- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nu ben ik niet helemaal thuis in de Amerikaanse tv (gelukkig maar), maar hij voelt soms als het enige lichtpuntje wat betreft mainstream media in de VS.
Krystal Ball en Saagar Enjeti, zie mijn post hierboven doen het over de politiek ook wel aardig, maar da's geen tv, maar internet.Nu ben ik niet helemaal thuis in de Amerikaanse tv (gelukkig maar), maar hij voelt soms als het enige lichtpuntje wat betreft mainstream media in de VS.
Columbus was wel echt een nare man, zelfs voor die tijd.![]()
Christopher Columbus statue torn down, thrown in lake by protesters
The Christopher Columbus statue has been torn down and thrown in the lake by protesters in downtown Richmond.www.nbc12.com
Piet Hein daarentegen was zelfs na controle best een goede (zei Trouw laatst), dat zagen de SJWs die om een bordje gebedeld hadden waarschijnlijk niet aankomen.Columbus was wel echt een nare man, zelfs voor die tijd.
Alleen dan tegen de natives niet tegen zwarte.
![]()
Topman CrossFit stapt op na rel over Floyd-uitspraken
Greg Glassman schoffeerde de Black Lives Matter-beweging in een tweet en met uitlatingen in een mail en videomeeting.nos.nl
Ik had het op een bierviltje moeten zetten

Piet Hein daarentegen was zelfs na controle best een goede (zei Trouw laatst), dat zagen de SJWs die om een bordje gebedeld hadden waarschijnlijk niet aankomen.
Het heeft wel wat ironisch dat Floyd, ondanks of dankzij zijn fouten, nu als een heilige wordt behandeld, terwijl echte helden uit het verleden met een klein smetje naar de standaard van nu, verketterd worden.
In VK gaat dat al zover dat een gebouw genoemd naar een premier van naam moet wisselen omdat zijn vader slaven had. Hoezo collectieve schuld? Zoals iemand al schreef op twitter: kunnen we dan nog wel gebouwen naar Maxima noemen, die vader was ook niet helemaal zuiver op de graat?
Boze menigtes die gaan bepalen welke standbeelden moeten worden neergehaald, de Taliban is er niets bij!
Die man dronk meer black label dan wie dan ook.
Mensen zijn tegenwoordig zo onvolwassen dat ze niet meer kunnen omgaan met historische figuren die racistische denkbeelden hadden. Het gaat erom welke invloed het had en hoeveel schade het toebracht.
Nog ironischer, de officiële schoonmaker van het beeld van Churchill heet Winston.standbeeld van Arnold is ook beklad.
Nog veel ironischer, het standbeeld van Churchill ook, onder wiens leiderschap de nazi's verslagen zijn.
Wat was dat ook al weer met nazi's en rassen?
Niet geheel onomstreden/zonder zonden.
Churchill is een apart geval. Sommige historici zullen zo'n beetje alles verdedigen.
Mensen zijn tegenwoordig zo onvolwassen dat ze niet meer kunnen omgaan met historische figuren die racistische denkbeelden hadden. Het gaat erom welke invloed het had en hoeveel schade het toebracht.