XXL Nutrition

Demonstreren & Protesteren topic!! (BLM enz.) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

What's the dealio met de foto van Patton?
 
massahysterie icm slachtofferschap en niets anders ,o ja ,ik walg van die whitey helpers
GroenLinks Groupies en D66 Deugdeernes die vanuit hun gegentrificeerde roomwitte villawijken met een te vroeg gereserveerde plek op een school waar door "toevallige omstandigheden" alleen maar Sterres en Storms zitten, gaan vertellen hoe racistisch mensen in multiculturele wijken zijn.

Zoals ze zelf ook de hele wereld frequent flyend overgaand, quinoa en avocado etend met het vogelvoer (chiazaad) nog tussen de tanden aan mensen uit een volksbuurt vertellen dat ze moeten stoppen met vlees eten en het jaarlijkse weekje all-in Turkije, vanwege het klimaat.

Erger bestaat niet!
 
GroenLinks Groupies en D66 Deugdeernes die vanuit hun gegentrificeerde roomwitte villawijken met een te vroeg gereserveerde plek op een school waar door "toevallige omstandigheden" alleen maar Sterres en Storms zitten, gaan vertellen hoe racistisch mensen in multiculturele wijken zijn.

Zoals ze zelf ook de hele wereld frequent flyend overgaand, quinoa en avocado etend met het vogelvoer (chiazaad) nog tussen de tanden aan mensen uit een volksbuurt vertellen dat ze moeten stoppen met vlees eten en het jaarlijkse weekje all-in Turkije, vanwege het klimaat.

Erger bestaat niet!
Wat een verborgen hommels zijn het toch. Heb zo een neef, blauw geverfd haar en alles. Komt hier niet binnen.
 
Ik voel me nog altijd onbegrepen.
CAC3E729-62BC-4CD6-8FDB-80B21453A94A.jpeg
 
De andere kinderen vonden het blond tot wit. :janken:
 
Op welke klasgenote in zo een klas moet je je nou op aftrekken? :dunno:
 
Back
Naar boven