- Waardering
- 134
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Frank de Bruy zei:Kijk,ik heb er duidelijk bijgezet dat ik het niet zeg om hem af te kraken.
Maar mijn mening is niet ieders mening.
Persoonlijk vind ik het gewoon een voorbeeld van een persoon die te snel en te veel is gaan gebruiken.
En mijn persoonlijke mening is (als ik de foto's bekijk van die jongen),dat het er niet uitziet.
En mischien weet hij wel meer over as dan ik,maar ik hecht meer waarde aan reacties van bodybuilders die wat langer ervaring hebben,en er goed uitzien.
Dus barman,sorry als ik tegen je ego heb geschopt.
Maar ik geef gewoon mijn mening okee?

Thorwulf zei:Dat is het em juist, minder vocht door minder oestrogeen. Winstrol blokkeert het aromatase enzym dat Dianabol omzet in oestrogeen. En Dianabol moet het voor een deel toch van het oestrogeen hebben om een groeiimpuls te geven. Maar als je er Deca naast zet is het in principe juist weer wel een goede combinatie omdat Winstrol het oestrogene effect van Deca niet kan blokkeren. Op die manier hou je in ieder geval genoeg oestrogeen over om hard te groeien en doen alledrie de steroiden verder netjes hun werk.
Afgezien van de lever...
Thorwulf zei:Persoonlijk vind ik oestrogeen echt een wijvenhormoon!![]()
Maar als je aan de Dianabol gaat draagt het bij aan je gains. Dianabol is verder niet zo'n krachtig androgeen.
Winstrol lijkt sterk op DHT. Dat kan koppelen aan het aromatase enzym en houdt het dan geblokkeert voor testosteron (of dianabol) die dan voor een kleiner deel omzetten in oestrogeen.
zijn er twee soorten blokken.
Frank de Bruy zei:hoi ik wil een kuurtje beginnen van 400mg deca samen met 150 mg stromba(inject).Laatste keer kwam ik daar flink van aan en hield voldoende over.
Nu is mijn vraag of het gebruik van dianabol daarbij word aangeraden.
Ik hoor verschillende verhalen, de ene zegt dat je daar flink van aakomt,en de ander zegt dat je psychische problemen krijgt omdat de terugval te groot is
Iemand ervaring met de combi:deca,stromba en dianabol?
Dboll zei:Is een discussie over mogelijk...de 1 zegt tijdens de kuur de ander zegt erna. Ik zie echter het nut er niet zo van in om mariadistel na je kuur te nemen. Er wordt gespeculeerd dat het tijdens je kuur ervoor zorgt dat de werkzame stoffen sneller worden afgebroken door je lever.
Ik heb dit nagevraagd bij iemand van Bodypage, en hij zegt dat dat onzin is, omdat de as veresterd zijn.
MrJ: Waarom trouwens de mariadistel na de dboll ipv deze tegelijk te gebruiken? Komt dat de werking van dboll niet ten goede?
BigCat: Inderdaad, het herstelt de lever door ze sterker te maken, namelijk door het verbeteren van de werking van cytochrome P450 CYP3A4, en dit is net het enzyme dat instaat voor de afbraak van orale steroiden. vandaar dus best na en niet tijdens gebruik.
MrJ zei:Volgens mij is Mariadistel meer een cleaner dan een beschermer.![]()