XXL Nutrition

Demonstreren & Protesteren topic!! (BLM enz.)

Das MGTOW

De gedachte dat je hiermee racisme zou uitbannen is trouwens ook potsierlijk.
Het valt wellicht te onderbouwen dat het zelfs een omgekeerd effect kan hebben. Niet dat mensen er racistisch door zullen worden. Eerder dat ze het op een gegeven moment gehad zullen hebben met een bepaalde groep. Een soort van antipathie zeg maar. :thinking:

Het valt wellicht te onderbouwen dat het zelfs een omgekeerd effect kan hebben. Niet dat mensen er racistisch door zullen worden. Eerder dat ze het op een gegeven moment gehad zullen hebben met een bepaalde groep. Een soort van antipathie zeg maar. :thinking:
Op een gegeven moment?

De één heeft al meer geduld dan de ander. 🤷‍♂️

Beroemdheden met hun goedkope deugen hangt me nog meer de strot uit dan het al deed:

Douglas Murray vraagt zich af of ze met dit filmpje niet suggereren dat ze eigenlijk heel racistisch waren, maar dat nu de ogen zijn geopend.

wees niet bevreesd mijn vrienden ,dit alles zal weldra ontploffen in het gezicht van alle deugers,
je nu hebt een zeer kleine groep die nu overmatig veel aandacht krijgt maar bij het overgrote deel
van de bevolking schuurt het

• Topic Starter Topic Starter

Ik kijk hier toch even van op. Wat doet een NL ambassadeur van de VN normaliter? Wat waren de achtergronden van haar/ zijn voorgangers?

Ik kijk hier toch even van op. Wat doet een NL ambassadeur van de VN normaliter? Wat waren de achtergronden van haar/ zijn voorgangers?

De VN heeft altijd ambassadeurs, mensen die de alfabet/multiculti dram-ideologie uitdragen, werkelijk alles voldoet zo lang je maar het einde van de westerse beschaving voor ogen hebt.

Allerlei beroemdheden zijn toch ook ambassadeur van verkeerd gekleurde schoenveters e.d.

JK Rowling kon zeker niet.

EDIT:

Laatst bewerkt:
Heb je het niet gehoord? Zij heeft getweet dat ze van trans houd maar vind dat het concept van sexes niet gewist hoeft te worden. Dus die mag niet meer meedoen.

"JK Rowling's transphobia shows it's time to put down the pen."

Het gaat hard in woke-land.
Dat heb ik gehoord, zie toegevoegd artikel, dat was de grap.

JK was enorm woke met de migratie-crisis, zonder dan ook maar één van haar huizen ter beschikking te stellen uiteraard, maar een foute mening of verspreking en het is over.

Wel mooi dat iemand die sprookjes schrijft nu zegt dat het een beetje te goed verzonnen is.

1591969168345.png

giphy.gif

Het stelt niet echt veel voor.
.

Terug
Naar boven