- Waardering
- 21.437
Ja. Toen Davids toentertijd door Hiddink eruit was gezet, was de fles al tegen dat schip aan gegooid. Die is reeds al lang op volle zee.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja. Toen Davids toentertijd door Hiddink eruit was gezet, was de fles al tegen dat schip aan gegooid. Die is reeds al lang op volle zee.
Ja, dat schip is al lang gevaren, meedoen anders ben je ook een racisist!Is er niet iemand met wijsheid die kan ingrijpen in zo'n team? Zulke politieke standpunten lijken me niet bevorderlijk voor het teamverband richting spelers die het vrije woord of humor wel respecteren. Of is dat schip al gevaren?
Je bent blank, meer hoef je niet te weten.Wat is tegenwoordig de definitie van racisme? Want ik kan niet meer volgen.
Blank+man+heteroWat is tegenwoordig de definitie van racisme? Want ik kan niet meer volgen.
Deze woorden combinatie geeft al rode vlekken in de nek bij die fanatiekelingen. Niet gender neutraal genoeg, te seksueel gedifferentieerd, niet inclusief én wit privilege.

Prima...
Correctie: Ik ben superieur 😏
Jij bent ook van het Arische ras?
Jazeker, ik ben een groenogige Frankische prins.