XXL Nutrition

Demonstreren & Protesteren topic!! (BLM enz.)

Goed idee. Want als je belasting betaald voor je uitstoot dan is de uitstoot niet schadelijk meer.
In Nederland heeft Barbera Baarsma zoiets geopperd, dat de rijken de rechten van de armen kunnen kopen. Het volgende plan is waarschijnlijk dat de armen voor de rijken in de gevangenis kunnen gaan zitten, want daar hebben de rijken geen tijd voor en dat is zo inefficiënt om zelf te doen.

Baps was een van de gezichten van het stomzinnige terugkeeremde idee Nederland ipen alsof een samenleving een ladekastje is, Herstel NL. Dan waren wel de restaurants open geweest.

Baps is uiteraard een D66er.

Laatst bewerkt:
  • Haha
Waarderingen: Vonk
Het maakt ook eigenlijk niet uit wat ze zegt, maar dat Italiaans is zo lekker in t gehoor:

• Heart

NGOs and activists claim White people are ‘racist’ for complaining about too much noise, label it ‘volume racism’​

NGOs and activists claim White people are ‘racist’ for complaining about too much noise, label it ‘volume racism’​

In het Nederlandse heb ik wel horen beweren dat de Witten altijd denken dat donkere medeburgers ruzie met elkaar hebben, maar dat dit gewoon "praten met energie is".

Nu worden discussies in landen aan alle kanten van de Middellandse Zee vaak wat meer gepassioneerd gevoerd, maar ik zou zelf zeggen dat hier sprake is van een geluidskolonialisme. Het punt is dat je je aan al die herrie niet kan onttrekken en dat het beperken van overlast toch wordt gezien als iets dat bij leven in een druk en dikbevolkt land hoort. Dat geldt, wat mij betreft, evenzeer voor de roomblanke kindertjes die met een box door een parkje of natuurgebied menen te moeten fietsen.

In het artikel lees ik ook dingen over tüttüren en allerlei rare capriolen, die zijn gewoon verboden en daarop moet je handhaven. In de lucht schieten met een pistool is in Nederland in het algemeen en het Sodom aan de Amstel in het bijzonder nauwelijks bijzonder meer te noemen, buiten het feit dst het een keer niet op mensen is gericht.

Als er geluisterd moet worden naar het sentiment van velen als die allemaal op één boek stemmen, wat moet er dan gedaan worden met het sentiment van velen die schilderijen bekladden of zich ergens aan vast lijmen?

Niks, van andermans spullen blijf je af :dunno:

Als er geluisterd moet worden naar het sentiment van velen als die allemaal op één boek stemmen, wat moet er dan gedaan worden met het sentiment van velen die schilderijen bekladden of zich ergens aan vast lijmen?

Laat hun ballen eerst maar eens indalen en ze daadwerkelijk een kostbaar schilderij bekladden in plaats van een glasplaat.

Laatst bewerkt:
Wat is de link met dure kunst en klimaat eigenlijk, ik snap niet echt waarom ze dit doen.

Wat is de link met dure kunst en klimaat eigenlijk, ik snap niet echt waarom ze dit doen.
Is niet alleen kunst

• Like
Dus de manier waarop een idee kenbaar wordt gemaakt is bepalend of er wel of niet naar geluisterd moet worden?

Ligt een beetje aan de context natuurlijk, of vind jij ook dat we moeten luisteren naar iemand die mensen vermoord omdat ze vlees eten?

Is niet alleen kunst

Die gekken zitten inderdaad overal, maar de link met kunst mis ik even

Ik ga binnenkort ook gewoon taarten in gezichten van mensen gooien en schreeuw dan iets over het klimaat.

Terug
Naar boven