MuscleMeat

Demonstreren & Protesteren topic!! (BLM enz.)

Valt wel mee denk ik. Het gaat alleen om overheids instituten en die mogen al niet discrimineren dus had dit soort materiaal eigenlijk nooit als les gegeven mogen worden. Meer een motie om daar eens wat aan te doen.
Bijna alles kan je onder de noemer discriminatie schuiven.

Bijna alles kan je onder de noemer discriminatie schuiven.
Staat in de wet goed gespecificeerd. Maar intersectionaliteit is toch ook juist discriminatie op elke noemer.

Nee, dat zeggen mijn collega’s in Houston die tot voor kort trots verkondigden dat ze Trump aanhangers waren. Zeker 3/4 heeft in meer of mindere mate een afkeer tegen Trump en zijn beleid ontwikkeld.
Interesting, door wat van z'n beleid komt dat?

Geen idee waardoor dat komt exact komt, met velen heb ik maar summier contact. Ik heb het idee dat ze nog wel conservatief republikein zijn en het grootendeels nig wel met Trump eens zijn, maar dat ze zijn excessen niet kunnen waarderen.
Eén collega, die al flink wat jaar in Nederland woont, en geregistreerd republikein is denk er serieus over na om het Nederlanderschap aan te vragen als Trump herverkozen wordt.

Ik zeg niet dat dit representatief is voor de gemiddelde Trump stemmer, maar er zijn genoeg (hogeropgeleide) Trump stemmers die hem nu niet meer in alles steunen.

Nee, dat zeggen mijn collega’s in Houston die tot voor kort trots verkondigden dat ze Trump aanhangers waren. Zeker 3/4 heeft in meer of mindere mate een afkeer tegen Trump en zijn beleid ontwikkeld.
"Anonieme bronnen stellen dat ..." Jammer Steks, want je bent geloof ik echt geen domme kerel. Lijkt vaak gewoon alsof je niet wilt nadenken omdat dat wat minder moeite kost.

dit,

1 van de weinig presidenten die doet wat hij beloofd heeft :dunno:
Laagste werkloosheid (pre-covid) in decennia, enorme economische groei in gebieden waar met name latino's en zwarten wonen, handelsbalans met andere staten flink verbeterd, Kosovo en Servië bij elkaar aan tafel gekregen. Denk dat hij een stuk meer doet dan hij beloofd heeft en dan wat wie dan ook verwacht had.

Gisteren wist hij nog van niets en vanochtend vroeg hij zich af wie er nog wist wat hij 2 decennia geleden op social media had geplaatst (2 decennia is ook taalgekunstel).

2009 is 2 decennia terug :P

Dan is het helemaal gegoochel

Eén collega, die al flink wat jaar in Nederland woont, en geregistreerd republikein is denk er serieus over na om het Nederlanderschap aan te vragen als Trump herverkozen wordt.
f**k off we're full

j/k

wil wel ruilen

Denk dat ie hier te veel NOS kijkt. Laat hem vooral Tucker filmpjes zien.

Hoe zouden de alphamales van hier reageren als zo'n mob hun avondje uit eten omver gooit?

Siert hem wel als het echt waar is
BS, ik zie vooral een jarenlang patroon van gewelddadige ophitserij.

Akwasi is een fundamentalistche haatprediker die z'n handen wast in onschuld als er aanslagen worden gepleegd, zoals hij zijn publiek ook tot 3x, maar het zijn niet mijn woorden: "f**k the Police" liet scanderen, er zijn mensen voor minder (pun intended) veroordeeld.

Hij gaat lekker in z'n grote huizen zitten als hier ook de minderheden worden opgehitst om tot actie over te gaan en wij hier rellen en plunderingen krijgen.

Er is vast een speciale plek in de hel voor dit soort verschrikkelijke achterbakse schijnheilige onruststokers, tot die tijd voldoet de EBI.

f**k off we're full

j/k

wil wel ruilen

Denk dat ie hier te veel NOS kijkt. Laat hem vooral Tucker filmpjes zien.

We hebben allemaal meer Tucker nodig, misschien een ideetje voor John de Mol, TC highlights tegenover Jinek en Op1 zetten met ondertiteling en eventueel duiding.

John mag me altijd bellen voor zo'n klusje.

Terug
Naar boven