht heb ik 140 zien doen de eerste keer dat ze het deden. En ik heb ze gezien die niet eens 40 kg konden. Waar je begint maakt niets uit, het gaat om waar je eindigt.
(FWIW: degene die begon met minder dan 40 kg was uiteindelijk sterker) ''
this is so true
Nou, vandaag was dus LB2 dag, deadlift als eerste op het programma;
5x90
5x95
5x95
5x95
5x100
Als ik het zo eens aanvoelde kon ik ze allemaal wel op 100KG doen. Maarja, zoals gezegd, techniek gaat voor dus langzaam opbouwen.
@ djfast, als je je techniek als prioriteit hebt snap ik dat je iets zakt in gewicht, maar van 100 naar 60 is wel erg veel man, daar bereik je niks mee. 60 zou je opwarm setje moeten zijn tbfh.
dan heb je die 100% fout gedaan dus, oftewel je hebt hem niet gedaan =)ik heb geen 140 kg gedaan. Ik heb is 1x een setje met 100 kg gedaan en doe nu setjes met 60 kg.
dan heb je die 100% fout gedaan dus, oftewel je hebt hem niet gedaan =)
hmm okee.. nice gedaan dan ..ik heb die wel gedaan, maar had de dag erna teveel last ervan en dus ben ik lager begonnen en ben nu aant opbouwen

oja je beenspieren zijn ook ZO groot
nee das geintje xD, moet je ze met paint kleiner maken en dan zo uploaden![]()