AndroidHealthClinic

Demonstreren & Protesteren topic!! (BLM enz.)

Heeft het druk gehad voor z'n dood

1592127830068.png

:wave:
Het interesseert me werkelijk niet of iemand een engel is of een carrière-crimineel, de politie moet gewoon hun werk doen.

Het lijkt erop dat ze dat niet deden met Floyd en het lijkt erop dat ze dat hier mogelijk wel deden.

Waarom zo'n agent meteen ontslagen moet worden, misschien is dat wat Amerikaans, naar zo'n chef die aftreedt lijkt meer buigen om de boze menigte te smeken zich rustig te houden dan zinnig.

And I stand with Tucker Carlson!

Laatst bewerkt:

Vies, vuil racistisch gebouw!

• Sad
Waarderingen: LM
'k Heb nooit begrepen waarom mensen zich verzetten tijdens een arrestatie. Hij was onder invloed, maar dan nog.

• Topic Starter Topic Starter

Altijd tijd voor Jacobse en van Es.

Om welke tweet van Kim Boon gaat het?
Geen idee. Erger u niet, verwonder u slechts.
Hoop dat ik nog meemaak dat we met minder frames, polariserende bewegingen en iets meer leven laten leven kunnen samen leven in onze samenleving.

Geen idee. Erger u niet, verwonder u slechts.
Hoop dat ik nog meemaak dat we met minder frames, polariserende bewegingen en iets meer leven laten leven kunnen samen leven in onze samenleving.
Dat hoop ik ook, maar het lijkt nu eerst veel slechter te moeten worden.

Veel mensen lijken ook echt niet te begrijpen dat de politie volledig in hun recht staat om dodelijk geweld te gebruiken tegen iemand met een niet direct dodelijk wapen.

Interessante discussie bij Op1. Al houdt Herman Pleij wel erg van zijn eigen stem.

Ik heb het terug geluisterd, maar het is niet echt de moeite waard, veel van hetzelfde, zonder een echt uitkomst. Wel is discussie rond de nieuwe beeldenstorm lichtelijk interessant, want wanneer is het genoeg? Moet driekwart van wat in het Louvre staat verwijderd worden, moet het Colosseum plat, de Chinese muur verwijderd en het Suezkanaal gedempt worden?

Moet driekwart van wat in het Louvre staat verwijderd worden, moet het Colosseum plat, de Chinese muur verwijderd en het Suezkanaal gedempt worden?

ja,we moeten dan niet selectief gaan shoppen ,dat zou maar al te hypocriet zijn

2020: Het jaar dat de westerse wereld Covid en slavernij ontdekte

Terug
Naar boven