MuscleMeat

Defqon.1 Festival 12 Juni '10

Bezoekers in dit topic

ik heb een code van defqon1 iemand intresse? €€€ ;)
 
haha iemand probeerde me eerder al een code te verkopen voor 50 euro moet je daarna ook je kaartjes nog is kopen voor 60 perstuk
 
10 euros ofzo??
 
Mensen met een code? Ik niet verdomme terwijl ik er toch wel redelijk recht op zou hebben. Zijn veel mensen van 14 en 15 die gewoon een code ontvangen nu omdat ze staan ingeschreven voor de ''nieuwsbrief'' van q-dance. Triest is het.

Ja, en iemand die al 3 jaar met t logo van defqon op zn borst rond paradeert en reclame maakt voor Q-dance elke keer als hij zn shirt uit trekt krijgt geen ****. :rolleyes:
 
10 euros ofzo??

Gewoon voor niks.. Om een echte fan te laten gaan naar dit prachtige feest.

Ja, en iemand die al 3 jaar met t logo van defqon op zn borst rond paradeert en reclame maakt voor Q-dance elke keer als hij zn shirt uit trekt krijgt geen ****. :rolleyes:

Haha je had je voor de nieuwsbrief in moeten schrijven ;) Dan ben je pas een ECHTE fan.
 
Kaartjes besteld!! Was ut al maar 12 juni haha
 
Kaartje offcourse in the pocket:)
 
iemand toevallig een code over hehe
naja en anders volgende week maar proberen!!
 
Ik dank JaSz. :D

2 VIP tickets in da pocket. :D
 
Ik dank JaSz. :D

2 VIP tickets in da pocket. :D

Defqon Vip is wel relaxed.
Je merkt tenminste verschil, dat is bij andere feesten wel anders tegenwoordig.
 
Ik ben gedoemd om te klikken :(
Vind het idee achter de voorverkoop achterlijk, alleen maar omdat ik geen continue spam in mn inbox wil (zoals die nieuwsbrief) mag ik niet eerder kaarten halen terwijl ik bijna alle feesten afga.
 
Ik ben gedoemd om te klikken :(
Vind het idee achter de voorverkoop achterlijk, alleen maar omdat ik geen continue spam in mn inbox wil (zoals die nieuwsbrief) mag ik niet eerder kaarten halen terwijl ik bijna alle feesten afga.

Tja klikken stelt niet veel voor opzich. Ik heb afgelopen 3 jaar binne 10 minuten kaartje gehosseld. Toen het al zogenaamd "uitverkocht" was.

Was op ticketonline leuk trukje voor. Gewoon 1 kaart selecteren en blijven klikken, onbetaalde kaartjes komen per 1 terug. :) Binnen 5 minuten heb je er meestal 1. En zolang je nog op de site kan klikken, als het uren is uitverkocht werkt het gewoon.. :rolleyes:
 
klikken heeft niet veel nut. dit jaar is een virtuele wachtrij dus wie het eerst komt die het eerst maalt, gewoon heel vroeg inloggen zou het moeten doen.
 
Ik ben gedoemd om te klikken :(
Vind het idee achter de voorverkoop achterlijk, alleen maar omdat ik geen continue spam in mn inbox wil (zoals die nieuwsbrief) mag ik niet eerder kaarten halen terwijl ik bijna alle feesten afga.


Je was niet gedoemd om te klikken, want je kon op verschillende site's kaarten voor bestellen.
 
Ik BEN gedoemd om te klikken.
Vorig jaar werd het voor me geregeld :D
 
Back
Naar boven