Fitness Seller

deca stromba en dianabol=okee?

Frank de Bruy

Novice
Waardering
0
hoi ik wil een kuurtje beginnen van 400mg deca samen met 150 mg stromba(inject).Laatste keer kwam ik daar flink van aan en hield voldoende over.
Nu is mijn vraag of het gebruik van dianabol daarbij word aangeraden.
Ik hoor verschillende verhalen, de ene zegt dat je daar flink van aakomt,en de ander zegt dat je psychische problemen krijgt omdat de terugval te groot is
Iemand ervaring met de combi:deca,stromba en dianabol?

Ligt eraan wat voor een dosis en hoe lang...winstrol is ook al 17aa ..als je ervoor kiest ga je wel wat vocht vasthouden maar zelf vind ik dat geen probleem. Als je het gaat doen wel goede leverbeschermers nemen

Het vocht dat je vasthoudt raak je aan het einde wel kwijt maar je houd ook meer spiermassa over dan alleen winstrol/deca....het hangt allemaal van je nakuur en je voeding/training en rust af.

4cc

• Topic Starter Topic Starter
thnx...leverbeschermig,bedoel je dan mariadistel?en moet je dat al tijdens de kuur nemen?

Frank de Bruy zei:
thnx...leverbeschermig,bedoel je dan mariadistel?en moet je dat al tijdens de kuur nemen?

Is een discussie over mogelijk...de 1 zegt tijdens de kuur de ander zegt erna. Ik zie echter het nut er niet zo van in om mariadistel na je kuur te nemen. Er wordt gespeculeerd dat het tijdens je kuur ervoor zorgt dat de werkzame stoffen sneller worden afgebroken door je lever.

Ik heb dit nagevraagd bij iemand van Bodypage, en hij zegt dat dat onzin is, omdat de as veresterd zijn.

Je kan o.a mariadistel nemen maar de beste 2 zijn NAC (N-acetyl-cysteine) en R-ala

4cc

Frank de Bruy zei:
hoi ik wil een kuurtje beginnen van 400mg deca samen met 150 mg stromba(inject).Laatste keer kwam ik daar flink van aan en hield voldoende over.
Nu is mijn vraag of het gebruik van dianabol daarbij word aangeraden.
Ik hoor verschillende verhalen, de ene zegt dat je daar flink van aakomt,en de ander zegt dat je psychische problemen krijgt omdat de terugval te groot is
Iemand ervaring met de combi:deca,stromba en dianabol?

deca winstrol is massa wat je over het al gemeen goed kunt vasthouden

dbol is veel vocht en ben je snel kwijt.
combi winstrol+dbol in nogal zinloos
als je zwaarder wil moet je eerder denken aan test er bij stacken.

dit berichtje kreeg ik van frank de bruy lol

alleen serieuze mensen a.u.b.

--------------------------------------------------------------------------------

Sorry,maar aan je reactie te zien heb je weinig verstand van as(ben je ook nog te jong voor vind ik).
Aan je foto's te zien ben je volgens mij meteen begonnen met as toen je begon met trainen.
Je hebt veel striemen,maar geen definitie,ik vind het er persoonlijk niet echt uit zien.
Ik zeg dit niet om je af te kraken,eerder om je te motiveren om niet te zwelgen in as,terwijl je zonder die middelen er nu mischien wat harder had uit gezien.
Als je na een paar jaar dan hetzelfde had genomen als wat je nu al hebt gedaan,had je er waarschijnlijk beter uit gezien.
Je denkt dat je nu al heel wat weet omdat je gebruikt,maar je komt heel dom over,sorry.

sorry hoor meneer de guru frank de buy als je alles zo goed weet waarom vraag je dan wat hier?

hahahahaha, lol henk!!
geef het hem..

ik vind je er goed uitzien hoor, met of zonder striemen!

ps frank de buy..post eens wat fotos van jezelf dan,
eens kijken hoe jij er uitziet voor je henk afkraakt!

Hey Frank vind het wel een beetje triest om zo te reageren.
Barman weet waarschijnlijk meer over AS dan jij.
Hij geeft je alleen advies, als je er niet eens mee bent hoef je niet zo te reageren.

Mzzls

Barman ziet er idd goed uit. Heb trouwens ook zulke striemen op mijn armen. Is het resultaat van hard groeien.

alle overige dingen terzijde....waarom denk je dat je dianabol niet met winstrol zou kunnen stacken?...en dan het feit achterwegen laten dat het beide 17aa zijn

4cc

B.A. Baracus zei:
Barman ziet er idd goed uit. Heb trouwens ook zulke striemen op mijn armen. Is het resultaat van hard groeien.

Same here! Denk dat dat onvermijdelijk is...zelfs als je 8 jr naturel traint en dan n goede kuur neemt krijg je mss wel striemen.

Navy zei:
Ik zie idd ook geen probleem in het stacken van dbol en stromba, behalve dat het idd belastend voor je lever is. ik zelf gebruik dbol altijd als kickstart en stromba aan het eind van me kuur. stacken wilt niet zeggen dat je beide middelen tegelijk gebruikt.

Als je bijv. 8 weken deca neem en de eerste 4 weken dianbol en dan 4 weken stromba.

greetz

hier is het toevallig wel tegelijk.:)

4cc

Dat is het em juist, minder vocht door minder oestrogeen. Winstrol blokkeert het aromatase enzym dat Dianabol omzet in oestrogeen. En Dianabol moet het voor een deel toch van het oestrogeen hebben om een groeiimpuls te geven. Maar als je er Deca naast zet is het in principe juist weer wel een goede combinatie omdat Winstrol het oestrogene effect van Deca niet kan blokkeren. Op die manier hou je in ieder geval genoeg oestrogeen over om hard te groeien en doen alledrie de steroiden verder netjes hun werk.

Afgezien van de lever...

Navy zei:
we hadden het toch ook over deze 3 te samen

Ja, dat klopt.
Hoe ik het bekijk zijn Dbol en Winny als duo niet goed. Voeg je er Deca aan toe heb je wel een goede combinatie. (Ik val in herhalingen)

Overigens ben ik voorstander van kuurtjes met een duidelijker karakter. Voor massa bijvoorbeeld Deca met test, voor definitie Winstrol, evt met test. Deca met Winstrol valt daar een beetje buiten.

Hoe komt iedereen daar trouwens opeens mee? Volgens mij lopen er drie threads met een dergelijk kuurvoorstel... ???

Edit: Even geteld: Het zijn er 4, niet 3 :o

Laatst bewerkt:
Kijk,ik heb er duidelijk bijgezet dat ik het niet zeg om hem af te kraken.
Maar mijn mening is niet ieders mening.
Persoonlijk vind ik het gewoon een voorbeeld van een persoon die te snel en te veel is gaan gebruiken.
En mijn persoonlijke mening is (als ik de foto's bekijk van die jongen),dat het er niet uitziet.
En mischien weet hij wel meer over as dan ik,maar ik hecht meer waarde aan reacties van bodybuilders die wat langer ervaring hebben,en er goed uitzien.
Dus barman,sorry als ik tegen je ego heb geschopt.
Maar ik geef gewoon mijn mening okee?

Frank de Bruy zei:
Persoonlijk vind ik het gewoon een voorbeeld van een persoon die te snel en te veel is gaan gebruiken.
En mijn persoonlijke mening is (als ik de foto's bekijk van die jongen),dat het er niet uitziet.
En mischien weet hij wel meer over as dan ik,maar ik hecht meer waarde aan reacties van bodybuilders die wat langer ervaring hebben,en er goed uitzien.
Bro wij zijn hier allen om te leren en niet om elkaar aan te vallen met elkaars wel of niet A.S gebruik!!
Wie weet vinden wij het voor jou ook wel te vroeg gezien je ook nog niet alles van A.S weet maar we helpen je toch ook? laten we elkaar helpen en niet aanvallen suc6 met je kuur!!!

even voor de orde..ik gebruik geen stromba pillen,maar injecties.

Frank de Bruy zei:

lol wat ben je voor een mong**l niet persoonlijk? ik wacht nog steeds op jouw fotos. heb ook nog een paar thread van jouw door gelezen dat laat wel zijn dat jij er wel heel veel van weet lol :rolleyes: en ik gebruik dus vanaf de eerste dag? zozo dat is nieuw voor mij

en vertel mij eens wat er niet aan deze reactie klopt

deca winstrol is massa wat je over het al gemeen goed kunt vasthouden

dbol is veel vocht en ben je snel kwijt.
combi winstrol+dbol in nogal zinloos
als je zwaarder wil moet je eerder denken aan test er bij stacken.

haha lol dit is grappig

Hey,als ik je een beetje mag motiveren.Ik was jou 8 jaar geleden.Ik was toen al uitgegroeid en was dus toen al 1.88m.En mijn gewicht was toen(schrik niet) 60 kg met dieptepunten van 57 kg.ik ben toen op mijn 20ste gaan trainen om voller te worden want ik kon toen alles al eten maar kwam niet aan.
Ik heb veel magazines gelezen video's bekeken om de motivatie te houden.
Erg veel supplementen genomen,en na 2 jaar was ik al 71 kg.
Daarna heb ik 6 jaar tussen de 76 en 79 kg gezeten maar kwam niet over de 80 kg.
Dus vorig jaar een kuurtje gepakt,strombaject en deca,kwam tot 91 kg,en weeg nu nog steeds rond de 86 kg.
Na het weekend begin ik weer met zo'n kuur,hopelijk kom ik nu boven de 90 kg uit.
Hardgainers en ecto's kunnen zwaarder worden,maar met veel tonijn ,kip,rijst,pasta,shakes,bcaa's etc. etc. en evt.(als je het wil)met een milde kuur.
veel succes met het behalen van je beachboy body,ik heb hem al dus waarom zou het jou niet lukken?

2 jaar trainen voor 11 kg goh wat een presattie. de meeste dombo groeien de eerste jaren makklijke 10kg per jaar zonder wat te doen. daarna 6 jaar tussen de 76 en 79kg gezeten :rolleyes: ow wat indrukwekkend. en is nu naar een kuurtje 86. lol als je hier een vraag had gesteld had iedereen je uitgemaakt voor debiel kuren met 79 kg met zon lengte. en dan zeg je dat ik vanaf de eerste dag kuur? lol 79 en dan kuren met 79 kilo zit je zeker al op je top.

god o god wat zielig traint al 8 jaar en heeft nog nix bereikt. waar blijven de fotos? kan ik ook even comentaar op jouw geven. lees dat je een alleenstaande vader van 30 bent en dan nog zo kinderachtig? en ik heb geen ervaring? lol heb in mijn nog geeneens 4 jaar trainen al veel meer dan jouw 8 jaar trainen bereikt beetje lullig he.

Terug
Naar boven