MuscleMeat

Demonstreren & Protesteren topic!! (BLM enz.)

Gelukkig, in Nederland hebben we ook een merk dat weg moet, we moeten niet achter gaan lopen met de USA, we moeten 1 op 1 blijven kopiëren.

Dag Uncle Ben's!

Dat belooft nog wat te worden met het pendulum effect.

Gelukkig, in Nederland hebben we ook een merk dat weg moet, we moeten niet achter gaan lopen met de USA, we moeten 1 op 1 blijven kopiëren.

Dag Uncle Ben's!
En dan over een tijdje weer gaan zeiken dat het niet divers genoeg is.

Over BLM op voetbalshirts: kritisch denken wordt niet gewaardeerd.

Tucker Carlson best bekeken programma, ook bij de belangrijkste adverteerdersgroep.
Roderick Veelo over de nieuwe religie:
Deze angst geeft de revolutie vleugels. Onderwijsinstellingen, bedrijfsleven en openbaar bestuur gehoorzamen in rap tempo aan de eisen van de activisten van het morele gelijk. Beter te vroeg dan te laat aan de goede kant van de geschiedenis.
T-Mobile en Disney hebben hun advertenties teruggetrokken rond een televisieshow van Fox News-presentator Tucker Carlson. Niet dat hen zelf iets onoorbaars was opgevallen, maar de bedrijven kregen een actiegroep achter zich aan, die beweerde dat de presentator met zijn kritiek op BLM een bewezen racist zou zijn.

De nieuwe T-Mobile CEO Mike Sievert cancelde de advertenties nog dezelfde dag en twitterde trots zijn besluit met ‘Bye-bye Tucker Carlson’.

Ik vraag me af wanneer ze Ace Ventura 1 te berde zullen brengen. Dat is namelijk één grote transgender troll.

te berde

hoor je niet vaak meer

Liever archaïsch Nederlands en uitdrukkingen in het Latijn, dan de armoede van straattaal doorspekt (hoe lang mag je dat nog zeggen, zijn vast mensen die dat kwetsend vinden) met ziektes, m.n. die ene die met de een K begint.

Ik ben niet zo gevoelig voor kritiek van de PC Brigade. Vanachter m'n toetsenbord ben ik sowieso erg moedig. 😏

Liever archaïsch Nederlands en uitdrukkingen in het Latijn, dan de armoede van straattaal doorspekt (hoe lang mag je dat nog zeggen, zijn vast mensen die dat kwetsend vinden) met ziektes, m.n. die ene die met de een K begint.
wahjoe, was met jou?

Is het niet gewoon tijd voor een goede burgeroorlog?

• Topic Starter Topic Starter

Bepaalde mensen geloven in zijn toneelspeel en lopen met hem weg, dit opent de ogen wellicht hier en daar.

Hij heeft duidelijk niet de ambitie om nog voor Sjon te werken.

Op mijn scholen werd er echt nooit maar dan ook echt nooit een issue gemaakt over huidskleuren. Iedereen ging met elkaar om en werd daar echt nooit bij stil gestaan of nagedacht. Alleen in de media lees je over dit soort dingen
Ik ben een zwarte jongen in Nederland en hier geboren, mijn vader is een zwarte immigrant. Ik ben inmiddels 21 en mijn vader is hier zo'n beetje 25 jaar. Wij hebben ons hele leven dat wij hier in Nederland zijn 0 keer te maken gehad met systemisch racisme wat ze mij in de media proberen aan te praten. Ik vind het erg kwalijk van de media én politici dat ze een compleet oneerlijk beeld over Nederland en de Nederlandse bevolking schetsen. Ik vind Nederland geweldig, ik geniet hier een HBO opleiding, heb mijn eigen bedrijf, mijn vader heeft z'n eigen bedrijf, we hebben de vrijheid van eigendom en we hebben voornamelijk autochtone vrienden. Natuurlijk zijn er soms mensen met een vooroordeel, maar ik ben er van overtuigd dat als je je van je beste kant laat zien én respect hebt voor iedereen dat ongeacht je afkomst, mensen in Nederland en mensen in het algemeen je echt wel accepteren. Ik hoop dat mensen inzien dat de meerderheid niet is zoals de media het schetst

yt comment onder deze vid

• Topic Starter Topic Starter

Laatst bewerkt:
Derksen was ook lekker sterk bij Beau, eindelijk iemand aan de tafels die een beetje tegengas gaf, uiteraard vonden ze dat bij de NRC weer niets.

De héle tijd moeten we aanhoren dat woorden en taal zo belangrijk zijn dat woorden vervangen moeten worden en woordenboeken aangepast, maar als we dan een keer vallen over onguur taalgebruik, ophitsen en dreigen met geweld, dan maken we ons druk om de verkeerde dingen en leidt het alleen maar af van waar het om zou moeten gaan.

Zoals deze dagen al geschreven is, het is door politici en bedrijven allemaal buigen uit angst in de hoop dat ze overgeslagen, maar het is nooit genoeg worden.

Iemand Sylvana nog neerbuigend zien klappen in de Amsterdamse Gemeenteraad naar een vrouw van in de 80? Huidskleur interesseert me niet, maar die is pikzwart van binnen!

In de VS hebben ze Tucker Carlson die wat weerstand bieden, hier niets op tv op een voetbalprogramma na.

Op het moment dat een van de redelijkste en genuanceerdere stemmen uit je taalgebied Dyab Abou Jahjah is, dan zijn we al ver heen.

Laatst bewerkt:
'k Heb toch vaak de indruk dat er sprake is van een onderliggend inferioriteitscomplex bij een gedeelte van die gekkies. Alsof een fiere n*ger wakker ligt van dit gedoe.
Mentat zei:
Op het moment dat een van de redelijkste stemmen uit je taalgebied Diah Abou Jaja (sp?) is, dan zijn we al ver heen.
Onze Abou Jahjah? :roflol: Een soort van David Duke die om de vijf dagen andere standpunten heeft.

Terug
Naar boven