AndroidHealthClinic

deca stromba en dianabol=okee?

m beniwut hoe ik er over 4jaar uitzie haha lol dan kun je nog echt jaloers worden. kansloos figuur.

en ik heb geen defenitie? ja logisch he ben niet aant cutten. zal eind van het jaar wel en foto posten met 3 a 4 % vet.

vraag me trouwens af hoe je eet en traint zal wel bagger slecht zijn als je nog maar 86kg bent. en nu al 8 jaar traind

idd henk!

gewoon blijven groeien...doe zo verder man!

Frank de Bruy zei:
Kijk,ik heb er duidelijk bijgezet dat ik het niet zeg om hem af te kraken.
Maar mijn mening is niet ieders mening.
Persoonlijk vind ik het gewoon een voorbeeld van een persoon die te snel en te veel is gaan gebruiken.
En mijn persoonlijke mening is (als ik de foto's bekijk van die jongen),dat het er niet uitziet.
En mischien weet hij wel meer over as dan ik,maar ik hecht meer waarde aan reacties van bodybuilders die wat langer ervaring hebben,en er goed uitzien.
Dus barman,sorry als ik tegen je ego heb geschopt.
Maar ik geef gewoon mijn mening okee?

Vraag me af hoe het met jou ego zit... je gaat een beetje over the top.
Laat die jongen lekker gaan,.. en geef hem opbouwend kritiek ipv hem de grond in te schrijven.
Jij bent gewoon jaloers,... en kijk maar uit want daar kan je ziek van worden.
Zijn trouwens heel benieuwd naar jou foto,... praatjes vullen geen gaatjes. :)

Vindt dat iedereen zn fotos moet kunnen plaatsen zonder gezeik....opmerkingen als 'ziet dr niet uit' zijn ongenuanceerd en kan niemand iets mee.

Thorwulf zei:
Dat is het em juist, minder vocht door minder oestrogeen. Winstrol blokkeert het aromatase enzym dat Dianabol omzet in oestrogeen. En Dianabol moet het voor een deel toch van het oestrogeen hebben om een groeiimpuls te geven. Maar als je er Deca naast zet is het in principe juist weer wel een goede combinatie omdat Winstrol het oestrogene effect van Deca niet kan blokkeren. Op die manier hou je in ieder geval genoeg oestrogeen over om hard te groeien en doen alledrie de steroiden verder netjes hun werk.

Afgezien van de lever...

Dat zou het toch juist beter maken...waarom zou je tegen wat oestrogeen vermindering zijn? Natuurlijk heb je wat oestrogenen nodig voor goede gains maar de meeste mensen maken zich juist druk om te veel oestrogeen en niet te weinig....oja en volgens mij zit je fout met je redenering want winstrol blokt het aromatase enzym niet....als ik wat tijd heb check ik het wel effe

4cc

Persoonlijk vind ik oestrogeen echt een wijvenhormoon! :D

Maar als je aan de Dianabol gaat draagt het bij aan je gains. Dianabol is verder niet zo'n krachtig androgeen.

Winstrol lijkt sterk op DHT. Dat kan koppelen aan het aromatase enzym en houdt het dan geblokkeert voor testosteron (of dianabol) die dan voor een kleiner deel omzetten in oestrogeen.

Thorwulf zei:
Persoonlijk vind ik oestrogeen echt een wijvenhormoon! :D

Maar als je aan de Dianabol gaat draagt het bij aan je gains. Dianabol is verder niet zo'n krachtig androgeen.

Winstrol lijkt sterk op DHT. Dat kan koppelen aan het aromatase enzym en houdt het dan geblokkeert voor testosteron (of dianabol) die dan voor een kleiner deel omzetten in oestrogeen.

Ja dat klopt ik interpreterde het niet goed ....ben misschien een beetje pietluttig maar blocken en binden aan is het wat anders :)

4cc

Mmmm... zou kunnen.
Dat is een beetje het risico van de terminologie hier. Half wetenschappelijk/ half huis tuin en keuken en vervolgens elkaar een beetje napraten... tot je er achter komt dat je zelf niet goed meer weet wat je woorden nou eigenlijk inhouden. :rolleyes:

Edit:
Volgens mij... ;) zijn er twee soorten blokken.
1. Is toch echt wat DHT bijvoorbeeld doet met aromatase. Dus wel binden maar geen reactie of signaal afgeven. Dus eigenlijk het blokkeren van het aromatase enzym. Ander voorbeeld is Nolvadex aan de oestrogeenreceptor.
2. Het blokkeren van het signaal, niet de receptor. Dat is... duidelijk iets ingewikkelder.

Vind je het goed als ik het hier even bij laat? :)

Laatst bewerkt:
Frank de Bruy zei:
hoi ik wil een kuurtje beginnen van 400mg deca samen met 150 mg stromba(inject).Laatste keer kwam ik daar flink van aan en hield voldoende over.
Nu is mijn vraag of het gebruik van dianabol daarbij word aangeraden.
Ik hoor verschillende verhalen, de ene zegt dat je daar flink van aakomt,en de ander zegt dat je psychische problemen krijgt omdat de terugval te groot is
Iemand ervaring met de combi:deca,stromba en dianabol?

op zich zou het toevoegen van d-bol inderdaad een goede volgende stap zijn. Ik zou echter beginnen met de d-bol en deca en na 6 weken de d-bol vervangen door de 150 mg winstrol. Wat hcg voor na de kuur is echter wel aan te raden.

JK
Mister Holland 2003

Dboll zei:
Is een discussie over mogelijk...de 1 zegt tijdens de kuur de ander zegt erna. Ik zie echter het nut er niet zo van in om mariadistel na je kuur te nemen. Er wordt gespeculeerd dat het tijdens je kuur ervoor zorgt dat de werkzame stoffen sneller worden afgebroken door je lever.

Ik heb dit nagevraagd bij iemand van Bodypage, en hij zegt dat dat onzin is, omdat de as veresterd zijn.

Dit zei BC ooit:

MrJ: Waarom trouwens de mariadistel na de dboll ipv deze tegelijk te gebruiken? Komt dat de werking van dboll niet ten goede?

BigCat: Inderdaad, het herstelt de lever door ze sterker te maken, namelijk door het verbeteren van de werking van cytochrome P450 CYP3A4, en dit is net het enzyme dat instaat voor de afbraak van orale steroiden. vandaar dus best na en niet tijdens gebruik.

maar wat heb je liever...dat de dianabol wat minder werkt of dat je lever beschermt wordt?

Grapefruitsap verminderd juist de werking van deze enzymen...logisch nadenkend heb je dan het beste van 2 werelden je hebt optimale orale as werking en leverbescherming?

4cc

Volgens mij is Mariadistel meer een cleaner dan een beschermer. :)

MrJ zei:
Volgens mij is Mariadistel meer een cleaner dan een beschermer. :)

Die indruk heb ik er ook van...het wordt ook aanbevolen om het direct na alcoholgebruik te nemen...dus zou je kunnen opmaken dat het de afbraak en afvoer van giftige stoffen versnelt.

@ barman, Hey kerel laat je niet gek maken man omdat 1 iemand je af gaat lopen zeiken op nix af! Zou meer waarde hechten aan de vele positieve reacties die je (al) krijgt.

En volgens mij hebben we het laatste nog niet gezien van jou!!

(respect: omdat jij wel je fotos durft te plaatsen!)

Terug
Naar boven