MuscleMeat

Deca met methyltesto

Iz-dat-zooo

Cool Novice
Waardering
0
Je ziet vaak dat Deca wordt gecombineerd met Dianabol (oraal) en/of testo (anaal).

Nou is mijn vraag:
Zou deca ook goed te combineren zijn met methyltestosteron??

Methyltesto aromatiseert sterk, dus misschien als je het in combi met deca gebruikt zou dit enorme gevolgen voor je lichaam kunnen hebben. Bijvoorbeeld Cup-D tepels.

Van de andere kant zou je denken dat het ook met dianabol wordt gebruikt, dusssss......................

Iz-dat-zooo zei:
Je ziet vaak dat Deca wordt gecombineerd met Dianabol (oraal) en/of testo (anaal).

Nou is mijn vraag:
Zou deca ook goed te combineren zijn met methyltestosteron??

Methyltesto aromatiseert sterk, dus misschien als je het in combi met deca gebruikt zou dit enorme gevolgen voor je lichaam kunnen hebben. Bijvoorbeeld Cup-D tepels.

Van de andere kant zou je denken dat het ook met dianabol wordt gebruikt, dusssss......................

MrJjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj waar ben je?

Ik weet niet wat jij verstaat onder anale testo maar dan ben ik bang dat jij iets anders in je kont krijgt wel te verstaan geejaculeerd :D

testo anaal? hahaha
methyltestosteron is trouwens bucht

• Topic Starter Topic Starter
Juriaan zei:

Ik weet niet wat jij verstaat onder anale testo maar dan ben ik bang dat jij iets anders in je kont krijgt wel te verstaan geejaculeerd :D

Whahahahahahahahahaaaaaaaaaaaa

:D

Prikken julile dan nooit in je kont ???

O jaaaaa....... Hee laten we ff bij het onderwerp blijven...

Zou dit een goede combi kunnen zijn of niet?

Iz-dat-zooo zei:
O dan heb ik het wekenlang fout gedaan :D

Ach ja als je vriend kuurt/of ze flenter in een vail testo douwt en hij doet je hard anaal krijg je wel een shot testo in je anus dus in dat opzicht is de mogenlijkheid erwel :cool:

Juriaan zei:
Ach ja als je vriend kuurt/of ze flenter in een vail testo douwt en hij doet je hard anaal krijg je wel een shot testo in je anus dus in dat opzicht is de mogenlijkheid erwel :cool:

Potverdikkeme wel on topic blijven he :D

Methyltest is een oraal testosteronpreparaat, dus niet inject.
Anders zou het goedje ook niet gemethyleerd hoeven worden.

Juriaan zei:

Damn zie het nu pas! :roflol:

M'n rijst zit over m'n toestenbord van het lachen!

MrJ zei:
OK, genoeg gelachen nu. Wat ben jij een grapjurk zeg!

Maareh... Moeten wij je nu wel of niet serieus nemen hier?

Jazeker moeten jullie me serieus nemen ;)

En inderdaad genoeg gelachen!!!

Om ff terug te komen op mijn vraag. Zou deca en methyltesto een (goede) combi kunnen zijn??

En ik verwacht nu alleen nog maar serieuze reacties :)

Methyltesto,dat is die rotzooi die ze in die fake naposim staken. Best van afblijven,je bent er geen zak mee.

waarom is methyltesto troep??

Terug
Naar boven