Vieze jij
Huge Freak
- Waardering
- 9.714
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 130kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En dat allemaal omdat ze een drugsverslaafde crimineel vermoord hebben. Zou denken dat je dat als sociale groep juist een good riddance vindt. Iets met zelfkritiek.
Wil je daarmee zeggen dat alle zwarte martelaren iets op hun kerfstok hebben staan?Rodney King was ook een lul van een vent. Niet dat hij die klappen verdiende. Maar was allerminst een koorknaapje
Zouden oemberto twan moeten nemen![]()
Zwarte activisten woedend: ‘Jort Kelder mag racismedebat niet leiden’
Het Black Renaissance Collectief is woedend op de NPO, omdat Jort Kelder aankomende zondag het racismedebat gaat leiden. De presentator zou racisme niet serieus nemen en is ‘iemand die sympathiseert met FvD’. Als de NPO niet met een bevredigende verklaring komt dan zal het collectief zijn...dekanttekening.nl
Gelden Hindoestanen nog steeds als Zwart of NZMvK, vallen die niet al onder wit?Of een duo presentatie door Prem en Anand Radhakishun.
Bij de NVU, komt dan zeer snel bij de AIVD terecht en dan wordt je ook in het programma opgenomen.Waar kan ik als racist beklag doen dat ik bang ben dat Jort mijn standpunten niet zal representeren?
Laat een n*ger maar niet horen dat je die koelies zwart wilt noemen.Gelden Hindoestanen nog steeds als Zwart of NZMvK, vallen die niet al onder wit?

Mogelijk is zwart geen probleem, Zwart is idd waarschijnlijk problematisch.Laat een n*ger maar niet horen dat je die koelies zwart wilt noemen.![]()
Ehm, neeWil je daarmee zeggen dat alle zwarte martelaren iets op hun kerfstok hebben staan?
of tel je mlk en malcom x ook mee?In België mag een burgemeester blijkbaar wel etnisch profileren.
Belgische burgemeester boos op feestvierende jongeren: 'Altijd hetzelfde met Nederlanders’
![]()
Belgische burgemeester boos op feestvierende jongeren: 'Altijd hetzelfde met Nederlanders’
De politie van de Vlaamse kustplaats Knokke-Heist heeft afgelopen nacht hulp moeten krijgen van omliggende korpsen om het uitgaansgebied leeg te vegen. Vanwege de coronamaatregelen eindigt het nachtleven er al om 01.00 uur, maar heel wat vakantievierende jongeren, onder wie veel Nederlanders...www.ad.nl
Ik corrigeer.... witte Nederlander! Want anders scheer ik iedereen over één kam en dat wil ik natuurlijk niet.

Ik corrigeer.... superieure Nederlander! Want anders scheer ik iedereen over één kam en dat wil ik natuurlijk niet.