Fitness Seller

Sticky Deel hier Supermarkt aanbiedingen.

• Topic Starter Topic Starter
Nee eigenlijk bij Plus of Jumbo, vrouw haalt meestal. Maar ik zal die aan de ootmarsumsestraat eens bezoeken.

Er zit hier nog een poelier met kg voor 8euro, maar als je die kip bakt lekt er zo veel vocht uit, niet normaal. Blijft er niks meer van over.
Dat is minder ja. Van Der Zande is goede poelier uit Oldenzaal, staat ook wel op markten.
Kocht ik vroeger mijn kip.

• Like
Waarderingen: K82
Mr Fillet rekent ook 7.99 de kilo en thuisbezorgd en wel. Geen plofkip.

Haal mijn kip bij de turk op wkc roombeek. 16.99 voor 2.5 kilo 👌

Keertje proberen

Bestellen boven de 75 gratis bezorgkosten dan maar gelijk 15kg bestellen. Dank voor de tip!

Dirk van den Broek
20240823_084505.jpg

Mr Fillet rekent ook 7.99 de kilo en thuisbezorgd en wel. Geen plofkip.
De claim "geen plofkip" zie ik hier regelmatig voorbijkomen. Waarop baseer je dit?
Als ik hun website lees zie ik dat nergens staan. Wel mooie nietszeggende termen als 'ambachtelijk'.
Daarnaast 'wat is de definitie van een plofkip?'? en dan bedoel ik niet veel kippen per m2 en dat ze snel moeten groeien. Zelfs een biologische boer streeft dit na, maar heeft andere normen.
Misschien zie ik iets over het hoofd, laat het dan vooral weten!

De claim "geen plofkip" zie ik hier regelmatig voorbijkomen. Waarop baseer je dit?
Als ik hun website lees zie ik dat nergens staan. Wel mooie nietszeggende termen als 'ambachtelijk'.
Daarnaast 'wat is de definitie van een plofkip?'? en dan bedoel ik niet veel kippen per m2 en dat ze snel moeten groeien. Zelfs een biologische boer streeft dit na, maar heeft andere normen.
Een plofkip, is een kip die zsm op slachtgewicht komt. van kuiken naar + 2kg in week of 6. dat heeft weinig te maken met hoeveel kippen per m2. ook niet of het biologisch gehouden wordt.

Biologische gehouden kippen, hebben meer bewegingsruimte, leven wat langer en worden geslacht op ~ 1kg BW, ook is het voer 100% biologisch en volledig gentechvrij, en behoren geen antibiotica te krijgen.

Frappant is trouwens dat mijn kip per kg pas €1,- duurder is geworden, terwijl de inkoop op laagste punt sinds 2020 ligt nu.

En naast bovenstaande dat een stuk van 200 gram voor bakken geen 50 gram blijkt te zijn na het bakken omdat er vooral vocht in blijkt te zitten.

Een plofkip, is een kip die zsm op slachtgewicht komt. van kuiken naar + 2kg in week of 6. dat heeft weinig te maken met hoeveel kippen per m2. ook niet of het biologisch gehouden wordt
Zijn wij met onze sport dan plofmensen? Leuke term

@imnewhere

Pas aankomende maandag in de aanbieding !
Ik wil je cut niet saboteren hoor, maar deze aanbieding van de Appie loopt nog t/m dit weekend. :D
https://www.ah.nl/producten/product/wi209567/ola-cornetto-classico

Vanochtend zo'n sixpack gehaald bij de Appie. Dat was ook de aanleiding voor m'n post. Maar kennelijk mag een geintje maken hier ook niet meer, want wovano is ook al boos op die post zie ik.
Schermafdruk van 2024-08-24 17-28-29.png

Het is weer bijna sept, tijd om te hamsteren

Schermafdruk van 2024-08-27 09-54-18.png

Terug
Naar boven