MuscleMeat

Demonstreren & Protesteren topic!! (BLM enz.)

Zelfs de stichting voor homos is niet woke genoeg, dus was niet welkom op de pride :o

20220807_182801.jpg

Dat ze zich duidelijk uitspreken over homohaat vanuit de islam + dat extravagant gedrag de acceptatie geen goed doet, zal ook wel niet helpen

Dit slaat echt ZO enorm de spijker op z'n kop als het gaat om hoever PRIDE tegenwoordig doorslaat.
Het is puur sektarisch gedrag wat je hier ziet:
Inner circle, lijkt op religieuze bijeenkomst, geen ruimte voor discussie, mening wordt door de strot geduwd en iedereen die niet exact "volgt" wordt gedemoniseerd en uitgestoten etc.

Ik begrijp dat de Roze Leeuw de noodklok luidt, maar ik voorspel dat "woke-pride" zichzelf uiteindelijk volledig zal buitensluiten.
Uiteraard zullen ze daar iedereen -behalve zichzelf- de schuld van geven.

Gaypox maybe?
WHO said the decision was made after meeting with the Food and Agriculture Organization of the United Nations (FAO), which helps identify best practices for naming new human diseases to "avoid causing offense to any cultural, social, national, regional, professional, or ethnic groups, and minimize any negative impact on trade, travel, tourism or animal welfare."
Uh huh. Ethnic groups staat ook echt 'toevallig' als laatste in het rijtje van opsommingen.

Maar khoor ze niet b**chen over de varkensgriep of vogelgriep.

De WHO vindt n*gers dus gewoon op apen lijken, trekt vervolgens de conclusie dat monkeypox in hun ogen stigimatiserend is voor n*gers, doet alsof het aan anderen ligt, past vervolgens de naam aan, maar doet alsof het niet over n*gers gaat.

"avoid causing offense to any cultural, social, national, regional, professional, or ethnic groups"
Welke culturele, sociale, nationale, regionale (???) of professionele groepen zouden zich dan gediscrimineerd voelen? Kan me hier echt niets bij voorstellen.

Professional groups? Welke professie hebben we het dan over?

Katoenplukkers?

:trollface:

Laatst bewerkt:
Ik vind het ook erg racistisch van de WHO.

Dit slaat echt ZO enorm de spijker op z'n kop als het gaat om hoever PRIDE tegenwoordig doorslaat.
Het is puur sektarisch gedrag wat je hier ziet:
Inner circle, lijkt op religieuze bijeenkomst, geen ruimte voor discussie, mening wordt door de strot geduwd en iedereen die niet exact "volgt" wordt gedemoniseerd en uitgestoten etc.

Ik begrijp dat de Roze Leeuw de noodklok luidt, maar ik voorspel dat "woke-pride" zichzelf uiteindelijk volledig zal buitensluiten.
Uiteraard zullen ze daar iedereen -behalve zichzelf- de schuld van geven.
Over doorslaan. En ik maar denken dat de puppy pride flag al erg was :o

Over doorslaan. En ik maar denken dat de puppy pride flag al erg was :o

"Onder het mom van diversiteit en inclusie worden dit soort bewegingen genormaliseerd, terwijl wij worden geweerd van PRIDES om onze opvattingen."

Daar heb je hem weer:
Hoe ridicuul en extreem ook, diversiteit en inclusie zal en moet worden doorgedrukt.
Behalve wanneer het gaat om opvattingen die anders zijn, want dan geldt maar één regel namelijk exclusie.

"Onder het mom van diversiteit en inclusie worden dit soort bewegingen genormaliseerd, terwijl wij worden geweerd van PRIDES om onze opvattingen."

Daar heb je hem weer:
Hoe ridicuul en extreem ook, diversiteit en inclusie zal en moet worden doorgedrukt.
Behalve wanneer het gaat om opvattingen die anders zijn, want dan geldt maar één regel namelijk exclusie.
Tja, in Rusland heb je dit probleem niet. Toch @Spambod?

Dus wie zijn er nou gek?

Big Corp laat wokies het recht zich dood te vreten opeisen...

Ik zie t probleem niet zo. Zon volgevreten varken is zelf het perfecte voorbeeld waarom je niet zo wil eten en leven.
Ik zie er genoeg:
1. Indoctrinatie van kinderen met ongezonde ideologie;
2. Slecht eetpatroon komt met andere problemen;
3. Er zijn al genoeg uitdagingen in de zorg;
4. Grote bedrijven die "wetenschap" misbruiken....

• Like
Waarderingen: AK47
Weer eens wat anders dan een Gilette-reclame.

Ergens vraag ik me af of de muziekkeuze de ultieme ironie, opzet of beide is:

Nou die engnek Ardern gaat voorop in het circus...

Goed idee. Want als je belasting betaald voor je uitstoot dan is de uitstoot niet schadelijk meer.

• Haha
Waarderingen: Vonk
Terug
Naar boven