MuscleMeat

Demonstreren & Protesteren topic!! (BLM enz.)

Ik dacht dat jij tegen indoctrinatie was, maar blijkbaar alleen als het om gedachtegoed gaat waar jij je niet in kunt vinden.
Alleen als het gaat om gedachtegoed dat ik schadelijk acht voor de ontwikkeling van mijn kind. Dat is toch je ouderlijke taak, om je kind te beschermen?

Alleen als het gaat om gedachtegoed dat ik schadelijk acht voor de ontwikkeling van mijn kind. Dat is toch je ouderlijke taak, om je kind te beschermen?
Dan kan je ze beter de middelen geven om zichzelf te beschermen dan ze angstvallig in je eigen bubbel te houden.

Jij woont in een grote stad met waarschijnlijk meer dan 1 basisschool in de buurt. Als je er straks eentje uitkiest doe je dat mede op basis van hun beginselen en methodiek het lijkt me niet dat je dan kiest voor iets waar je op tegen bent. Daarnaast moet je ook wat vertrouwen hebben in de individuen die voor de klas staan.

Ik heb dan nog wel een vraag waar ik zelf ook een beetje mee worstel. Hoe leg je straks de christelijke feestdagen uit waar geen atheïstische invulling bijhoort zoals Pinksteren, hemelvaart en goede vrijdag? De feestdagen ontkennen gaat niet, maar om het aan God toe te schrijven is ook een probleempje als je er zelf niet in gelooft.

Laatst bewerkt:
Dan kan je ze beter de middelen geven om zichzelf te beschermen dan ze angstvallig in je eigen bubbel te houden.
Dus omdat ik tegen alles ben wat Woke is, en mijn kind daar tegen wil beschermen, houd ik ze angstvallig in mijn bubbel?

Zo denkt Stichting Martijn ook over iedereen die zijn kinderen niet in de reet neukt ;).

Haha ja sorry hoor, maar je doet het nu net lijken alsof ik echt moeilijk kortzichtig ben, puur omdat ik mijn kind weg wil houden van al die woke bullshit.

Onze westerse feestdagen horen gewoon bij tradities, die zijn niet eens meer relgieus. En de meeste waren er al voor het christendom. De meeste zijn gewoon gejat.

Zo ga ik dat uitleggen en dan is het nog feitelijk waar ook :roflol:.

Dus omdat ik tegen alles ben wat Woke is, en mijn kind daar tegen wil beschermen, houd ik ze angstvallig in mijn bubbel?

Zo denkt Stichting Martijn ook over iedereen die zijn kinderen niet in de reet neukt ;).

Haha ja sorry hoor, maar je doet het nu net lijken alsof ik echt moeilijk kortzichtig ben, puur omdat ik mijn kind weg wil houden van al die woke bullshit.
Waar begint en eindigt dan woke? Heb je daar duidelijke kaders omheen?

Onze westerse feestdagen horen gewoon bij tradities, die zijn niet eens meer relgieus. En de meeste waren er al voor het christendom. De meeste zijn gewoon gejat.

Wat vieren we dan met Pinksteren en Hemelvaart als we met Pasen eieren gaan zoeken die de paashaas heeft verstopt en we met Kerst een boom opzetten en de Kerstman langskomt?

Waar begint en eindigt dan woke? Heb je daar duidelijke kaders omheen?

Wat vieren we dan met Pinksteren en Hemelvaart als we met Pasen eieren gaan zoeken die de paashaas heeft verstopt en we met Kerst een boom opzetten en de Kerstman langskomt?
Ja geen idee wat we vieren. En ik heb nog wel een paar jaar op een christelijke basisschool gezeten.

Woke begint bij wat ik woke vind ;).

Ik zou juist die informatie (hoe bullshit het ook is) niet verschuilen voor je kind, iets wat niet mag is altijd interessant, zeker als je ook nog eens zegt dat het hartstikke slecht is, het is net als beginnen met roken, papa wil niet dat je het doet maar toch doe je het stiekem. Je kind zal ouder worden en in staat zijn eigen opinie te vormen. Wat nodig is is dus de informatie.

Ik zou juist die informatie (hoe bullshit het ook is) niet verschuilen voor je kind, iets wat niet mag is altijd interessant, zeker als je ook nog eens zegt dat het hartstikke slecht is, het is net als beginnen met roken, papa wil niet dat je het doet maar toch doe je het stiekem. Je kind zal ouder worden en in staat zijn eigen opinie te vormen. Wat nodig is is dus de informatie.
Zo, ben je een keertje helemaal nuchter?

Ik ben zeer vrij en liberaal van gedachte, maar over dit onderwerp zeer conservatief. Je kan niet zomaar zijn wat je wilt zijn omdat je je zo voelt. Als je een vagina en een baarmoeder hebt dan ben je een vrouw en niet een persoon met een baarmoeder.
Termen als vrij en liberaal zeggen mij niet veel, je kan jezelf vrij en liberaal noemen maar toch ééndimensionaal zijn zoals mensen die van hun geloof afstappen toejuichen en mensen die bijvoorbeeld gelovig worden voor gek verklaren, beiden zijn keuzes die gemaakt worden. Het is maar net wat in je straatje past.

Termen als vrij en liberaal zeggen mij niet veel, je kan jezelf vrij en liberaal noemen maar toch ééndimensionaal zijn zoals mensen die van hun geloof afstappen toejuichen en mensen die bijvoorbeeld gelovig worden voor gek verklaren, beiden zijn keuzes die gemaakt worden. Het is maar net wat in je straatje past.
Conservatief of progresief, liberaal, rechts of links. Het doet er ook eigenlijk allemaal niet toe. Iedereen met gezond verstand is anti Woke.

Conservatief of progresief, liberaal, rechts of links. Het doet er ook eigenlijk allemaal niet toe. Iedereen met gezond verstand is anti Woke.
Genoeg gekken in die woke beweging idd maar ik wilde het meer universeel maken. Ik heb genoeg discussies gehad met non binaire mensen, ze zijn er niet vies van je als bevoorrechte cisman weg te zetten.

Je moet ook niet in discussie gaan met non binaire mensen. Je moet ze hoogstens bewerken met een stuk hout.

Zet em op jongens, had er graag bij geweest.

Babylon Bee is vaak hilarisch, maar het wordt ze nu ook wel heel makkelijk gemaakt.

Heeft nog best lang geduurt.

Jordan is oud geworden.

Leuk:

@chrisk ze zoeken bij JP nog een mamager/producer, iets voor jou?

Terug
Naar boven