AndroidHealthClinic

Demonstreren & Protesteren topic!! (BLM enz.)

Nana's schuur brandt uit in weekend van haar racismedemonstratie: 'Dit kan toch geen toeval zijn’

De Ghanese kwam tien jaar geleden voor de liefde naar Nederland en woonde eerst in Deventer en Gorssel en verhuisde na haar scheiding met haar drie kinderen (10 jaar en tweeling van 7) naar Wilp. Op straat of op de markt merkt ze dat ze in de gaten wordt gehouden. Er wordt over haar geroddeld als ze mooie kleren aan heeft en haar kinderen kregen eens te horen ‘ik speel niet met jou, want jij bent een zwarte piet’.

ik denk dat Nana nodig naar een psychiater toe moet

Laatst bewerkt:
Nana's schuur brandt uit in weekend van haar racismedemonstratie: 'Dit kan toch geen toeval zijn’

De Ghanese kwam tien jaar geleden voor de liefde naar Nederland en woonde eerst in Deventer en Gorssel en verhuisde na haar scheiding met haar drie kinderen (10 jaar en tweeling van 7) naar Wilp. Op straat of op de markt merkt ze dat ze in de gaten wordt gehouden. Er wordt over haar geroddeld als ze mooie kleren aan heeft en haar kinderen kregen eens te horen ‘ik speel niet met jou, want jij bent een zwarte piet’.

ik denk dat Nana nodig terug naar Ghana moet
:grinny:

Laatst bewerkt:
104255103_4429390163741427_2662758506610234974_o.jpg

And the they came for Tucker Carlson...
Niet de eerste keer en toch..

Monday’s ‘Tucker Carlson Tonight’ Was Most Watched Program On American Television
Tucker Carlson Tonight pulled in some 5.9 million viewers

Niet de eerste keer en toch..

Monday’s ‘Tucker Carlson Tonight’ Was Most Watched Program On American Television
Tucker Carlson Tonight pulled in some 5.9 million viewers

Allemaal filmpjes van de WP en HuffPost waarin ze aantonen dat CT racistisch zou zijn door eea uit context te trekken, maar dan zie je bij de non-partisan The Hill lof voor hem dat ie op iedereen kritiek heeft en ook non-partisan aan het woord laat en ermee om kan gaan.

Zelf ga ik er wel vanuit dat CT soms overdrijft en scherp aanzet, maar dat mag voorlopig nog, gelukkig.

De golf van ontslagen in VS en VK voor mensen die niet helemaal meegaan met de BLM mantra's begint ook flink te worden.

Binnenkort zullen ze wel uitleggen dat CT White Supremacy is bij de NPO.

Ik zag een stukje schokkende fophef bij BNN over de KKK, raak ik toch nieuwsgierig hoe groot zoiets is, want het werd verteld alsof ze overal zaten. Volgens Wikipedia toch al snel zo'n 5k tot 8k leden, waar hebben we het over, marginaal groepje. De mensen aan het woord klonken niet als mensen met macht en invloed, meer als losers.

Laatst bewerkt:
het begint mij wel op te vallen dat de meeste racisme zeikstralen hun roots hebben in Ghana

(deze b*ch ,die neprapper en airfryer)
Als je afstamt van vorsten voelt het als ongelijkheid als je geen voorkeursbehandeling krijgt!

(Gejat en verhaspeld van Thomas Sowell)

Als je afstamt van vorsten voelt het als ongelijkheid als je geen voorkeursbehandeling krijgt!

(Gejat en verhaspeld van Thomas Sowell)
Ja, de mensen die linea recta uit Ghana komen stammen veel al af van de afrikaanse handelaren, maar dat wordt er weer niet bij verteld.

Ja, de mensen die linea recta uit Ghana komen stammen veel al af van de afrikaanse handelaren, maar dat wordt er weer niet bij verteld.
Dua nazaten van degenen die jouw ancestors als slaaf verkochten om zich aan de witten te verrijken gebruiken jou nu puur als middel om zich aan de witten te verrijken.

Fascinerende gedachte gang, zo had ik het eigenlijk nog niet bekeken.

deze waanzin is zo eenvoudig te debunken ,snap werkelijk niet dat geen enkele politieke partij hiervoor de moeite neemt,
doe je bokshandschoenen aan en ga in het offensief in plaats van dat krampachtig en halfzachte gedoe

• Topic Starter Topic Starter

Steengoed. Ik mocht 'm altijd wel. Werd vaak uitgelachen en de spot mee gedreven maar leek hem weinig te doen, lekker onverstoorbaar.

• Like
Waarderingen: LM
Terug
Naar boven