Frank de Bruy zei:
Kijk,ik heb er duidelijk bijgezet dat ik het niet zeg om hem af te kraken.
Maar mijn mening is niet ieders mening.
Persoonlijk vind ik het gewoon een voorbeeld van een persoon die te snel en te veel is gaan gebruiken.
En mijn persoonlijke mening is (als ik de foto's bekijk van die jongen),dat het er niet uitziet.
En mischien weet hij wel meer over as dan ik,maar ik hecht meer waarde aan reacties van bodybuilders die wat langer ervaring hebben,en er goed uitzien.
Dus barman,sorry als ik tegen je ego heb geschopt.
Maar ik geef gewoon mijn mening okee?
lol wat ben je voor een mong**l niet persoonlijk? ik wacht nog steeds op jouw fotos. heb ook nog een paar thread van jouw door gelezen dat laat wel zijn dat jij er wel heel veel van weet lol

en ik gebruik dus vanaf de eerste dag? zozo dat is nieuw voor mij
en vertel mij eens wat er niet aan deze reactie klopt
deca winstrol is massa wat je over het al gemeen goed kunt vasthouden
dbol is veel vocht en ben je snel kwijt.
combi winstrol+dbol in nogal zinloos
als je zwaarder wil moet je eerder denken aan test er bij stacken.
Hey,als ik je een beetje mag motiveren.Ik was jou 8 jaar geleden.Ik was toen al uitgegroeid en was dus toen al 1.88m.En mijn gewicht was toen(schrik niet) 60 kg met dieptepunten van 57 kg.ik ben toen op mijn 20ste gaan trainen om voller te worden want ik kon toen alles al eten maar kwam niet aan.
Ik heb veel magazines gelezen video's bekeken om de motivatie te houden.
Erg veel supplementen genomen,en na 2 jaar was ik al 71 kg.
Daarna heb ik 6 jaar tussen de 76 en 79 kg gezeten maar kwam niet over de 80 kg.
Dus vorig jaar een kuurtje gepakt,strombaject en deca,kwam tot 91 kg,en weeg nu nog steeds rond de 86 kg.
Na het weekend begin ik weer met zo'n kuur,hopelijk kom ik nu boven de 90 kg uit.
Hardgainers en ecto's kunnen zwaarder worden,maar met veel tonijn ,kip,rijst,pasta,shakes,bcaa's etc. etc. en evt.(als je het wil)met een milde kuur.
veel succes met het behalen van je beachboy body,ik heb hem al dus waarom zou het jou niet lukken?
2 jaar trainen voor 11 kg goh wat een presattie. de meeste dombo groeien de eerste jaren makklijke 10kg per jaar zonder wat te doen. daarna 6 jaar tussen de 76 en 79kg gezeten

ow wat indrukwekkend. en is nu naar een kuurtje 86. lol als je hier een vraag had gesteld had iedereen je uitgemaakt voor debiel kuren met 79 kg met zon lengte. en dan zeg je dat ik vanaf de eerste dag kuur? lol 79 en dan kuren met 79 kilo zit je zeker al op je top.
god o god wat zielig traint al 8 jaar en heeft nog nix bereikt. waar blijven de fotos? kan ik ook even comentaar op jouw geven. lees dat je een alleenstaande vader van 30 bent en dan nog zo kinderachtig? en ik heb geen ervaring? lol heb in mijn nog geeneens 4 jaar trainen al veel meer dan jouw 8 jaar trainen bereikt beetje lullig he.