L Latin spirit Competitive Bodybuilder Lid sinds 20 mei 2004 Berichten 1.517 Waardering 0 6 jan 2005 #21 omdat het een afvalproduct van dianabol is kerel, doe wat research zou ik zeggen. ik denk dat er op bodypage wel wat van te vinden is.
omdat het een afvalproduct van dianabol is kerel, doe wat research zou ik zeggen. ik denk dat er op bodypage wel wat van te vinden is.
2hard2die Competitive Bodybuilder Elite Member 20 jaar lid Lid sinds 15 jun 2004 Berichten 1.560 Waardering 2 6 jan 2005 #22 Iz-dat-zooo zei: Jazeker moeten jullie me serieus nemen Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Het is maar net hoe dat je de klemtoon op deze zin legt... En na al je gebrabbel over over anaal, denk ik dat je bedoelt dat je echt serieus genomen wilt worden.
Iz-dat-zooo zei: Jazeker moeten jullie me serieus nemen Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Het is maar net hoe dat je de klemtoon op deze zin legt... En na al je gebrabbel over over anaal, denk ik dat je bedoelt dat je echt serieus genomen wilt worden.
Chemical Pro Bodybuilder Pro BB Lid sinds 14 okt 2003 Berichten 1.543 Waardering 21 6 jan 2005 #23 methyltest zal niet voor een solide toename van massa zorgen de gains zijn minimaal en de bijwerkingen zijn de voordelen niet waard. Methyltest is leuk voor powerlifters en americanfootball players die effe aggresief moeten worden voor een game
methyltest zal niet voor een solide toename van massa zorgen de gains zijn minimaal en de bijwerkingen zijn de voordelen niet waard. Methyltest is leuk voor powerlifters en americanfootball players die effe aggresief moeten worden voor een game