MuscleMeat

Demonstreren & Protesteren topic!! (BLM enz.)

Andrew Schulz, van: equality kitchen tastes like shit en het roasten van iedere religie en ethniciteit in z'n publiek, doet een Dave Chapelle'tje, weigert gecensureerd of gecancelled te worden.

Worlds collide, hij zit bij mijn grote vriend Saagar:

Hij is echt leuk, een van m'n favoriete gasten elke keer bij Joe Rogan :)
Ik heb daar vaak het geduld niet voor, ik ken hem vooral van fragmenten van optredens.

Als hij zelf lacht is het alsof er een dolfijn wordt afgetrokken.

Zijn kennis van nationaliteiten, ethniciteiten, vooroordelen en stereotypen is, zeker voor een Amerikaan, ongekend.

Stukje wat hij recent heeft geplaatst over abortus is ook een aanrader.

Zeer sterke breakdown!

Persoonlijk lijkt het me dat de denkwijze niet pas bij Marx begon, maar het uit een altijd aanwezige menselijke ideologie komt. Zal historisch gezien in seculier academisch werk misschien wel het duidelijkste en maatschappelijk nog meest relevante aanknopingspunt zijn.

Er hangen er aardig veel, kilometers lang. Al een paar weken nu.
Er komen bij de gemeente steeds meer geluiden binnen van Amstelveners die zich gekwetst voelen door de omgekeerde Nederlandse vlaggen,' geeft de gemeente toe. De vlaggen hangen in veelvoud aan onder andere de Burgemeester Boersweg, de Beneluxbaan, Bovenkerkerweg en de Oranjebaan.
Gekwetst voelen omdat er een paar vlaggen omgekeerd hangen, wat een wereld. :roflol:

Er hangen er aardig veel, kilometers lang. Al een paar weken nu.

Gekwetst voelen omdat er een paar vlaggen omgekeerd hangen, wat een wereld. :roflol:
Ik was het weekend in Utrecht en daar zag ik die vlaggen ook hangen, waarvoor is het nu weer?

Gevolgd door:

Treurnis alom.

Hij kan goed tranen acteren, aandachtsh**r

Lekker voor em. Hopelijk wordt ie gecancelled. Prachtig wanneer mensen in hun eigen zwaard vallen.

• Like
Waarderingen: Pren

Gevolgd door:

Treurnis alom.
Wat een spastisch gedoe :roflol:

• Like
Waarderingen: Pren
Ik was het weekend in Utrecht en daar zag ik die vlaggen ook hangen, waarvoor is het nu weer?
Tegen het beleid van deze overheid. Als in ....
Tegen de maatregelen over de stikstof leugen.
Tegen de manier waarop er wordt gereageerd op de Groningsegasbubbel verzakkingen.
Tegen de mensen die gefraudeerd hebben met toeslagen.
Tegen alle paupers die hier asiel komen vragen.
Tegen de oorlog in Oekraïne, dat kost ons teveel en wat kan ons die Oekraïners schelen.
Tegen de hoge benzine prijzen.
En niet te vergeten tegen het verzet dat is gevoerd tegen onze oosterburen.
Dus ook tegen veteranen.
Tegen de bevrijding van de slaven en tegen het 1 juli feestje.
Tegen moslims in het algemeen.
Tegen corona en de maatregelen.
Tegen het appenpokkenvirus en homo's in het algemeen.
Tegen de rijken, die 1% die 98% bezit.
Tegen ...
Tegen ...
Maakt eigenlijk niet zo veel uit, als je maar ergens Tegen bent.

Heb jij überhaupt wel een vlag ?

Ik denk dan maar 1 ding over de gekwetsten: "Preventief Ruimen" :trollface:

Waarom is hij bang dat mensen hem een racist vinden? Je mag toch zijn wie je bent? :o
Het is de ultieme manier om iemand te doen cancellen, je kan je er nauwelijks tegen verdedigen.

Het is één van de doodzonde van het Wokisme, zoals ook transfoob zijn (in de betekenis dat transvrouwen niets te zoeken hebben in de damessport, want oneerlijk) dat is.

Het is de ultieme manier om iemand te doen cancellen, je kan je er nauwelijks tegen verdedigen.

Het is één van de doodzonde van het Wokisme, zoals ook transfoob zijn (in de betekenis dat transvrouwen niets te zoeken hebben in de damessport, want oneerlijk) dat is.
Zelfs de stichting voor homos is niet woke genoeg, dus was niet welkom op de pride :o

20220807_182801.jpg

Dat ze zich duidelijk uitspreken over homohaat vanuit de islam + dat extravagant gedrag de acceptatie geen goed doet, zal ook wel niet helpen

Waarom is hij bang dat mensen hem een racist vinden? Je mag toch zijn wie je bent? :o
Daar kiest je niet voor, zo wordt je geboren.
Het accepteren van andere is toch meer nuture dan nature. Opgelegd sociaal wenselijk gedrag.
Maar erg tegen natuurlijk.

Die Tim schrok toen ie die Jeangu Macrooy zag staan op die boot. Tijdens zijn liedje

Terug
Naar boven