XXL Nutrition

Demonstreren & Protesteren topic!! (BLM enz.)

Wel een beetje raar om van zo dichtbij van achteren 7 keer in iemands rug te schieten. Ze hadden ‘em ook al toen ‘ie naar zijn auto liep met zijn tweeën kunnen overmeesteren oid. Maarja... waarom is daar politie in de first place en waarom heeft die kerel (vermoedelijk) een wapen in zijn hand... Dat zijn allemaal zaken die men zich eerst moet afvragen voordat er geroepen kan worden over racisme.

Persoonlijk ben ik al die zwarten een beetje moe :dunno: Louter gezeik mee. Gelukkig heb je ze niet daar waar ik woon.

Politie daar is ook fucked-up gestressed door al die vuurwapens.

Precies wat de commies wilden, een nieuwe burgeroorlog.

En de NOS blijft ze activisten noemen.

Wat een omroep :emo:

Die kerel met die half afgeblazen arm was wel nasty

1598602014115.jpg
:roflol:

Oh en was een veroordeeld sex offender.

Skaterboi had "an open criminal case on battery, disorderly conduct and domestic abuse charges"

Die z'n bicep kwijt is was veroordeeld voor mishandeling en meer. Had ook een pistool vast en wilde hem eigenlijk net overhoop schieten.

Tuig. Liepen als groep gewapende terroristen rond daar op bedrijven te rellen en ruzie te zoeken.

En dan een 17 jarig jochie die er wil helpen de orde te handhaven aanvallen.

Hoe is de berichtgeving in NL? Moeten we meelij met de slachtoffers hebben die peacefull protestors waren?

Laatst bewerkt:
Trump heeft dit toch wel heel goed aangepakt allemaal. Lekker de boel laten branden en straks richting november alles schoonvegen. Dé president van law&order.

Trump heeft dit toch wel heel goed aangepakt allemaal. Lekker de boel laten branden en straks richting november alles schoonvegen. Dé president van law&order.
Hij bood al eerder aan te helpen met National Guard, werd afgewezen door de governor. Na die nacht toch maar geaccepteerd.

Maar het pakt zo wel mooi uit voor Trump denk ik ja, sympathie voor die hele kant van de beweging valt wel hard weg met alle vernietiging die (lokale) democratische leiders toelaten.

En dan nu CNN: "The rioting has to stop - it's showing up in the polling" joh :o

"Fiery but mostly peaceful" :o

Laatst bewerkt:
net op de Belgische radio 1 een genuanceerd verhaal gehoord over de aankomende verkiezingen in de USA,
niet Pro Trump of Pro Biden ,gewoon de keiharde feiten ,verfrissend en tegelijkertijd ook eng omdat objectieve verslaggeving
blijkbaar niet meer de gewoonste zaak van de wereld is :o

net op de Belgische radio 1 een genuanceerd verhaal gehoord over de aankomende verkiezingen in de USA,
niet Pro Trump of Pro Biden ,gewoon de keiharde feiten ,verfrissend en tegelijkertijd ook eng omdat objectieve verslaggeving
blijkbaar niet meer de gewoonste zaak van de wereld is :o

Kunnen we dat ergens terugluisteren?

Kunnen we dat ergens terugluisteren?

ikke niet weet :o ,weet wel dat toen ik de aankondiging hoorde ik al bijna in een reflex een andere zender op wou zetten,
had geen geen zin in weer ongenuanceerde Trump bash onzin,maar werd aangenaam verrast

1598602014115.jpg
:roflol:

Oh en was een veroordeeld sex offender.

Skaterboi had "an open criminal case on battery, disorderly conduct and domestic abuse charges"

Die z'n bicep kwijt is was veroordeeld voor mishandeling en meer. Had ook een pistool vast en wilde hem eigenlijk net overhoop schieten.

Tuig. Liepen als groep gewapende terroristen rond daar op bedrijven te rellen en ruzie te zoeken.

En dan een 17 jarig jochie die er wil helpen de orde te handhaven aanvallen.

Hoe is de berichtgeving in NL? Moeten we meelij met de slachtoffers hebben die peacefull protestors waren?

zijn er eigenlijk ooit zwarte mensen door de politie doodgeschoten die geen strafblad hadden en zich op een of andere manier hebben verzet bij een arrestatie ,echt onschuldig dus

zijn er eigenlijk ooit zwarte mensen door de politie doodgeschoten die geen strafblad hadden en zich op een of andere manier hebben verzet bij een arrestatie ,echt onschuldig dus

Gewapend rondlopen beschouw ik niet echt als onschuldig. Beelden lijken ook te tonen dat hij de politiewagen benadert dus ik begrijp de actie wel.

Terug
Naar boven