AndroidHealthClinic

Defqon.1 Festival 12 Juni '10

Bezoekers in dit topic

Zulk volk is echt verschrikkelijk kansloos!
En dat zelfs al na de voorverkoop :S
Hoop er dit jaar ook weer bij te zijn, wordt weer lekker stressen zaterdag.
Iemand enig idee of je geregistreerd moet zijn bij q-dance om de kaartjes te kunnen kopen?
 
Anthem valt best tegen vergeleken met vorig jaar...
 
Gasten zoals jij verzieken het.

Ik snap je vooroordeel wel!. had toevallig 2 codes dus 4 kaarten waarvan ik er 2 aan vrienden heb gegeven, dusja ik denk laat ik het maar verzieken voor 40.000man :laugh: (vraag/aanbod;))
 
Laatst bewerkt:
Ben m'n vingers al aan het trainen. Jammer dat het voor niets is want ik heb precies wanneer de kaartverkoop open gaat een voetbalwedstrijd godver. Tegen de nummer laatst nog wel die 0 punten hebben watdefok!
 
Zit er klaar voor!!

Eigenlijk kon q-dance voor mij dood vallen met hun nieuwsbrief actie. Sterf lekker, 14 jarige puistenkoppies voorrang op mensen die bijna alle Q-dance feesten afstruinen. Maar vooruit, toch maar een poging wagen...
 
Laatst bewerkt:
Ik zit al klaar met een laptop, pc en iphone met internetverbinding :)

Succes guys!
 
Het is vier per persoon toch? Dus ik neem aan dat ze dan kijken naar rekeningnummer?
 
Denk ik ja, pasjes van ING en fortis liggen ook klaar ;)
 
51 minuten wachten :P. Maat van me 23
 
ik 28min
2vrienden 3en7min de luckers
 
41 min wachten.. hoop dat het kort genoeg is om kaartjes te krijgen:D
 
Haaha 36. Vriend van me 10.
 
Gvd wat een tyfusssysteem!!! Had 6 minuten... ben ik aan de beurt, kan de pagina niet connecten!! Verbindingsprobleem.. nu weer in de rij een UUR wachttijd!!!

---------- Toegevoegd om 13:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:08 ----------

Kameraad van mij hetzelfde... stond om 13.00 op 10 minuten, word doorverwezen en kan niets weergeven.
 
mwhahah kaarten zijn binnen hoor!! Moest maar 6 minuten wachten!!
 
Back
Naar boven