MuscleMeat

Sticky Deel hier Supermarkt aanbiedingen.

Vanaf maandag bij de Lidl

IMG_1391.jpeg

Geen probleem, zelf vandaag 52 euro bespaard. Wel jammer dat de website er het eerste half uur uit lag en dus de helft al uitverkocht was 😑
Ah dat is balen ja! Uiteindelijk toch leuke producten gescoord?

Ik had gisteren al het e.e.a. in m'n wagentje gelegd en vandaag dus € 55,- bespaard met de code 🤭. Vooral veel flavour powder. Heb nu 5 smaken van xxl en nu dus 5 nieuwe smaken besteld bij ESN 😅

Ah dat is balen ja! Uiteindelijk toch leuke producten gescoord?

Ik had gisteren al het e.e.a. in m'n wagentje gelegd en vandaag dus € 55,- bespaard met de code 🤭. Vooral veel flavour powder. Heb nu 5 smaken van xxl en nu dus 5 nieuwe smaken besteld bij ESN 😅
De flavor powder van ESN is naar mijn mening de beste op dit moment, en geloof me, ik heb er veeeeeeeel geproefd haha. Goede keus dus!

Screenshot_20240630_221806_Outlook.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Zoveel korting hebt je eigenlijk niet. 1 protein-bar kost alsnog €3,-

Zonder MEGA korting heb je hier 20 bars voor €32,- https://xxlnutrition.com/en/high-protein-bar-2-0

Net als bij Myprotein en Bulk zgn korting op whey, terwijl de basic prijs gewoon veel te hoog is.

• Topic Starter Topic Starter
24 repen voor 36 euro is geen 3 euro

En denk dat deze meer te vergelijken zijn met de crunchy bars of njoy bars van xxl.
N joy zijn nu ook in de aanbieding zie:
Potje 908g whey concentraat, met korreltje isolaat voor €25.13 is wel duur natuurlijk
Het zijn 2 dozen van 12 stuks, dus die 3,- klopt niet. Wel goed lezen hé dikkie 😘
Niet goed gelezen nee, correcte mundo.

Ws niet het goede topic maar weet ook niet zo goed welk topic dan wel...
Toen ik een tijdje terug in het buitenland was heb ik deze zakjes gekocht. Is een poeder waarmee je water een smaakje kan geven.
Daar in de Lidl gekocht, je had meerdere smaken waaronder ook Orange, Peach enz.

Weet iemand toevallig of ze deze zakjes (of iets soortgelijks) ook in NL verkopen? Mogen ook andere smaken zijn aangezien ik van de Amandel 2 doosjes heb meegenomen...

20240701_113511.jpg
20240701_114217.jpg

Ws niet het goede topic maar weet ook niet zo goed welk topic dan wel...
Toen ik een tijdje terug in het buitenland was heb ik deze zakjes gekocht. Is een poeder waarmee je water een smaakje kan geven.
Daar in de Lidl gekocht, je had meerdere smaken waaronder ook Orange, Peach enz.

Weet iemand toevallig of ze deze zakjes (of iets soortgelijks) ook in NL verkopen? Mogen ook andere smaken zijn aangezien ik van de Amandel 2 doosjes heb meegenomen...

20240701_113511.jpg
20240701_114217.jpg
Zoiets?

Terug
Naar boven