MuscleMeat

Demonstreren & Protesteren topic!! (BLM enz.)

Het zijn zulke onschuldige jonge mannen :treuren:

Moet kunnen ik zie voorbeeldige citizens die gebruik maken van hun 2nd amendment right om zo thuis met vuurwapens te spelen.

Met een pistool wegrennen van politie die je aan wil houden is echter minder handig.

But it's unclear whether Kay, who had officers in front and back of him, was intending to use the weapon or throw it away.
Nou journalist wacht als je in zo'n situatie komt eens rustig af en kijk wat er gebeurt.

skft-600d271ffd2b6c8972f17461b94e86e7.jpg
skft-a3503c5b61aa57d262b433fbc4bf2867.jpg

Het beste kan deze man gewoon verdwijnen.

Het beste kan deze man gewoon verdwijnen.
Terug het bootje op met van die gasten

Als er nou een permanent verbod op protesten komt, is die corona-epidemie nog ergens goed voor geweest.

Als er nou een permanent verbod op protesten komt, is die corona-epidemie nog ergens goed voor geweest.

Dan krijg je een soort Noord Korea. En Nederland is sowieso al aardig op weg om een communistisch land te worden.

Nee, maar met Trump aan het roer kan er ineens van alles verboden worden.
Klopt, dat kan, hoewel het bij Trump vaak eerst roepen is en dan de vraag wat er uiteindelijk (tijdelijk) gebeurt, maar met de racisten van BLM, fascisten van Antifa en CRT "academici", SJWs en de GL groupies en D66 deugdrammers weet je zeker dat alles wat de moeite waard is verboden wordt en kapot moet.

Vraag maar aan Onze Minister voor Genderneutrale Speelgoedfolders, Onze Minister van Democratie Doden, Onze Minister voor Terroristen Tikkies en de Euthanasie Engel des Doods.

Deze mensen verdienen een eerlijk proces, even eerlijk als dat van GW!

Zal wel weer een link komen bij de nos tussen Hitlurs boekverbrandingen en Trumps actie :emo:

Is dat wat het laatste NOS-journaal je vertelt heeft? Nee echt, waar komt dit vandaan? Waarom stel je zoiets zonder enige fundering?
Wellicht omdat Trump een aardige track record heeft van schijnbaar impulsief handelen, daar zit echt niet altijd een briljante strategie achter.

Zal wel weer een link komen bij de nos tussen Hitlurs boekverbrandingen en Trumps actie :emo:
Sad, but true.

De vergelijking tussen de kleding van Riefenstahl en Melanie was ook weer een fijn staaltje deugdramatiek.

En toch beangstigd het mij wel, wat gaat er nog meer verboden worden binnen het onderwijs.
Valt wel mee denk ik. Het gaat alleen om overheids instituten en die mogen al niet discrimineren dus had dit soort materiaal eigenlijk nooit als les gegeven mogen worden. Meer een motie om daar eens wat aan te doen.

Ben wel benieuwd hoe ze dat in de praktijk willen gaan brengen, het is er niet zomaar ingeslopen.

• Like
Waarderingen: Pren
Is dat wat het laatste NOS-journaal je vertelt heeft? Nee echt, waar komt dit vandaan? Waarom stel je zoiets zonder enige fundering?
Nee, dat zeggen mijn collega’s in Houston die tot voor kort trots verkondigden dat ze Trump aanhangers waren. Zeker 3/4 heeft in meer of mindere mate een afkeer tegen Trump en zijn beleid ontwikkeld.

Terug
Naar boven