MuscleMeat

Demonstreren & Protesteren topic!! (BLM enz.)

Jongens, mr Hulleman weer spot on:

• Topic Starter Topic Starter

"Het beloofde land" :roflol:

wtf.

Dit moeten we toch niet willen hier. Tijd om samen te gaan werken en het niet zo ver te laten komen als Amerika, dat in een aantal opzichten al doet denken aan een 3de wereldland.

De VS is gewoon een 3de wereld land maar dan met meer geld.

Wat willen die mensen hier nou precies mee bereiken? Geen politie meer?
Prima hoor, zou zeggen probeer het eens een jaartje, maar ik denk dat ze daar vrij snel spijt van krijgen.

god***domme fucking ironisch dat ze iemand achter hem aan sturen om hem in de gaten te houden.
Hoe noem je dat als je een groep mensen hebt die in de naam van de staat er op toe zien dat mensen zich aan de regels houden?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter

• Like
Waarderingen: Pren
Shooting bij het neerhalen van een standbeeld in Albuquerque. Actie @ 4:11.

Volgens de Duitse wet zou dat onder het bestrijden (met satire) van nazisme en fascisme vallen. Laat de PC Brigade Reno 911 maar niet zien.

1592424073570.png

Toegegeven dit was al vaker bij me opgekomen. Niet zozeer dat de cast niet "divers" was, maar dat quasi alle figuranten blank waren terwijl de reeks zich afspeelt in NYC. :o Alleen is Friends daar nu niet meteen een uitzondering in. (@ tokenisme)

De suggestie dat er divers gecast moet worden louter om de reden van diversiteit is absurd Het probleem, in een land zoals de VS, lijkt me eerder het gebrek aan diversiteit in verhalen.

Laatst bewerkt:
Hoe divers was de Cowboy show, of Fresh Prince?

Volgens de Duitse wet zou dat onder het bestrijden (met satire) van nazisme en fascisme vallen. Laat ze Reno 911 maar niet zien.

1592424073570.png

Toegegeven dit was al vaker bij me opgekomen. Niet zozeer dat de cast niet "divers" was, maar dat quasi alle figuranten blank waren terwijl de reeks zich afspeelt in NYC. :o Alleen is Friends daar nu niet meteen een uitzondering in. (@ tokenisme)

De suggestie van een diverse cast louter om de reden van diversiteit is absurd Het probleem, in een land zoals de VS, lijkt me eerder het gebrek aan diversiteit in verhalen.
Friends was heden ten dage al "problematisch", niet alleen te wit, maar allemaal cis gender hetero en men maakt minderheden (die ene dikke naakte homo bv) belachelijk.

Was de boodschap dan eigenlijk, alleen de wanhopige losers staan open voor diversiteit? Ik bedoel Asian en black is tot daar aan toe, maar een lesbische Engelse, the horror.

Teveel joden voor mij.

giphy.gif

Zaten er in Seinfeld donkere mensen? Of omdat het allemaal Joden waren branden ze daar hun vingers niet aan? :thinking:

Hmm, verklaart misschien mijn voorliefde voor Frasier.

Okay, ik zocht het filmpje waar iemand iets wat Rubin had gezegd over Seinfeld's Kramer bij de Aidsmars had ondertiteld als afgedwongen zwarte vlakken op Insta, maar dat kan ik niet meer vinden.

Jullie moeten het doen met Dave Rubin en z'n man die vertellen over hun ontmoeting met Trump:

Nu nog Mickey Rooney uit Breakfast at Tiffany's knippen en we kunnen weer verder met ons leven.

Terug
Naar boven