AndroidHealthClinic

Demonstreren & Protesteren topic!! (BLM enz.)

Zo, de zwarte op zwarte statistieken gaan weer wat omhoog :p
Als ik de laatste beelden goed zie is het zwart op bounty

"It came and fully hit him in the head, and we could see that his skull was actually showing," he said. "He was convulsing on the ground."
8lHq.gif

Zo, de zwarte op zwarte statistieken gaan weer wat omhoog :p
Nee, dit laat zien nu eens goed zien dat de mensen van wie die standbeelden gemaakt werden nu nog steeds een grote invloed hebben op het leven van zwarte mensen.

Zwarte levens worden bedreigd door witte mannen van metaal en steen, waarom treedt niemand hier tegen op?

Gelukkig doet Nancy Pelosi dat nu wel, leidt wat af van de cultural appropriation van dat Afrikaanse shawltje, of geldt dat niet als het voor de goede zaak is.

Little Britain in de ban gedaan door Netflix / BBC
Gone with the Wind van HBO af gehaald.
Standbeelden naar beneden getrokken.

Je kunt dus als blanke comedian nooit meer een donker personage spelen / nadoen. Want dat is per definitie racistisch.
En zo'n beetje alle films waarin slavernij / racisme zelfs maar zijlings langs komt moeten in de ban gedaan worden.
Dit noemt men gewoon censuur en geschiedvervalsing. Totalitaire trekjes. Alles wat maar doet denken aan racisme en slavernij moet uit het openbaar leven verwijderd worden. Zeer kwalijke zaak. De gedachte dat je hiermee racisme zou uitbannen is trouwens ook potsierlijk.

Je kunt dus als blanke comedian nooit meer een donker personage spelen / nadoen. Want dat is per definitie racistisch.
En zo'n beetje alle films waarin slavernij / racisme zelfs maar zijlings langs komt moeten in de ban gedaan worden.
Dit noemt men gewoon censuur en geschiedvervalsing. Totalitaire trekjes. Alles wat maar doet denken aan racisme en slavernij moet uit het openbaar leven verwijderd worden. Zeer kwalijke zaak. De gedachte dat je hiermee racisme zou uitbannen is trouwens ook potsierlijk.
Het evolueert angstaanjagend snel nu. de black power betogingen worden gewoom gedoogd, de agressie en plunderingen die hier hand in hand mee samen gaan ook. Een hoop politiekers die hier gewoon in mee gaan. Een bijeenkomst na 1500ontslagen van 200 man met respect voor de regels en mondmaskers word dan weer verboden met dreigementen van onmiddelijke zware beboetingen, want ja, corona en blank

Ik vind Netflix heel fijn maar ik denk er wel steeds meer over om er mee te stoppen.

Ze pushen ook overal waar ze kunnen het feminisme.

Bij deugbedrijf Amazon schoot de verkoop van GwtW omhoog.

Met zo'n avondklok ga je bijna hopen op rellen.

overal een Geforceerde chinees, een zwarte, een homo, een krachtige vrouw....

Als je er op gaat letten is het echt vervelend.
Overal wordt de femistische agenda tot overstromend aan toe doorgedrukt.

Ik ben verder altijd wel fan van 'sterke' vrouwen ect in films en TV (als kind vind ik Mulan de beste Disney film lol) maar wat ze bij Netflix doen is tot kotsen aan toe.

Ik ben verder altijd wel fan van 'sterke' vrouwen ect in films en TV (als kind vind ik Mulan de beste Disney film lol) maar wat ze bij Netflix doen is tot kotsen aan toe.
Want sterke vrouwen in leidende rollen dat was er vroeger nooit.... niet in de mainstream romcoms die die mensen keken.

Maar laat ik als man achteraan gaan staan en een vrouw het woord laten doen:

Want sterke vrouwen in leidende rollen dat was er vroeger nooit.... niet in de mainstream romcoms die die mensen keken.

Maar laat ik als man achteraan gaan staan en een vrouw het woord laten doen:

Ik vond het zo mooi om te horen dat de feministische Ghost Busters zo'n keiharde flop was :roflol:

Als je dat een slechte film vond dan heb je een hekel aan sterke vrouwen, werd er gezegd.
Ik heb een hekel aan alle vrouwen, veel makkelijker.
Eigenlijk haat ik alles wat niet een blanke man is.

Tenminste, dat is wat de media over mij zegt.

Laatst bewerkt:
Ik vind Netflix heel fijn maar ik denk er wel steeds meer over om er mee te stoppen.

Ze pushen ook overal waar ze kunnen het feminisme.
Casa de Papel gezien? Daar roepen ze na verloop van tijd ook het matriarchaat uit, waarna alles uit de klauwen loopt en mensen dood gaan. Vond het wel een leuke eigenlijk.

De momenten dat ik nog gewone tv kijk, in elke reclame is de man tegenwoordig de sukkel die alles verkeerd doet tot vrouwlief na het werk binnenkomt en even laat zien hoe alles moet.

Over #ShutDownSTEM

"Linkse indoctrinatie in het onderwijs is een mythe."

Terug
Naar boven