XXL Nutrition

Demonstreren & Protesteren topic!! (BLM enz.) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dat zou kunnen, het is alleen geen antwoord op mijn vraag.
Het is dan ook geen goede vraag. Als ik je vraag letterlijk interpreteer zou ik zeggen dat mijn mening over dat soort politici weinig positief is, echter geloof ik niet dat er veel (top)politici zijn die die zaken niet kúnnen onderscheiden.
 
Het is dan ook geen goede vraag. Als ik je vraag letterlijk interpreteer zou ik zeggen dat mijn mening over dat soort politici weinig positief is, echter geloof ik niet dat er veel (top)politici zijn die die zaken niet kúnnen onderscheiden.
Kan ik dan uit jouw antwoorden afleiden dat Trump geen (top)politicus is?
 
Kan ik dan uit jouw antwoorden afleiden dat Trump geen (top)politicus is?
Nee dat interpreteer je -bewust- totaal verkeerd. Als iets de afgelopen jaren duidelijk is geworden, is het dat hij juist een zeer sterke politicus is. Totaal tegen mijn verwachting in, overigens. Je kunt uiteraard vallen over de vorm maar dat is niet bepaald relevant.
 
Nee dat interpreteer je -bewust- totaal verkeerd. Als iets de afgelopen jaren duidelijk is geworden, is het dat hij juist een zeer sterke politicus is. Totaal tegen mijn verwachting in, overigens. Je kunt uiteraard vallen over de vorm maar dat is niet bepaald relevant.
Maar hij haalt wel constant meningen,feiten en onwaarheden door elkaar, of doet hij dat wellicht bewust?
 
Steks Wat vindt jij overigens van Joe Biden die Trumps klimaatpolitiek verantwoordelijk houdt voor de recente bosbranden, orkanen en overstromingen?
Maar hij haalt wel constant meningen,feiten en onwaarheden door elkaar, of doet hij dat wellicht bewust?
Daar zou je voorbeelden van moeten geven want op zo’n algemene, holle uitspraak kan ik moeilijk reageren.
 
Wat vindt jij overigens van Joe Biden die Trumps klimaatpolitiek verantwoordelijk houdt voor de recente bosbranden, orkanen en overstromingen?
Achterlijk, imo is het wel deels een gevolg van klimaatverandering, maar ik denk dat de menselijke invloed daarin minder is dan vaak wordt gezegd en de klimaatpolitiek van de laatste paar jaar heeft daar helemaal weinig invloed op.
 
Had er voor dit bericht nog nooit van gehoord :thinking:
 
Genee is mijn favoriete rapper.

 
Sietske de mijne

 
Vrouwtje @ 2:57 gaat stuk

:lol:
 
De regering en onafhankelijke onderzoekers zeggen dat het om roofmoorden gaat en dat ras geen rol speelt.
Doublespeak/think in zijn puurste vorm. Indien in Amerika een zwarte man overlijd aan politiegeweld is dat altijd vanwege zijn ras. Als in Zuid Afrika een blanke man wordt vermoord door een zwarte man komt dat door zijn sociale klasse.
Stomme kolonialisten!
 
Back
Naar boven