Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stukje ZP was mooie televisie.
Toch nog iemand die werd geëxecuteerd in California.Jammer dat ze de gaskamer gebruiken tegenwoordig voor injecties daar en toen al. Wegwezen met die faget

Toch nog iemand die werd geëxecuteerd in California.
![]()
These are the 737 inmates on California's death row
Gov. Gavin Newsom signed an executive order to impose a moratorium on the death penalty in California. These are the men and women currently on death row.www.latimes.com
![]()
Daarom vluchten heel wat Dems naar Texas, waar ze dan weer politiek gezien een soort Californië van willen maken, ze snappen het echt niet...Democratische hell hole tegenwoordig. Vooral in en rond de Bay Area
De laatste executie was alweer in 2006. Je hebt een grotere kans om te sterven aan een aangeboren hartaandoening op death row. De Tool Box Killers waren actief eind de jaren 70. Onlangs heengegaan dankzij moeder natuur.![]()
Dus Dems vluchten uit een democratische hell hole? Naar Texas?Daarom vluchten heel wat Dems naar Texas, waar ze dan weer politiek gezien een soort Californië van willen maken, ze snappen het echt niet...
De grootste doodsoorzaak voor jonge blanke mannen is een auto-ongeluk, voor middelbare leeftijd een hartstilstand, voor zwarte mannen is het geweld.De laatste executie was alweer in 2006. Je hebt een grotere kans om te sterven aan een aangeboren hartaandoening op death row. De Tool Box Killers waren actief eind de jaren 70. Onlangs heengegaan dankzij moeder natuur.![]()
Correct en dan willen ze dat aanpassen zodat het meer op een Democratic Hellhole lijkt.Dus Dems vluchten uit een democratische hell hole? Naar Texas?
Stukje ZP was mooie televisie.
Ik weet niet of ik het met Gideon Everduim eens ben, maar die kon in ieder geval een enigszins helder betoog houden.
Maar dat had ik al geleerd over de Critical Race Theory echt concreet wordt het nooit.Totdat Beau vroeg hoe nu verder, wel stappen moesten er gezet gaan worden?
En waar hij me ook kwijt raakte was het punt dat mensen met hun achtergrond niet vertegenwoordigd worden in de TK, maar er wel een PvdD is. Wil je nou als volwaardige Ned burger gezien worden of roep je over je zelf een aparte status uit.Stukje ZP was mooie televisie.
Ik weet niet of ik het met Gideon Everduim eens ben, maar die kon in ieder geval een enigszins helder betoog houden.
Wat ik nog nergens heb gezien is dat hij voor die hele uitleg zei dat hij normaal gesproken alles uitschrijft, maar nu uit het hart heeft gesproken. Dan zou je kunnen zeggen dat hij zich iets had laten gaan, net als die f**k the police aanmoediging (waar hij wel zo slim was dat anderen te laten zeggen, het lijkt Wilders wel).En waar hij me ook kwijt raakte was het punt dat mensen met hun achtergrond niet vertegenwoordigd worden in de TK, maar er wel een PvdD is. Wil je nou als volwaardige Ned burger gezien worden of roep je over je zelf een aparte status uit.
Zo, de zwarte op zwarte statistieken gaan weer wat omhoog