XXL Nutrition

Sticky Deel hier Supermarkt aanbiedingen.

Geen supermarkt aanbieding!
Nog geen 50 euro voor 6 kilo kipfilet bij MR. fillet
(Online)

• Topic Starter Topic Starter
Ik koop zelf tussen de €6 en €7,50 een kilo verse kipfilet. zie totaal geen reden om het bevroren in te kopen. hier gaat ~ 2kg kipfilet erdoor in de week.
(dames zijn pescotarier) dus alleen Jr en ik eten vlees

Ik koop zelf tussen de €6 en €7,50 een kilo verse kipfilet. zie totaal geen reden om het bevroren in te kopen. hier gaat ~ 2kg kipfilet erdoor in de week.
1kg kipfilet voor 6 a 7.50??

Kan ik bij jou bestellen??

Waar koop je dat dan??

Heb je ervaring met deze webshop?

Ik kan zo snel op de site niets vinden over verzendkosten en levering.
Nee geen ervaring mee nog maar was aan het zoeken en kwam dit tegen en dacht deel dit even. Graag zie ik een link waar ik kipfilet kan bestellen voor een euro of 6a7 zoek me toe maar kan niks vinden. Bestellen is trouwens vrijwel altijd diepvries. Mijn voorkeur gaat er ook niet naar uit maar hier plaatselijk kom ik echt niet onder de 9euro uit. Laatst bij Poolse supermarkt hier gehaald vers maar was echt niet te vreten voor 8 a kg.

Nee geen ervaring mee nog maar was aan het zoeken en kwam dit tegen en dacht deel dit even. Graag zie ik een link waar ik kipfilet kan bestellen voor een euro of 6a7 zoek me toe maar kan niks vinden. Bestellen is trouwens vrijwel altijd diepvries. Mijn voorkeur gaat er ook niet naar uit maar hier plaatselijk kom ik echt niet onder de 9euro uit. Laatst bij Poolse supermarkt hier gehaald vers maar was echt niet te vreten voor 8 a kg.
Bij Mr. Fillet betaal je 8 euro/kg, ze hebben een webshop en winkels. Zelf geen ervaring mee, maar een vriend van me was in een winkel geweest en zeer tevreden.

Zam Zam heeft de aanbieding tot 16 Juli
Kip 6,75 per kilo (minimaal 10kg per klant)

Haal eigenlijk al mijn kip bij de sligro. €8.95 per kilo, in blokjes voorgegrild (kant en klaar). Vind die lekkerder dan musclemeat, en scheelt dat je niet direct een shitload hoeft te kopen.

1kg kipfilet voor 6 a 7.50??

Kan ik bij jou bestellen??
Heb je laatst al er op gewezen.

Hengelo, Oldenzaal, Enschede, Arnhem en bie oe in Allemeloow (ootmarsumsestraat)

Ook online, maar dan is alles bevoren

• Heart
Waarderingen: K82
Heb je laatst al er op gewezen.

Hengelo, Oldenzaal, Enschede, Arnhem en bie oe in Allemeloow (ootmarsumsestraat)

Ook online, maar dan is alles bevoren
Laatst??? Man dat is al eeuwen geleden maar ie hebt geliek!

Dank u!

Waar haal jezelf dan, bij Kral ?
Nee eigenlijk bij Plus of Jumbo, vrouw haalt meestal. Maar ik zal die aan de ootmarsumsestraat eens bezoeken.

Er zit hier nog een poelier met kg voor 8euro, maar als je die kip bakt lekt er zo veel vocht uit, niet normaal. Blijft er niks meer van over.

Terug
Naar boven