MuscleMeat

Deadlift

2x110 vandaag gedaan

zowieso dat je veel fout doet, je bent 63 kg .. dan al 140kg ?
niet stoer of leuk ofso .. eerder erg slecht lijkt me, heb je wel is spierpijn gehad in je hamstrings?
bij een ja geloof ik het alsnog niet eerlijk gezegt :p
maarja,

zoals DJ_phreak zei: ''Ach, jongens van jouw leeftijd en gewicht heb ik 140 zien doen de eerste keer dat ze het deden. En ik heb ze gezien die niet eens 40 kg konden. Waar je begint maakt niets uit, het gaat om waar je eindigt.

(FWIW: degene die begon met minder dan 40 kg was uiteindelijk sterker) ''

this is so true
+1

Beste manier om er achter te komen of je het uberhaupt goed doet is om te checken of je spierpijn hebt in de hams/glutes. Of ze in ieder geval flink voelt werken tijdens de oefening (spierpijn is natuurlijk geen indicatie, wel voor de eerste paar keren).

Echter voel ik mn traps nooit, die dingen lijken bijna immuun voor alles:(

+1

Beste manier om er achter te komen of je het uberhaupt goed doet is om te checken of je spierpijn hebt in de hams/glutes. Of ze in ieder geval flink voelt werken tijdens de oefening (spierpijn is natuurlijk geen indicatie, wel voor de eerste paar keren).

Echter voel ik mn traps nooit, die dingen lijken bijna immuun voor alles:(

Power cleanen een idee?

Of misschien gewoon zwaarder deadliften :D

post nog eens als je 500+ kilo kunt ;):D

Neen ik wou hier zeker niet laten zien hoe sterk ik ben want ik weet dat ik niet sterk ben.
Ik wou gewoon weten hoeveel andere mensen van mijn leeftijd konden.
Ik kan met 100kg setjes maken, maar dat doe ik niet. Ik heb mijn gewicht laten zakken tot 60 kg en doe daar nu setjes bij.

Wat een bullshit gozer. Als jij met 100 kg setjes kunt maken met een helemaal goede techniek ben je volgens mij vrij stom bezig als je bezig gaat met setjes van 60 kilo, wat schiet je daar dan mee op? Ik ga ook niet liggen banken met 70 kilo als ik 140 kan..

Nou, vandaag was dus LB2 dag, deadlift als eerste op het programma;

5x90
5x95
5x95
5x95
5x100

Als ik het zo eens aanvoelde kon ik ze allemaal wel op 100KG doen. Maarja, zoals gezegd, techniek gaat voor dus langzaam opbouwen.

@ djfast, als je je techniek als prioriteit hebt snap ik dat je iets zakt in gewicht, maar van 100 naar 60 is wel erg veel man, daar bereik je niks mee. 60 zou je opwarm setje moeten zijn tbfh.

Begon een goed jaar geleden op 30 kilo deadlift, na een jaar zit ik op de 5x120, zoals ik het hier zie is dat niet echt zo'n impressive getal, maar in mijn eigen vooruitgang ben ik zeer trots op mijn 5x120!

• Topic Starter Topic Starter
zowieso dat je veel fout doet, je bent 63 kg .. dan al 140kg ?
niet stoer of leuk ofso .. eerder erg slecht lijkt me, heb je wel is spierpijn gehad in je hamstrings?
bij een ja geloof ik het alsnog niet eerlijk gezegt :p
maarja,

zoals DJ_phreak zei: ''Ach, jongens van jouw leeftijd en gewicht heb ik 140 zien doen de eerste keer dat ze het deden. En ik heb ze gezien die niet eens 40 kg konden. Waar je begint maakt niets uit, het gaat om waar je eindigt.

(FWIW: degene die begon met minder dan 40 kg was uiteindelijk sterker) ''

this is so true

ik heb geen 140 kg gedaan. Ik heb is 1x een setje met 100 kg gedaan en doe nu setjes met 60 kg.

---------- Toegevoegd om 17:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:27 ----------

Nou, vandaag was dus LB2 dag, deadlift als eerste op het programma;

5x90
5x95
5x95
5x95
5x100

Als ik het zo eens aanvoelde kon ik ze allemaal wel op 100KG doen. Maarja, zoals gezegd, techniek gaat voor dus langzaam opbouwen.

@ djfast, als je je techniek als prioriteit hebt snap ik dat je iets zakt in gewicht, maar van 100 naar 60 is wel erg veel man, daar bereik je niks mee. 60 zou je opwarm setje moeten zijn tbfh.

ik ga soms wat hoger in gewicht maar niet veel. Ik heb al wat raad gekregen van de BB'ers bij ons en er waren nog een paar kleine foutjes ga binnekort setjes maken met 85 kg.

5x120 lukt hier. Maar bij 130 krijg ik hem niet met een goede rug naar beneden ???. Ik houd het voorlopig dus op 120 :D

Ga vandaag ook nog eens deadliften.

Waarschijnlijk paar keer 100 en dan 5*140, misschien de 150 ook nog eens 5x proberen.

Als het echt meezit ga ik nog eens maxen maar denk niet dat ik boven de 180 ga uitkomen :(.

ik zal binnenkort is foto's maken heb helemaal geen dikke bene ofzo en sta helemaal niet droog dus jullie moeten er niet teveel van verwachten

kan geen foto's uploaden ze zijn te groot

oja je beenspieren zijn ook ZO groot

nee das geintje xD, moet je ze met paint kleiner maken en dan zo uploaden ;)

oja je beenspieren zijn ook ZO groot

nee das geintje xD, moet je ze met paint kleiner maken en dan zo uploaden ;)

ze zijn allesbehalve groot xD
Moet ze nog veel trainen, maar ik ga ook binnenkort kickboksen dus doe ik nu ook jumpsquats

Terug
Naar boven