XXL Nutrition

Demonstreren & Protesteren topic!! (BLM enz.)

'k Heb toch vaak de indruk dat er sprake is van een onderliggend inferioriteitscomplex bij een gedeelte van die gekkies. Alsof een fiere n*ger wakker ligt van dit gedoe.

Onze Abou Jahjah? :roflol: Een soort van David Duke die om de vijf dagen andere standpunten heeft.
Ja, die, ik zeg niet voor niets dat we al ver heen zijn. In het verleden zei hij voor mijn gevoel vaak nogal radicale dingen. Nu ook een klacht dat je in Brussel bij een loket van de gemeente niet in fatsoenlijk Nederlands geholpen kan worden.

Hij had een genuanceerd stuk of interview en kwam met een hand in Arabische boezem tweet over slavernij.

Degenen die het vuile werk opknapten waren Afrikanen. Alleen de officieren van de Force Publique waren blank. :o

1592526998844.png

Mensen...

Op zich leuk gedaan, maar waar is het racisme?

Op zich leuk gedaan, maar waar is het racisme?

Iedereen moet vinden dat kritiek op "destruction of the nuclear family, YOUR family" racistisch is.

Do not forget that these people want you broke, dead, your kids raped and brainwashed, and they think it's funny.

• Topic Starter Topic Starter

Hoorde dat ze in Hoorn ook weer bezig waren.

En Pierre bij de NOS met zn Zwarte Piet grapje? Of Kenneth Perez met zn K.N.?

Dus CL afleveringen van VI ook niet?
Strikt genomen een ander programma.

Alles wat Ricky Gervais zegt over beroemdheden keer 2 over deze sporters en sponsoren.

Gaan ze nu ook niet voetballen in Qatar?

Bovendien wat ze nu ook doen op Internet en bij M! is precies wat ze andere verwijten, ze nemen een (aantal) klein(e) stukje(s) en dat herhalen ze heel vaak, uit de context en gaat voorbij aan de boodschap.

Mojo concerts met al die rappers die dingen over joden zeggen, openlijk geweld plegen, hun vriendin in elkaar slaan. Top Knotch waar rappers zitten die vervlochten zijn met criminelen.

Hypocrisie ten top!

Laatst bewerkt:
Depay zal wel met zn hypocriete gelul hebben doordrammen. Heeft sowieso een kijkie op vi

• Topic Starter Topic Starter
W4byEHD2_o.jpg

Is er niet iemand met wijsheid die kan ingrijpen in zo'n team? Zulke politieke standpunten lijken me niet bevorderlijk voor het teamverband richting spelers die het vrije woord of humor wel respecteren. Of is dat schip al gevaren?

Terug
Naar boven