MuscleMeat

Demonstreren & Protesteren topic!! (BLM enz.)

Wierd Duk:

1. Vraag voor het ‘racismegesprek’ in De Zwijger. Als alle blanken de slavernij als erfzonde meedragen, waarom dan niet ook de nakomelingen van de Ashanti, zoals Jerry Affriye en Akwasi? De Ashanti waren immers beruchte slavenhalers, ondermeer voor de Nederlanders.
2. Als mensen de misdaden van hun voorouders meedragen hoe moeten we dan aankijken tegen presentatrice @ClariceGargard ? Haar vader was een Liberiaans oorlogsmisdadiger, rechterhand van de beul Charles Taylor, een van de meest beruchte moderne Afrikaanse mensenrechtenschenders.
3. Waarom ontkomen genoemden kennelijk wel aan een oordeel over hun oorsprong en hun voorouders en ‘witten’ die part noch deel hadden aan de slavernij - en nu aan racisme - niet? Welk argument is er voor dat privilege?
4. Zolang deze vragen niet worden gesteld en beargumenteerd beantwoord is deze hele racisme-exercitie niet meer dan slecht theater. <

Dat gedoe over slavernij... :roflol: Wat willen ze er eigenlijk mee bereiken?

Geld voor wie? Elke Nederlander die toevallig getint is?

giphy.gif

Geld, komen de Congolezen ook nog wel om.

Wierd Duk de Putin versteher. Blij dat ik niet meer in die twitter carroussel zit van Duk, Niemoller, Roos en die vervelende Dijkgraaf. Veel lullen en weinig poetsen.

Wierd Duk de Putin versteher. Blij dat ik niet meer in die twitter carroussel zit van Duk, Niemoller, Roos en die vervelende Dijkgraaf. Veel lullen en weinig poetsen.
Duk lees en beluister ik graag, net als Harald Doornbos, mensen die delen van de wereld gezien hebben waardoor je Nederland zoveel meer gaat waarderen ipv bij het grof vuil zetten.

Die andere 3 weet ik aardig te mijden.

Stel je hebt de Nederlandse nationaliteit en je bent een kneus. Ow, ik herhaal mezelf.

giphy.gif

Ik ben al lang blij mijn land niet te hoeven delen met Walen :p

Racisme en discriminatie niet alleen het probleem van witte Nederlanders

Je bent duidelijk niet op de hoogte van de echt definitie van racisme, educate yourself!

Woordenboeken worden al aangepast om macht daarin te verwerken.

# nog steeds een beetje verliefd op Justinedus

Jan Roos. Da's gewoon de blanke mannelijke versie van Sylvana. Van die mensen die denken slimmer te zijn dan ze daadwerkelijk zijn.

*blanke

En de oplossing? Contact. Echt contact, over langere periode. En reizen.

Mark Twain verwoordt treffend wat ik aan den lijve heb ondervonden: Reizen is dodelijk voor vooroordelen, onverdraagzaamheid en benepenheid. Ruimhartige, gezonde, barmhartige opvattingen ontwikkel je niet door vastgeroest te zitten op één plek.

Als ik nog altijd aan de andere kant van de wereld had geleefd, zou ik nog steeds rondlopen met ideeën die op z’n zachtst gezegd schandalig zijn
Naar NL komen zal vast heel geestverruimend zijn, maar van hier naar de andere kant van de wereld reizen brengt dus meer in contact met schandalige ideeën/handelingen.

Zijn ze aan het oefenen voor later?

1595067531971.png

giphy.gif

Zelden zo'n verzameling domoren gezien.

Nu begint het kwaad pas echt in ons mooie kikkerlandje
Het ergste is dat je jezelf betrapt op de gedachte dat toen types als Thierry Baudet en Sid Lukassen dingen riepen over extremisme in het hoger onderwijs en dat er een eigen zuil moest komen je dat overdreven vond en dat dit opeens een heel redelijk, beetje slapjes, alternatief lijkt.

• Like
Waarderingen: Pren
massahysterie icm slachtofferschap en niets anders ,o ja ,ik walg van die whitey helpers

Terug
Naar boven