AndroidHealthClinic

Demonstreren & Protesteren topic!! (BLM enz.)

Geen redenen om ontslagen te worden:
1. Vliegtuigen bouwen waarvan je weet dat ze uit de lucht vallen;
2. Superspeciale belastingdeals met de overheid;
3. Een draaideur van baantjes tussen bedrijf, lobby en regering;
4. Met overheidssteun toch mensen gaan ontslaan.

Wel een reden om ontslagen te worden:
Iets wat je schreef in 1987 wat toen regeringsbeleid was, wat je nu zelf niet meer vindt en waar je nu zelf niet meer over gaat.

Extreem links zoekt niet naar vergeving, persoonlijke groei en tolerantie, het is naming, shaming and vengeance.

Dat zeggen ze weer mooi!

Lijkt me niet zo'n handig business model.
Daar denken ze toch echt anders over. Gewoon een kosten/baten analyse en het risico nemen. Dividend>doden!

Al sinds maart staan wereldwijd de vliegtuigen Boeing 737 Max aan de grond nadat bij twee ongevallen 346 mensen om het leven kwamen. ... Uit de berichten blijkt dat Boeing op de hoogte was dat er grote problemen waren met het MCAS-systeem, die ervoor zorgden dat de toestellen moeilijk te controleren zijn.18 okt. 2019

Daar denken ze toch echt anders over. Gewoon een kosten/baten analyse en het risico nemen. Dividend>doden!

‘Het FAA onderzoekt de informatie die in de documenten staat om te bekijken welke maatregelen genomen moeten worden’
Zou dat even afwachten alvorens claims van journalisten over te nemen.

De berichten waar het om gaat zijn van 1-2(?) jaar voordat het toestel überhaupt uit productie kwam. "op de hoogte was dat er grote problemen waren" wat zijn die grote problemen precies, op welk moment waren die er, en wat is daar mee gedaan? (en hoe zijn die precies relevant voor de latere crashes?) Misschien was dat de volgende dag al bijgesteld waardoor alles weer binnen de bestaande procedures viel. (procedure die in de vlucht voor de eerste crash ook al problemen met MCAS oploste)

Hoor de media gek genoeg niet over de kosten/baten analyse van Lion Air's onderhoud direct voor de eerste crash.

San Francisco official proposes 'CAREN Act,' making racially biased 911 calls illegal

(Caution Against Racially Exploitative Non-Emergencies)

San Francisco official proposes 'CAREN Act,' making racially biased 911 calls illegal

Wat begrijpen we onder non-emergencies? Er staat een zwartjoekel in de straat ofzo? Of is het geen emergency als een zwart persoon een misdrijf pleegt omdat die eigenlijk altijd onschuldig zijn.

En dat terwijl een Karen een racistische (en anders wel discriminerende) term is.

Het gevoel van fysieke veiligheid opgeven is wel iets wat zowel bij diversiteitstrainingen als de defund/abolish the police-crowd als één van de opdrachten wordt gezien voor de witten.

Transcript of officer's body camera shows George Floyd told officers 'I can't breathe' before being restrained

Kueng: Take a seat!

George Floyd: I can't choke, I can't breathe Mr. Officer! Please! Please!

Kueng: Fine.

George Floyd: My wrist, my wrist man. Okay, okay. I want to lay on the ground. I want to lay on the ground. I want to lay on the ground!

Lane: Your [sic] getting in the squad.

George Floyd: I want to lay on the ground! I'm going down, I'm going down, I'm going down.

Lane: Take a squat

George Floyd: I'm going down.

Speaker 9: Bro. you about to have a heart attack and shit man, get in the car!

George Floyd: I know I can't breathe. I can't breathe.

Lane: Get him on the ground.

The officers bring Floyd to the ground, where he continues to say he cannot breathe. He repeatedly cries out for his mother and says, “Tell my kids I love them. I’m dead."

“You’re doing a lot of talking man,” Chauvin tells him.

At one point, Lane asks, “Should we roll him on his side?”

Chauvin replies, “No, he’s staying put where we got him.”

Lane: Okay. just worry about the excited delirium or whatever.

Chauvin: Well that's why we got the ambulance coming.

Lane: Okay, I suppose.

Ik kan me niet voorstellen dat de PC Brigade (hier) op lange termijn zal winnen. In de VS zal het me worst wezen. Doe uit dat licht, weg dat land.

Allemaal punten in m'n SWOT analyse :shake:

De omgekeerde punten zijn ook fout. Denk je dat je als groepdenkende, de kantjes er af lopende (kom je alleen mee weg door white privilege) met een eigen mening wel goed wegkomt?
Ik kan me niet voorstellen dat de PC Brigade (hier) op lange termijn zal winnen. In de VS zal het me worst wezen. Doe uit dat licht, weg dat land.
Alles willen ze hier importeren, dit ook, berg je maar vast.

Misschien kan Tucker zondagavond ff inbellen:

Heeft iemand de stelling van Nederland gezien en is het de moeite waard om het terug te kijken?

Ik heb het dus zelf maar gedaan en het gaat niet echt ergens over en het leidt ook tot niets.

Terug
Naar boven