- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij is echt leuk, een van m'n favoriete gasten elke keer bij Joe Rogan

Ik heb daar vaak het geduld niet voor, ik ken hem vooral van fragmenten van optredens.Hij is echt leuk, een van m'n favoriete gasten elke keer bij Joe Rogan![]()
Gekwetst voelen omdat er een paar vlaggen omgekeerd hangen, wat een wereld.Er komen bij de gemeente steeds meer geluiden binnen van Amstelveners die zich gekwetst voelen door de omgekeerde Nederlandse vlaggen,' geeft de gemeente toe. De vlaggen hangen in veelvoud aan onder andere de Burgemeester Boersweg, de Beneluxbaan, Bovenkerkerweg en de Oranjebaan.

Ik was het weekend in Utrecht en daar zag ik die vlaggen ook hangen, waarvoor is het nu weer?![]()
Amstelveen wil dat demonstranten omgekeerde vlaggen zelf gaan verwijderen
Amstelveen - Het College van Burgemeester & Wethouders in Amstelveen, dat eerder niet ingreep nadat een serie omgekeerde Nederlandse vlaggen in de openbare ruimte werd opgehangen, doet nu na aanhoudende klachten een nadrukkelijke oproep aan de demonstranten (die in het kader van de...www.amstelveenz.nl
Er hangen er aardig veel, kilometers lang. Al een paar weken nu.
Gekwetst voelen omdat er een paar vlaggen omgekeerd hangen, wat een wereld.![]()
Wat een spastisch gedoe![]()
Het bewuste fragment dat Tim een Sinterklaasliedje zingt op de Pride
De moderators hebben een nachtje door vergaderd want zelfs Dumpert heeft grenzen, maar hier dan toch het bewuste fragment van slavendrijver Tim den Besten en zijn vieze smerige actie. Later bood hij hier HUILEND ZIJN EXCUSES voor aan, maar dat gelooft natuurlijk niemand.www.dumpert.nl
Gevolgd door:
![]()
Tim den Besten in tranen op de radio
Maar waar heeft hij dan zo'n ontzettende spijt van? A) Hij heeft een dixie omgeduwd waar twee negroide homoseksmannen bezig warenB) Hij heeft een Regenboogvlag verbrand op de damC) Hij is door de gracht gegaan met een Russische torpedojager en heeft het Apenpokkenvirus afgeschoten op de...www.dumpert.nl
Treurnis alom.

Tegen het beleid van deze overheid. Als in ....Ik was het weekend in Utrecht en daar zag ik die vlaggen ook hangen, waarvoor is het nu weer?
![]()
Amstelveen wil dat demonstranten omgekeerde vlaggen zelf gaan verwijderen
Amstelveen - Het College van Burgemeester & Wethouders in Amstelveen, dat eerder niet ingreep nadat een serie omgekeerde Nederlandse vlaggen in de openbare ruimte werd opgehangen, doet nu na aanhoudende klachten een nadrukkelijke oproep aan de demonstranten (die in het kader van de...www.amstelveenz.nl
Gekwetst voelen omdat er een paar vlaggen omgekeerd hangen, wat een wereld.![]()

Het is de ultieme manier om iemand te doen cancellen, je kan je er nauwelijks tegen verdedigen.Waarom is hij bang dat mensen hem een racist vinden? Je mag toch zijn wie je bent?![]()
Zelfs de stichting voor homos is niet woke genoeg, dus was niet welkom op de prideHet is de ultieme manier om iemand te doen cancellen, je kan je er nauwelijks tegen verdedigen.
Het is één van de doodzonde van het Wokisme, zoals ook transfoob zijn (in de betekenis dat transvrouwen niets te zoeken hebben in de damessport, want oneerlijk) dat is.

Daar kiest je niet voor, zo wordt je geboren.Waarom is hij bang dat mensen hem een racist vinden? Je mag toch zijn wie je bent?![]()
Omdat het een deugende phaggot is.Waarom is hij bang dat mensen hem een racist vinden? Je mag toch zijn wie je bent?![]()
Tegennatuurlijk is niet altijd een verkeerd iets?Daar kiest je niet voor, zo wordt je geboren.
Het accepteren van andere is toch meer nuture dan nature. Opgelegd sociaal wenselijk gedrag.
Maar erg tegen natuurlijk.