Ik kijk sinds het corona virus is begonnen geen nieuws meer. Geen seconde NOS journaal of RTL nieuws of wat dan ook. Dat is echt veel beter voor mijn mentale welzijn. Al dat gezeik over BLM en corona enzovoort kan mij echt gestolen worden. Ik kijk alleen af en toe RTL Z maar zelfs dat is soms al moeilijk te verdragen, door de subtiele propaganda. Ook die talkshows zoals Jinek en Op1 kijk ik niet, altijd de zelfde bn'ers en zelfde meningen. Ik snap echt niet waarom de meningen van die bn'ers zoals Peter R de Vries of Angela de Jong en weet ik veel welke narcisten er nog meer zitten tegenwoordig elke avond door een miljoenen publiek worden bekeken.
Ik hoop echt dat de mainstream media langzaam uitsterft maar aan de andere kant is Facebook en Twitter niet veel beter met schaapachtig volk wat elkaar napraat. Ik heb een kameraad die elke keer met linkjes komt over de wildste complot theorieën die hij dan op Facebook heeft gelezen. Zijn standaard antwoord is altijd ik heb met erin verdiept (Facebook 😂).